Singeltråden

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld
Skippar alkoholen och käkar glass istället. Wienernougat. :drool

Man startar med ägg, korv o öl för att avsluta med Ottos Knäckglass :)
Är man fortfarande inte nöjd trycker man ner en Dubbelnougat. De e lycka!

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86

Carnivore

Skitsnack-MC
Gick med
17 Aug 2008
Hoj
CBR1000RA
Btw, apropå chips... hur stor är en chipsskål?
Jag anser att den är stor nog att rymma en påse chips men frugan anser att man tar en liten pytte pytte skål (1/3 av en påse) och fyller den med chips och behöver man verkligen mer så kan man fylla den igen...

Anyway, jag är nu inne på min andra pytte pytte skål... dvs snart en påse. :yoparty

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Fy fan, städning är nog bland det tråkigaste jag vet. Man kanske skulle ta och fixa lite städning med rutavdrag.

Man kan ju betala en städerska en hundring i timman så det kan det fan va värt för en storstädning varannan vecka och sen hålla undan själv där emellan.

Har du två sambosar?:va inte illa :D

Japp två brudar varav en flata. ;)

Tänk på att PippiT sa nej till att fantisera om henne igår. :fakta:D

Ja inga fantasier god damn it. :4skrika

Om du bor med 2 fruntimmer.... så varför städar du ??!!1!!1!!
Gör dom inte sitt jobb ??

//Edit ... missade ju att du åxå va fruntimmer :brinnerup

Därför att jag är deras bitch kanske...på nåt jävla sätt har det slutat med att jag blivit deras hemma-man. :gråta:4skrika

Här bor bara ett fruntimmer och jag som är rakad och grabbarna som jag kör trimmern på så det långa håret kommer bara från frugan... men det är ändå jag som rensar avloppen titt som tätt, en deal vi har... då hon har jobbat med att tvätta toaletter på 6-stjärnig lyxkryssare i Karibien så har jag lovat att hon aldrig mer behöver städa ett badrum så länge det är vi.
Som gentjänst har jag aldrig behövt tvätta. :yoparty

Fan, jag ska fan oxå skylla på nåt sånt. :Bugar

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Jag anser att den är stor nog att rymma en påse chips men frugan anser att man tar en liten pytte pytte skål (1/3 av en påse) och fyller den med chips och behöver man verkligen mer så kan man fylla den igen...

Anyway, jag är nu inne på min andra pytte pytte skål... dvs snart en påse. :yoparty

Skål använder man bara om man ska vara snäll o ge bort lite av sina chips.
Resten går direkt från påsen till munnen :banana

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj

Skål använder man bara om man ska vara snäll o ge bort lite av sina chips.
Resten går direkt från påsen till munnen :banana

Nyheter
Sena 60S intercom

Sena 60 S med förbättrad Me...

Triumph Speed Triple 30 år

Tiden flyger, som man säger...

Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield

Royal Enfield har tagit ste...

MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION

MV Agusta firar sitt 80-års...

Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...