Singeltråden

skruttiz

Ny medlem
Gick med
5 May 2011
Hoj
Yamaha R1-01,
Jaja det finns en bild. :gnissla

Wiiiiiieeeeee!
Grillbuffen väntar på dej typ varje fredag från typ 1500.

Har jag vägarna till Boden när min lillebror befinner sig där säger jag till! Detsamma gäller dig om du skall söderut ;)

1. Hittar man verkligen något seriöst på krogen? Jag tycker det känns som att leta efter en nål i höstacken. Med andra ord skulle jag aldrig ta någon jag mött på krogen på allvar. Skulle det vara det lär tiden utvisa det.

2. Tyvärr inte. Jag vägrar därför bjuda på rumpbilden. :brinnerup :hihi

Mitt bordsskick är för jävligt, jag klarar inte av att sitta och äta fint. Så tacos vore mer än perfekt för mig :D Jag håller i besticken som om jag höll i en klubba och tar stora tuggor. (Det senare har jag lärt mig att lägga av med eftersom jag äter då långt förbi innan mättnadskänslan infinner sig men jag äter fortfarande som en grottkvinna)

hahaha vad skönt ö hära att de finns fler än mig som inte har nått bordsskick... jublar åxå över tacos,(inte för att de är de godaste som finns...) för då blir jag inte avslöjad direkt att jag är hopplös och spiller jämt...

Shadow

"Bhyggde?!.. nää!..."
Gick med
7 Aug 2008
Hoj
2007 Honda CBR600RR
Jaja det finns en bild. :gnissla

1. Hittar man verkligen något seriöst på krogen? Jag tycker det känns som att leta efter en nål i höstacken. Med andra ord skulle jag aldrig ta någon jag mött på krogen på allvar. Skulle det vara det lär tiden utvisa det.

2. Tyvärr inte. Jag vägrar därför bjuda på rumpbilden. :brinnerup :hihi

Mitt bordsskick är för jävligt, jag klarar inte av att sitta och äta fint. Så tacos vore mer än perfekt för mig :D Jag håller i besticken som om jag höll i en klubba och tar stora tuggor. (Det senare har jag lärt mig att lägga av med eftersom jag äter då långt förbi innan mättnadskänslan infinner sig men jag äter fortfarande som en grottkvinna)
Nä jag var inte ute efter att ragga heller. Men jag kommer ju inte vara otrevlig när någon vill prata med en.
Men jag märkte ju rätt snabbt att återigen; krogragg är inte intressant.

hahaha vad skönt ö hära att de finns fler än mig som inte har nått bordsskick... jublar åxå över tacos,(inte för att de är de godaste som finns...) för då blir jag inte avslöjad direkt att jag är hopplös och spiller jämt...

Jag säger du det, tacos är bäst! :D och orka ha bordsskick när man käkar tacos.

Mordecaien

Can do!
Gick med
22 May 2006
Hoj
Knappt

Det går.
Men att aktivt leta efter något(n) vettig på krogen är nog ganska döfött.

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld
Man kanske inte ska leta själsfrände på krogen, men man kan ju faktiskt råka träffa den där som inte hänger på krogen var helg. Det kan finnas vanligt folk som är ute och tittar på djuren en sväng. :fyllisar

Som sagt är det kanske dumt att leta, men att förkasta alla vore lite korkat. :3freak

Sen finns det dom som bara vill dansa lite :) :banana :banana

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Hoj
Plåthäst
Nä jag var inte ute efter att ragga heller. Men jag kommer ju inte vara otrevlig när någon vill prata med en.
Men jag märkte ju rätt snabbt att återigen; krogragg är inte intressant.

Om du läser vad jag skrev "som att leta efter en nål i höstacken" vilket innebär att jag menade att man inte ska leta efter någon speciell där. :)

Nyheter
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

&nbsp;Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!