Singeltråden

Ziip59

Kollar så att allt går rätt till
Gick med
7 Jul 2006
Hoj
Triumph bobber -57 / Suzuki 125 cross / Yamaha Dragstar 1100/ 2x Hyosung Exceed 125cc (penis edition) Suzuki GSX1400
Oh!! Här hettar det till, med underkläder, foton och dylika tingestar. Erotiken flödar så till den milda grad att man naggas av lust att hångla upp en varulv i brygga och med tungan känna de sensuella och sträva tuggorganen hos den ludna och skabbiga tingesten. För att sedan snabbt och koncist avlägsna sig från platsen innan odjuret i fråga återfått sans och insikt om vilken skymf och köttslig nesa densamme just genomforit.

OOOhh!! Du ljuva köttsliga lust och lidelse. :)

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Vad blir det för gott då? :7peta

Tagliatelle med ost och skinksås. :tummenupp

Mitt bordsskick är för jävligt, jag klarar inte av att sitta och äta fint. Så tacos vore mer än perfekt för mig :D Jag håller i besticken som om jag höll i en klubba och tar stora tuggor. (Det senare har jag lärt mig att lägga av med eftersom jag äter då långt förbi innan mättnadskänslan infinner sig men jag äter fortfarande som en grottkvinna)

Vad för klubba? :glömdet

Jag gillar inte lappen du skickade senast ! :gråta

Man får tänka på sånt innan man beställer saker från ett land utanför EU. :7peta

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Hoj
Plåthäst
Tagliatelle med ost och skinksås. :tummenupp

Vad för klubba? :glömdet

KÖTTKLUBBA IT IS! :smasha
(Fan också, det kunde också misstolkas den här också. :3freak)

Här blev det storkok! :banana
Flygande Jakob och laxpudding stod på menyn. Nu kanske jag äntligen kan försöka bli kvitt min sockerberoende på nytt...

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Om tjugo minuter ungefär ska jag börja med maten och tills dess försöker jag lista ut vad Fredagens outfit på jobbet ska bli. Uääääääk ORKAR inte...vill ha mysbyxor. :död

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Hoj
Plåthäst
Om tjugo minuter ungefär ska jag börja med maten och tills dess försöker jag lista ut vad Fredagens outfit på jobbet ska bli. Uääääääk ORKAR inte...vill ha mysbyxor. :död

Måste du ha någon outfit?

Morgondagens outfit är redan förutbestämt:

Underställ + jacka och termobyxor. Mössa och ett par googles. (Dock på kvällen blir det stallkläder)

:banana
Gissa vad jag ska göra!!!!!!!!!

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Måste du ha någon outfit?

Morgondagens outfit är redan förutbestämt:

Underställ + jacka och termobyxor. Mössa och ett par googles. (Dock på kvällen blir det stallkläder)

:banana
Gissa vad jag ska göra!!!!!!!!!

Ja jag måste ha outfit, är receptionist och då e det fina grejer vettu. :):tuttar

Åka stjärtlapp? :gnissla

Neeee...vi får inte ha jeans tex...har dresscode. :dummer

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Usch, jag mår tjyvens idag... Ont i hela jävla kroppen, så varenda gång man hostar känns det som om man ska gå av på mitten... Är det såhär det känns att bli gammal tro?:va haltar runt i lägenheten som en reumatisk gammal gubbe... Jag vill inte vara med mer...:gråta

Nyheter
Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...