För att jag just kom in. Jag har listat ut allt om er PM-kedja som går igång så fort jag loggar in.
Jag hade en diskussion med en polare om vad för maträtter som är ok vid första dejten beroende på hur kladdiga matträtterna var eller hur lätt de var att drälla. Enligt honom var tacos ett "big no no". Men va fan tänkte jag.. Vad är det för dum regel om man ändå tänker kladda med efterrätten sen
Before sex, you help each other get naked, after sex you only dress yourself.
Moral of the story: in life no one helps you once you're fucked
Before sex, you help each other get naked, after sex you only dress yourself.
Moral of the story: in life no one helps you once you're fucked
Hmmm... ja är inte med på den... eller det kanske ja är men jag glömmer ju så lätt...
Det är du säkert. Du försöker bara låtsas att du inte är det.
Ingen maträtt är Big no no om båda gillar den. Det finns inget bättre sätt att slappna av än att kunna vara sig själv på första dejten o sitta o kladda med maten.
Adderat konspirationsteoretiker till övriga yrken?
Det är mänskligt att fela....!??!
Äntligen kan jag åka hem....o slava i köket till sambon (slynan) kommer hem.
Givetvis iförd foliehatt.
Men vänd på dig då så Vi får se hur bra den blir
Tack för ögongodis
Du kan inte skriva att du får bra röv utan att faktiskt fota den.
Gör om, gör rätt!
Wiiiiiieeeeee!
Grillbuffen väntar på dej typ varje fredag från typ 1500.
Har jag vägarna till Boden när min lillebror befinner sig där säger jag till! Detsamma gäller dig om du skall söderut
Precis! Därav ännu mer möjlighet att ta känna om tjejen är bra! Jag är trött på krogragg och vill hellre ha något seriöst. Och någon seriös träffar man förhoppningsvis oftast nykter. Kan ju vara bra att veta att man står ut med personen då också
Hinkens inbox lär ju svämma över nu
1. Hittar man verkligen något seriöst på krogen? Jag tycker det känns som att leta efter en nål i höstacken. Med andra ord skulle jag aldrig ta någon jag mött på krogen på allvar. Skulle det vara det lär tiden utvisa det.
2. Tyvärr inte. Jag vägrar därför bjuda på rumpbilden.
Jag hade en diskussion med en polare om vad för maträtter som är ok vid första dejten beroende på hur kladdiga matträtterna var eller hur lätt de var att drälla. Enligt honom var tacos ett "big no no". Men va fan tänkte jag.. Vad är det för dum regel om man ändå tänker kladda med efterrätten sen
Mitt bordsskick är för jävligt, jag klarar inte av att sitta och äta fint. Så tacos vore mer än perfekt för mig Jag håller i besticken som om jag höll i en klubba och tar stora tuggor. (Det senare har jag lärt mig att lägga av med eftersom jag äter då långt förbi innan mättnadskänslan infinner sig men jag äter fortfarande som en grottkvinna)
Krävs inte en viss hjärnaktivitet för att hatten ska va till nån nytta!?!?
Jag tänker som så att det finns en viss risk att aliensarna tar sig in och startar min hjärna.....och då lär jag logga ut härifån illa kvickt!
Theyyyyyyyy´re heeeeeeeeeeee-eeeeeeeeeeeeeeer!
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|