Singeltråden

Bikerman75

* MAVERICK *
Gick med
21 Jan 2013
Hoj
Drag Star 1100 Classic, 2002
Enda sättet att ta reda på om det finns något att stanna kvar för är att prata med personen ifråga.

En bra start är att säg hej :hej

Ja precis, men det funkar inge vidare på vissa dejtingsidor iaf har jag märkt. Det är lättare att komma vidare vid spontan kontakt i verkligheten där man kan bli vän. ;)

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Du bara visar urringningen så är det klart sen?

Fast urringningen är ju inte där i raggningssyfte, utan för att jag tycker det är snyggt. Och eftersom jag har alldeles för stora bröst så blir allt utom polokrage urringat... :gnissla

Bikerman75

* MAVERICK *
Gick med
21 Jan 2013
Hoj
Drag Star 1100 Classic, 2002
På tal om att "ha skoj på vägen" så tror jag det kommer bli riktigt skoj ikväll med ett halvtomt ekipage till Jönköping när det som nu är ymnigt snöfall och noll grader. Härliga vintertider men tacka vet jag barmark och plusgrader för då är det hoj säsong. :)

Carnivore

Skitsnack-MC
Gick med
17 Aug 2008
Hoj
CBR1000RA
Roligaste uppraggningen jag varit med om var sköterskan på SÖS när jag hade skurit av mig tumtoppen... de sydde tillbaka den och jag skulle dit på återbesök, när jag var där på återbesöket var det en söt sköterska som tittade och fixade och sen bokade vi tid för nästa besök... sen när jag står på t-banan så ringer den söta sköterskan och säger att vi öööh måste boka om öööh... jag frågar vilken tid och då hade hon ingen direkt så jag anade ugglor i mossen och ställde en rak fråga "Vi behöver inte boka om va, utan du ville bara prata lite mer med mig?"
Det stämde och vi käkade middag och :fikade några dagar senare. :rock

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld
Ja precis, men det funkar inge vidare på vissa dejtingsidor iaf har jag märkt. Det är lättare att komma vidare vid spontan kontakt i verkligheten där man kan bli vän. ;)

Jag har bara haft verklig kontakt så det andra kan jag inte. Tänker mest att funkar det inte att ta kontakt med andra som jag vill att dom tar kontakt med mig så lär det inte funka sen heller.

:)

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld
Det är det, helt klart. Dock kan det vara bra att följa upp med något också. Men hellre nån spontan kommentar som har med sammanhanget att göra, än en uttänkt raggningsreplik.

Ett helt vanligt samtal funkar väl allra bäst.
:)

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Roligaste uppraggningen jag varit med om var sköterskan på SÖS när jag hade skurit av mig tumtoppen... de sydde tillbaka den och jag skulle dit på återbesök, när jag var där på återbesöket var det en söt sköterska som tittade och fixade och sen bokade vi tid för nästa besök... sen när jag står på t-banan så ringer den söta sköterskan och säger att vi öööh måste boka om öööh... jag frågar vilken tid och då hade hon ingen direkt så jag anade ugglor i mossen och ställde en rak fråga "Vi behöver inte boka om va, utan du ville bara prata lite mer med mig?"
Det stämde och vi käkade middag och :fikade några dagar senare. :rock

Och sen då?

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
RC8/Husaberg 450/Husqvarna 450/HYM698/Honda Monkey King/ ATC125//Navstyrd supermono
Jag är som en hund med en tennisboll, min min min, tills det kommer en ny tennisboll och studsar förbi. Måste ha måste ha måste ha, minminminminmin, mpste ha måste ha måste ha. :banana

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Jag är som en hund med en tennisboll, min min min, tills det kommer en ny tennisboll och studsar förbi. Måste ha måste ha måste ha, minminminminmin, mpste ha måste ha måste ha. :banana

Det där va den sämsta raggningsrepliken ever. Nu lär alla brudar härinne hålla sig på armslängds avstånd. ;)

Nyheter
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

&nbsp;Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!