Singeltråden

Slowroller

Skrämmer små barn
Gick med
9 Jun 2009
Hoj
Näe
Tjenare gänget. Har lurkat en stund på SH, och kände att det var dags att regga mej.
Ni är ju helt galna( aj lajk) liksom jag.

Jag är dock så pass gammal att jag växte upp i en era med semaforer,röksigaler och morsetelegrafer
som enda kommunikationsmedel. ( ibland även `tapping the table' ) så ni får ha överseende med mej.

Välkommen. :)

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Tjenare gänget. Har lurkat en stund på SH, och kände att det var dags att regga mej.

Jag är dock så pass gammal att jag växte upp i en era med semaforer,röksigaler och morsetelegrafer
som enda kommunikationsmedel. ( ibland även `tapping the table' ) så ni får ha överseende med mej.

Många är gamla och går med käpp eller rullator härinne. :D

Tjerringen

Har klampat in igen
Gick med
24 Sep 2011
Hoj
Suzuki GSX 400e, Ninja 300, Ninja 636
Gubbe!

Fuck bowling! (är sämst)

Eller ja, bowla ni så limmar jag på brewdarna. :banana

Fan gick vi från avklätt till bowling... har ja missat nåt... eh... neh... knappast... :näsblod

Nä nu blire att raka ansiktet och sticka iväg :D

Jag har SH tröja.. så det blir inte svårt att missa mig!

På vadå? Booooowlingen? :va

Nåväl, då kan du joina mig, Zippen o Slöis vi är uuuuuuuråldriga! (O ja personligen lite dement så du ska inte lita på nåt ja säger). :hihi

Tjerringen

Har klampat in igen
Gick med
24 Sep 2011
Hoj
Suzuki GSX 400e, Ninja 300, Ninja 636
Tog du åt dig? :krama

Klart han gjorde, han är nästa lika uråldrig som tant Tjerringen! :4skrika

@peter1980

Jag måste nog påpeka att låten i family guy, är Surfin Bird med the trashmen.
:fakta låten är en sammanslagning av papa-oma-mow-mow och bird is the word

Hur gammal...

Jag är 50 plus

Aha... du vinner nog den tävligen här då, men Z, S o jag är hur som myyyyyyyyyycket äldre än småtomtarna i tråden. O hur som, sjuk är huvudsaken inte åldern... alltså inte sjuk som i ålderskrämpor utan psykiskt... äh... Slöis - hjjäääääääääääääääääääääälp! :näsblod