Peter1980
Team Ajvar
- Gick med
- 25 Jan 2009
- Hoj
- Har: R1 -16. Haft R6 -08 , R6 -05, R1 -05, Hornet 600 -06
Japp! Tänk bara vad mkt du fått lära dig om ett visst flygande djur här i tråden!
Går, går ju alltid. Sen, iaf i sthlm, tycker jag sannolikheten är liten. Mycket för att det finns många människor helt befriade från liv på krogen. Jag brukar sällan känna för att vilja ses igen.Det kan man göra!
/Hon som hittills aldrig träffat en blivande pojkvän i nyktert tillstånd
Men ska man behöva alkohol för det? Man får väll hitta någon som kan vara så nykter också.Det har jag gjort, flera gånger. Slutar aldrig bra... Inleder man i onyktert tillstånd är det aldrig nån som har några förväntningar på fortsättningen.
Om jag säger ta mig vatten över huvut menar jag det bokstavligt... även om just detta ser rätt bildligt ut...
Jag gillar ju varken människor eller barn.. Jobbar hårt på att byta avdelning på jobb oxå, där slipper jag prata med människor,bara titta på dom. Vilket kan ge många goda skratt. Och en mycket nöjd känsla över att jag verkligen inte behöver prata med dom.
Går, går ju alltid. Sen, iaf i sthlm, tycker jag sannolikheten är liten. Mycket för att det finns många människor helt befriade från liv på krogen. Jag brukar sällan känna för att vilja ses igen.
Men ska man behöva alkohol för det? Man får väll hitta någon som kan vara så nykter också.
Hur då?
För dig sötis!
View attachment 378019
Inte för att va negativ, men du vinner nog inte "mest tavlor on wall"-tävlingen dessvärre..
Klart du ska va med!
Inte för att va negativ, men du vinner nog inte "mest tavlor on wall"-tävlingen dessvärre..
Men han är en stark kandidat i tävlingen om snyggast gardiner!
Dom ligger på fönsterbrädan.
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari