Singeltråden

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Finns pengar kvar i slutet av mån (brukar ju vara tvärtom) så blir det nog göteborg till mc-mässan. :)

Qwerty

Livs drömmare
Gick med
9 Mar 2003
Hoj
Piaggio Liberty 2T
Awwwee.. då skulle ju jag varit där, kliat dig på ryggen tills du vaknade, pratat mjukt o lugnt i ditt öra, kokt en kopp kaffe o brett en macka.. sen hade Freja o jag gått o lagt oss igen. =)

Du är välkommen varje morgon! Det är så man drömmer om att vakna.

Vill du gifta dej med mej?
Om du gör som ovanstående så kan jag till och med försörja dej=)
Men eftersom jag har kontakter så kan jag kirra ett jobb åt dej med samma (jag antar att) du jobbar med här uppe. Fast bara deltid dvs du måste ju vara hemma och gulla med mej på morgonen.

Pam33

1.41 på Knutstorp
Gick med
6 Sep 2009
Hoj
Honda CBR Fireblade 929 -01*såld* Honda CBR 600 -97
Du är välkommen varje morgon! Det är så man drömmer om att vakna.

Vill du gifta dej med mej?
Om du gör som ovanstående så kan jag till och med försörja dej=)
Men eftersom jag har kontakter så kan jag kirra ett jobb åt dej med samma (jag antar att) du jobbar med här uppe. Fast bara deltid dvs du måste ju vara hemma och gulla med mej på morgonen.
Ja!!!!
Perris har inte fått tummarna loss så nu ryker han.. Jag kan begära förflyttning (jobbar statligt) men det medföljer lite djur om det är ok? =) Ang gullet så är det sällan nåt problem, jag jobbar skift..

Qwerty

Livs drömmare
Gick med
9 Mar 2003
Hoj
Piaggio Liberty 2T

Yes vilken tur man har!!!

Djuren får plats, bor ju på 117kvm så djuren rymms nog. Men hur många dagar i veckan börjar du senare än 8? Tänkte så du hinner gulla med mej. Jag börjar ju "runt" 8 varje dag.
Vinterbröllop? Häst, släde, lyktor, fårfäll och kyla. Eller vill du vänta till våren med solsken, vitsippor och fågelsång? Hur bråttom har vi?

Slowroller

Skrämmer små barn
Gick med
9 Jun 2009
Hoj
Näe

Djuren får plats, bor ju på 117kvm så djuren rymms nog. Men hur många dagar i veckan börjar du senare än 8? Tänkte så du hinner gulla med mej. Jag börjar ju "runt" 8 varje dag.
Vinterbröllop? Häst, släde, lyktor, fårfäll och kyla. Eller vill du vänta till våren med solsken, vitsippor och fågelsång? Hur bråttom har vi?

E man bjuden? :)

Qwerty

Livs drömmare
Gick med
9 Mar 2003
Hoj
Piaggio Liberty 2T
Självklart!
Pam33 måste bara bestämma årstid. Prolle har jag tyvärr kontakter med sedan tidigare.

Pam33

1.41 på Knutstorp
Gick med
6 Sep 2009
Hoj
Honda CBR Fireblade 929 -01*såld* Honda CBR 600 -97

Jag jobbar tre, fyra pass i veckan så kanske ett eller två.. =)
Hrm, jag vet inte riktigt.. Bara det blir häst till o från kyrkan så funkar det för mig. ;)

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Hmmm, planera giftermål utan att ha träffats känns faktiskt lite udda. :D
Nog för att jag träffat på galet fruntimmer som velat gifta sig efter första träffen också iofs, men hon var nog lite speciell. :gnissla

Qwerty

Livs drömmare
Gick med
9 Mar 2003
Hoj
Piaggio Liberty 2T
Jag jobbar tre, fyra pass i veckan så kanske ett eller två.. =)
Hrm, jag vet inte riktigt.. Bara det blir häst till o från kyrkan så funkar det för mig. ;)

Härligt då var min största farhåga inget att bry sig om. Jag kommer visst få vakna upp som en kung ofta.:kär
Häst kan jag nog ordna, speciell sort eller? Själv föredrar jag dessa stora härliga arbetshästar. Bor ju runt häst mekka.

Något åt det här hållet.
gal_mulassier.jpg

Konstigt Googlar man arbetshäst så får man upp mycket konstiga saker.
Men hur som. Bra att du sa kyrka för det tycker jag med. Nu jäklar börjar vi hitta gemensamma saker=).
Något speciellt datum? Eller ska jag bara boka random...:)

Lugn

Big in Japan
Gick med
22 Mar 2003
Hoj
Ducati SF, Husky SMR, GSXR750
Vacker? Vet inte om det är många tjejer som vill ha en vacker kille, brukar mer vara tjejer som är vackra. Men om du nu tycker det, så upp till bevis.

Tja du, får fläkta bort kjoltygen med flugsmällare allt som oftast... :hihi

ImageUploadedByTapatalk1325553123.272302.jpg

jyx

offroad, sport, custom...allt funkar
Gick med
14 Jul 2004
Hoj
Buell Cyclone, harley dynaglide och en blå XT550
Jag har kommit på (och fått bekräftat) att jag är en kanonkille, ett kap, helt suverän......fast tydligen bara som kompis :( ja ja..alltid något.

Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept