Singeltråden

Ziip59

Kollar så att allt går rätt till
Gick med
7 Jul 2006
Hoj
Triumph bobber -57 / Suzuki 125 cross / Yamaha Dragstar 1100/ 2x Hyosung Exceed 125cc (penis edition) Suzuki GSX1400
Vore tråkit här utan dig o paddan... :kär

Det var snällt och generöst skrivet. :) Kul att min av kosmisk energi strålskadade hjärna kan skänka lite belysning i en kall värld full av skatter och skämd fisk.

Ziip59

Gick med
7 Jul 2006
Hoj
Triumph bobber -57 / Suzuki 125 cross / Yamaha Dragstar 1100/ 2x Hyosung Exceed 125cc (penis edition) Suzuki GSX1400
Say what?! :eek: Jävlar vad mycket jag lär mig av den här tråden! Vem fan behöver en utbildning, liksom?

Visste du att barn egentligen är en produkt av ett samarbete mellan planeterna Zeliox och Tellus? Barn levereras slumpvis till kvinnor över hela världen och växer aldrig. Däremot förs de slumpvis utvalda "föräldrarna" en gång årligen till Zeliox för nedkylning i freontuber, alltmedan barnet i fråga byts ut till ett lite större, eventuellt med tänder och längre hår.

Detta hade du jävlar i min fågelholk inte känt till utan utbildning. Fråga efter Zork i kassa 3 om du vill veta mer. :)

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Det förstörde Foccan.

Hur smakade maten? Mätta och belåtna? :zpy

VAFAN!!!

Mätta och glada och nu ska jag tvätta facet och krypa ner naken i sängen igen. :hihi
Idag blir det sömntablett, so beware the demon within. :rolleyes:

För mig är det lite tråkigare, finns bara ett ord :(

Kung!

:va neeeeeeeee....det tror jag inte. Kung i baren? Kung Bore? Kung Carl Gustaf? Kung(sängen)? Kung fu panda? :confused:

Ziip59

Gick med
7 Jul 2006
Hoj
Det var värst vad trött i nacken jag börjar bli. Jag började reparera en gammal VHS-video i morse och just när jag skulle avbryta för att ta "penis edition" till jobbet så slog kassetthissen igen om mina ögonbryn. Vad göra? Jag fick naturligtvis med böjd nacke ta videon under armen och köra iväg. Väl framme var det så mycket att göra att jag aldrig hann ta loss den fördömda maskinen. Här sitter jag nu 14 timmar senare, fortfarande med videon under armen. Jag tror inte jag orkar trilskas med den i afton. Ska bli kul att se om det går att hitta en behaglig ställning i natt. Att ligga i sängen och kolla video har fått en ny innebörd, på min ära. :)

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Nu har snart alla tjejer visat upp sig halvnakna så nu borde det väl vara dags för er killar att posera lite? :7peta

Gjorde jag ju bara ett par sidor tillbaka?:va

Pam33

1.41 på Knutstorp
Gick med
6 Sep 2009
Hoj
Honda CBR Fireblade 929 -01*såld* Honda CBR 600 -97
Barn är människor, vissa är underbara... :näsblod
Jag gillar ju varken människor eller barn.. Jobbar hårt på att byta avdelning på jobb oxå, där slipper jag prata med människor,bara titta på dom. Vilket kan ge många goda skratt. Och en mycket nöjd känsla över att jag verkligen inte behöver prata med dom.

Nyheter
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!