Singeltråden

Shadow

"Bhyggde?!.. nää!..."
Gick med
7 Aug 2008
Hoj
2007 Honda CBR600RR
Det kan man göra!

/Hon som hittills aldrig träffat en blivande pojkvän i nyktert tillstånd
Går, går ju alltid. Sen, iaf i sthlm, tycker jag sannolikheten är liten. Mycket för att det finns många människor helt befriade från liv på krogen. Jag brukar sällan känna för att vilja ses igen.

Det har jag gjort, flera gånger. Slutar aldrig bra... Inleder man i onyktert tillstånd är det aldrig nån som har några förväntningar på fortsättningen. :glömdet
Men ska man behöva alkohol för det? Man får väll hitta någon som kan vara så nykter också.

Om jag säger ta mig vatten över huvut menar jag det bokstavligt... även om just detta ser rätt bildligt ut... :tungan

Nääää!!! Vatten under huvet faktiskt! :mattias

47nahoj

Ordnung muss sein!
Gick med
28 Sep 2011
Hoj
2015 CBR650F, 2011 XJ6 ABS*Såld
Jag gillar ju varken människor eller barn.. Jobbar hårt på att byta avdelning på jobb oxå, där slipper jag prata med människor,bara titta på dom. Vilket kan ge många goda skratt. Och en mycket nöjd känsla över att jag verkligen inte behöver prata med dom.

Gillar du inte att prata med några människor (med undantag för oss här i singeltråden naturligtvis)? :va

Alleycat

Truty
Gick med
26 Dec 2012
Hoj
Struthörning
Går, går ju alltid. Sen, iaf i sthlm, tycker jag sannolikheten är liten. Mycket för att det finns många människor helt befriade från liv på krogen. Jag brukar sällan känna för att vilja ses igen.

Men ska man behöva alkohol för det? Man får väll hitta någon som kan vara så nykter också.

Måste ju inte vara just krogen. ;) Och klar fördel under bra konsert, har jag märkt! :D

Men nej, man borde väl inte behöva alkohol. Dock kan jag inte komma på ett enda fall där jag träffat nån i nyktert tillstånd, under såna omständigheter, som varit på det viset. Tyvärr. Utan jag blir alltid den där hemska jäveln som sårar.

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
RC8/Husaberg 450/Husqvarna 450/HYM698/Honda Monkey King/ ATC125//Navstyrd supermono
Klart du ska va med!

Inte för att va negativ, men du vinner nog inte "mest tavlor on wall"-tävlingen dessvärre..

Jag äger inte en tavla...

Eller jo, i nån låda i källarn.

Så jag har gjort en deal med mig själv att jag måste köpa en grej till lägenheten varje månad.

Den här månaden blev det en 450 SMR... :rodnar

Nyheter
Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...