Singeltråden

Kottsson

Får jag vara här?
Gick med
15 Apr 2010
Hoj
KTM 1090 Adventure R
Morgon säger jag väl, men god vet i fan. :skäms
Nu står man här i barkarby efter att tåghelvetet var försenat. SL suger, jag vill sova o än är det 10-11 timmar innan jag är hemma igen. :gråter

Därför man ska åka hoj! :hihi Jag fick reda på att vägen jag åker till jobbet på är blockerad av en lastbilsjevel så jag stannar hemma och låter bilen värma sig lite till :crash

Sa någon frukost?
Själv blire ägg & bacon :)

Alleycat

Truty
Gick med
26 Dec 2012
Hoj
Struthörning
Morgon säger jag väl, men god vet i fan. :skäms
Nu står man här i barkarby efter att tåghelvetet var försenat. SL suger, jag vill sova o än är det 10-11 timmar innan jag är hemma igen. :gråter

Inte skämmas! Se det som en anledning till att dricka vin ikväll. :krama

MrsZ

Anpassar farten efter omständigheterna
Gick med
30 Nov 2011
Hoj
Ducati 900SS
Uh, vilken träningsvärk jag har idag. Ryggen och korsryggen gör ont i varje rörelse jag gör. Ingen bra dag. :(

Bikerman75

* MAVERICK *
Gick med
21 Jan 2013
Hoj
Drag Star 1100 Classic, 2002
I går kväll var jag nere vid Torsvik, Jönköping och nu väntar jag på färjan från Adelsö, Stockholm. Ska till Spånga och lasta returpapper som ska till Braviken, Norrköping därefter är det helg.
Tänk om det snart kunde bli hojväder. ;)

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
RC8/Husaberg 450/Husqvarna 450/HYM698/Honda Monkey King/ ATC125//Navstyrd supermono

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
RC8/Husaberg 450/Husqvarna 450/HYM698/Honda Monkey King/ ATC125//Navstyrd supermono
Nu har jag varit på gymmet, så om en liten stund kommer en hudbild.

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
4u4usa2a.jpg
Take it or leave it.

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Idag har jag äckligt dålig självdisciplin... Gick upp i tid, duschade, åt frukost osv.. Tittade ut - vräker snö. Vill inte cykla i det eftersom jag inte ens har en mössa (den blev dränkt i kaffe på exkursionen i tisdags när thermosen pajade...) så då tänkte jag ta bussen. Insåg att jag inte skulle hinna med den, tänkte ta nästa. Insåg att det knappt var lönt längre, och sket alltså i skolan idag. Ibland är jag duktigt värdelös. :brinnerup

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09

Ziip59

Kollar så att allt går rätt till
Gick med
7 Jul 2006
Hoj
Triumph bobber -57 / Suzuki 125 cross / Yamaha Dragstar 1100/ 2x Hyosung Exceed 125cc (penis edition) Suzuki GSX1400
Idag har jag äckligt dålig självdisciplin... Gick upp i tid, duschade, åt frukost osv.. Tittade ut - vräker snö. Vill inte cykla i det eftersom jag inte ens har en mössa (den blev dränkt i kaffe på exkursionen i tisdags när thermosen pajade...) så då tänkte jag ta bussen. Insåg att jag inte skulle hinna med den, tänkte ta nästa. Insåg att det knappt var lönt längre, och sket alltså i skolan idag. Ibland är jag duktigt värdelös. :brinnerup

Ha ha, för böveln!!! Du kunde väl dragit mössan över roten ändå? Kaffedoft attraherar många, du kanske hade lockat med dig några kaffe och myssuktande hunkar hem som, när du kom hem i hallen hux-flux stod där och slickade sig förföriskt om munnarna. :)

EDIT: Vad har du gjort med kebabtaxin?

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Ha ha, för böveln!!! Du kunde väl dragit mössan över roten ändå? Kaffedoft attraherar många, du kanske hade lockat med dig några kaffe och myssuktande hunkar hem som, när du kom hem i hallen hux-flux stod där och slickade sig förföriskt om munnarna. :)

EDIT: Vad har du gjort med kebabtaxin?

Mössan är vit, kaffe är inte vitt....

JAG har inte gjort annat än ställt den på en parkering, sedan såg den ut så när jag kom tillbaks.

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Jag har alltid äckligt dålig självdiciplin. Lättja kallas det, förbaskat skönt. Ser det som min bästa egenskap! :tummenupp

Last edited:

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Förlåt mig, men: Tvätta? :va

Eh ja? Men jag har redan testat att handtvätta den, och det hjälpte inte. Det innebär att jag måste till tvättstugan. Jag bor i en lägenhet - man kan inte springa och tvätta när man känner för det, utan måste boka en ledig tid.

Nyheter
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!