BlöjRäsern
Gränsfall
Jajamen!
Får man fråga en fråga om dövhet?
Jajamen!
Bitch?
Hittar man verkligen något seriöst på krogen?
Det kan man göra!
/Hon som hittills aldrig träffat en blivande pojkvän i nyktert tillstånd
Det heter faktiskt Kriminalvårdare!
Varför är det så svårt att sätta sig ner och plugga på hemmaplan, trots att det är intressanta grejer det gäller?
Kanske dags att prova nåt nytt?
Varför är det så svårt att sätta sig ner och plugga på hemmaplan, trots att det är intressanta grejer det gäller?
Är de snälla mot dig?
Vilka då?
Det heter faktiskt Kriminalvårdare!
Kriminalvårdarna!
Jag försökte liksom vara lite rolig där, men du förstörde det ju genom att inte fatta. :bitter
Vårdar du kriminalare, är det åldrade eller olycksdrabbade?
Oh!! Här hettar det till, med underkläder, foton och dylika tingestar. Erotiken flödar så till den milda grad att man naggas av lust att hångla upp en varulv i brygga och med tungan känna de sensuella och sträva tuggorganen hos den ludna och skabbiga tingesten. För att sedan snabbt och koncist avlägsna sig från platsen innan odjuret i fråga återfått sans och insikt om vilken skymf och köttslig nesa densamme just genomforit.
OOOhh!! Du ljuva köttsliga lust och lidelse.
KÖTTKLUBBA IT IS!
(Fan också, det kunde också misstolkas den här också. )
QUOTE]
Jo men så är det, får får ofta saker om bakfittan här ju... :
Usch, jag mår tjyvens idag... Ont i hela jävla kroppen, så varenda gång man hostar känns det som om man ska gå av på mitten... Är det såhär det känns att bli gammal tro? haltar runt i lägenheten som en reumatisk gammal gubbe... Jag vill inte vara med mer...
Stackars liten!
Vilka då?
Clownlogg 2013-02-07: Damn!
Jaja det finns en bild.
Wiiiiiieeeeee!
Grillbuffen väntar på dej typ varje fredag från typ 1500.
Har jag vägarna till Boden när min lillebror befinner sig där säger jag till! Detsamma gäller dig om du skall söderut
1. Hittar man verkligen något seriöst på krogen? Jag tycker det känns som att leta efter en nål i höstacken. Med andra ord skulle jag aldrig ta någon jag mött på krogen på allvar. Skulle det vara det lär tiden utvisa det.
2. Tyvärr inte. Jag vägrar därför bjuda på rumpbilden.
Mitt bordsskick är för jävligt, jag klarar inte av att sitta och äta fint. Så tacos vore mer än perfekt för mig Jag håller i besticken som om jag höll i en klubba och tar stora tuggor. (Det senare har jag lärt mig att lägga av med eftersom jag äter då långt förbi innan mättnadskänslan infinner sig men jag äter fortfarande som en grottkvinna)
Du är min idol tror jag en del är så jävla känsliga om man råkar käka kött med salladsgaffeln...
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari