Singeltråden

CJ954RR

Awake my soul
Gick med
3 Dec 2003
Hoj
Daytona 675
Är inte tjejen flyttbar? :va:):):)

Jo hon är inte rädd för att flytta på sig men hon har ganska nyligen fått en chefspost på ett ställe där hon trivs jättebra. Känns lite elakt och flytta på henne då :cool:

Dessutom så har jag för vana att byta jobb vart femte år och det är snart dags i så fall om jag ska fortsätta med det :D

Men nu ska vi inte gå händelserna i förväg här!

Qwerty

Livs drömmare
Gick med
9 Mar 2003
Hoj
Piaggio Liberty 2T
nyår va kul o fira när man va 18-20. Nu är det inget speciellt mer, hade lika gärna kunnat stanna hemma me vovvarna. :)

Nyår är för mej god mat gott att dricka, gemenskap och laga mat ihop ett helt gäng dvs en trevlig kväll. Inte många nyår jag blivit full.
Själv ska jag precis sätta igång med rödvinssåsen, till 14pers blir det mycket vin. 3L räknar jag på så jag måste starta innan hemma och slutföra på plats.

Slowroller

Skrämmer små barn
Gick med
9 Jun 2009
Hoj
Näe
Jupp så jävligt är det.
Kan inte leva med dem kan inte leva utan dem, så enkelt är det.

Nä fan dags att slå våra påsar ihop och festa till och kasta ölburkar på nån stackare som cyklar förbi samtidigt som vi ropar glåpord efter dem.

eller vafan en SH singel-mingelfest!

Det kan det bli. Du är härmed inbjuden till Hbg till våren för kasta-tomma-ölburkarfest. :)

morecore

Håll i hatten!
Gick med
21 Oct 2003
Hoj
Triumph street triple RX
Gott nytt år alla ensamma själar där ute, må ni hitta någon att dela livets goda stunder med, men också någon att få stöd av när de svåra stunderna infinner sig. Puss och kram /J

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Jag hade en kul juldag. ;) Var hemvändarafton på en av pubbarna i skithålan jag växte upp. Sprang på en tösabit som var min ålder där, men ingen av oss hade lyckats träffa varandra (eller iaf minnas varandra) så vi snackade lite skit, och ganska snart sa hon att hon var lebb, men eftersom att jag ändå bara var ute efter att snacka skit och ha en allmänt trevlig kväll så fortsatte vi att snacka. En av mina polare blev däremot alldeles totalt hypnotiserad av hennes stora pattar och raggade som faaaan på henne. Han failade ganska hårt, och inte blev det bättre när han stod o petade näsan framför henne heller. >.<

Han lär fortsätta vara singel resten av livet med de feta skillsen i raggning.

mugge

Gudomlig sporthojare
Gick med
20 Aug 2008
Hoj
gsx 1100
min afton var inte mkt bättre ,, efter 3 rätters menyn skulle vi ut o skjuta av lite , enbart för barnens skull
en av fyrverkerierna vippar o skjuter ut sina jäkla kulor åt alla håll , sista kulan far in på verandan där vi står o fastnar i värdparets sons jacka ,,, 2 sekunder senare så smäller det satan ,, allt vi hinner uppfatta är att fadern springer in med sonen o sedan in till akuten .. efter ett par h kommer de tbx o som tur är så klara han sig välbehållen , lite ytliga brännsår på ena armen o en jacka som blev totalförstörd.. så aftonen blev en lugn tillställning

Qwerty

Livs drömmare
Gick med
9 Mar 2003
Hoj
Piaggio Liberty 2T
Fy fn. Måndag och full arbetsdag. Trodde jag skulle dö i morse när klockan ringde. Men jag var i tid i vilket fall, något som var ovanligt under 2011. 2012 startar visst bra. Hoppas bara jag kan hålla morgontiderna hela året ut, både jag och chefen skulle bli glada då.
Hoppas ni andra startar året lika grannt som jag.

Lövet1

Ny medlem
Gick med
9 Jul 2005
Hoj
...
Fy fn. Måndag och full arbetsdag. Trodde jag skulle dö i morse när klockan ringde. Men jag var i tid i vilket fall, något som var ovanligt under 2011. 2012 startar visst bra. Hoppas bara jag kan hålla morgontiderna hela året ut, både jag och chefen skulle bli glada då.

Hos mig ringde ingen klocka däremot ringde chefen o väckte mig. Ja va helt inställd på att de va rö da idag o planerat för å tvätta kläder men de blev inge me de.. Bra början på nya jobbåret :)

Pam33

1.41 på Knutstorp
Gick med
6 Sep 2009
Hoj
Honda CBR Fireblade 929 -01*såld* Honda CBR 600 -97
Där ser man. Men det nya fina bygget har du sluppit uppleva iaf. :)
Nja.. har varit där o lämnat in min uppsägning, uniform o bojor o sånt. Once in a while lämnar jag in folk där eller hämtar ut av olika anledningar o då byter jag ett par ord med gamla kollegor. Vissa trivs som fisken i vattnet o vissa gråter nästan. Men jag skulle gärna titta in på rundtur iaf.
Har du? Var jobbar du? Jag var medlem i Insatsstyrkan o trodde aldrig att jag skulle sakna det men det gör jag fan i mig.. Hade varit schysst att rusta på o svänga batongen i betonghuset på Revinge.. =)

Pam33

1.41 på Knutstorp
Gick med
6 Sep 2009
Hoj
Honda CBR Fireblade 929 -01*såld* Honda CBR 600 -97
Awwwee.. då skulle ju jag varit där, kliat dig på ryggen tills du vaknade, pratat mjukt o lugnt i ditt öra, kokt en kopp kaffe o brett en macka.. sen hade Freja o jag gått o lagt oss igen. =)

Slowroller

Skrämmer små barn
Gick med
9 Jun 2009
Hoj
Näe
Nja.. har varit där o lämnat in min uppsägning, uniform o bojor o sånt. Once in a while lämnar jag in folk där eller hämtar ut av olika anledningar o då byter jag ett par ord med gamla kollegor. Vissa trivs som fisken i vattnet o vissa gråter nästan. Men jag skulle gärna titta in på rundtur iaf.
Har du? Var jobbar du? Jag var medlem i Insatsstyrkan o trodde aldrig att jag skulle sakna det men det gör jag fan i mig.. Hade varit schysst att rusta på o svänga batongen i betonghuset på Revinge.. =)

Du har pm

Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...