Singeltråden

Slowroller

Skrämmer små barn
Gick med
9 Jun 2009
Hoj
Näe
Klart han gjorde, han är nästa lika uråldrig som tant Tjerringen! :4skrika

Hur gammal...

Aha... du vinner nog den tävligen här då, men Z, S o jag är hur som myyyyyyyyyycket äldre än småtomtarna i tråden. O hur som, sjuk är huvudsaken inte åldern... alltså inte sjuk som i ålderskrämpor utan psykiskt... äh... Slöis - hjjäääääääääääääääääääääälp! :näsblod

Vad Kärringen försöker säga är att åldern är oviktig sålänge hjärnan är felkopplad. :tummenupp

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Tjenare gänget. Har lurkat en stund på SH, och kände att det var dags att regga mej.
Ni är ju helt galna( aj lajk) liksom jag.

Jag är dock så pass gammal att jag växte upp i en era med semaforer,röksigaler och morsetelegrafer
som enda kommunikationsmedel. ( ibland även `tapping the table' ) så ni får ha överseende med mej.

Åh jisses, ytterligare en sån där senil en som ska blanda sig i "vad sades? Jag minns inte vad jag glömt"-gaggandet... :D

Närå, välkommen:tummenupp

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
FAN!!! :huvet Jag skulle ha följt med ut...nu blev jag tvingad att kolla på PS I love you. Helvete nu kommer jag ju gråta för första gången på skitlänge. Hade jag velat gråta hade jag inte haft hormonspiral för att slippa mensen. SHIT SHIT SHIT! :gråta

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld
Det e inte alls taskigt. I utbyte e jag ledig på måndag. :tummenupp

Smart. När jag jobbat helg har jag alltid lyckats göra det utöver heltidsjobb. Inte så smart :dummer

Min fredag blir ändå inte mer spännande än film o pizza så det kunde ju kvittat :)

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Hoj
Plåthäst
Ja du är galen! Men det vet du redan att jag tycker :tummenupp

:kär

Min sh-gilla räknas som minst 20 facebook likes:tummenupp

:rofl

Eftersom ingen sagt det än så. Grattis! Du har just vunnit bästa inlägget i singeltrådens historia!

EDIT: sorry, petar ner dig till en 2:a plats. bäst är givetvis Bird is the Word! Men bästa inlägg som inte är skrivet av mig iaf :)

Det är ok för mig eftersom jag inte hör skiten = jag ligger etta :crash

Ok lite för att följa Peters ämne.. Det där är rätt hardcore.. Hade du vart kille hade ju kuken försvunnit långt in någonstans i magen för länge sen :D

:rofl :lol