SJP
Lattepappa
- Gick med
- 15 Apr 2007
- Hoj
- Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Finns pengar kvar i slutet av mån (brukar ju vara tvärtom) så blir det nog göteborg till mc-mässan.
Finns pengar kvar i slutet av mån (brukar ju vara tvärtom) så blir det nog göteborg till mc-mässan.
Vi är ett gäng på jobbet som ska dit den 26e.
Blir väl lördagen för mig isf, eller om man kör ned på lördagen och tar mässan på söndagen. Blir att slagga där nere oberoende.
Awwwee.. då skulle ju jag varit där, kliat dig på ryggen tills du vaknade, pratat mjukt o lugnt i ditt öra, kokt en kopp kaffe o brett en macka.. sen hade Freja o jag gått o lagt oss igen. =)
Jaha. Vi har bara typ två timmar dit.
Ja!!!!Du är välkommen varje morgon! Det är så man drömmer om att vakna.
Vill du gifta dej med mej?
Om du gör som ovanstående så kan jag till och med försörja dej=)
Men eftersom jag har kontakter så kan jag kirra ett jobb åt dej med samma (jag antar att) du jobbar med här uppe. Fast bara deltid dvs du måste ju vara hemma och gulla med mej på morgonen.
Ja!!!!
Yes vilken tur man har!!!
Djuren får plats, bor ju på 117kvm så djuren rymms nog. Men hur många dagar i veckan börjar du senare än 8? Tänkte så du hinner gulla med mej. Jag börjar ju "runt" 8 varje dag.
Vinterbröllop? Häst, släde, lyktor, fårfäll och kyla. Eller vill du vänta till våren med solsken, vitsippor och fågelsång? Hur bråttom har vi?
Jag jobbar tre, fyra pass i veckan så kanske ett eller två.. =)Yes vilken tur man har!!!
Djuren får plats, bor ju på 117kvm så djuren rymms nog. Men hur många dagar i veckan börjar du senare än 8? Tänkte så du hinner gulla med mej. Jag börjar ju "runt" 8 varje dag.
Vinterbröllop? Häst, släde, lyktor, fårfäll och kyla. Eller vill du vänta till våren med solsken, vitsippor och fågelsång? Hur bråttom har vi?
Jag jobbar tre, fyra pass i veckan så kanske ett eller två.. =)
Hrm, jag vet inte riktigt.. Bara det blir häst till o från kyrkan så funkar det för mig.
Hmmm, planera giftermål utan att ha träffats känns faktiskt lite udda.
Jag har kommit på (och fått bekräftat) att jag är en kanonkille, ett kap, helt suverän......fast tydligen bara som kompis ja ja..alltid något.
Jag har kommit på (och fått bekräftat) att jag är en kanonkille, ett kap, helt suverän......fast tydligen bara som kompis ja ja..alltid något.
"Snälla killar får aldrig knulla"
"Snälla killar får aldrig knulla"
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati