Singeltråden

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Fan känns som att man kan säga hej då till en normalt liv, nu när man fastnat här:hihi

Absolut, välkommen till dårarnas förlovade land och puckonas paradis!:banana hoppas du ska trivas:crash

skruttiz

Ny medlem
Gick med
5 May 2011
Hoj
Yamaha R1-01,
Du menar du är allmänt bitter idag och suger på biljard? :crash

EDIT:
Men ok.. nästa helg (för att ha lite framförhållning) styr vi upp bowling!

hahha vilken jävla tur att jag inte är hemma nästa helg då, annars hade jag ju nästan fått lov att visa upp mina bowlingskills;)

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
:kär

Nä nu får ni grabbar sluta limma, jag har fått min dos idag. :glömdet

broken-heart.gif

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Nuru Pippin ska du få en skitlarvig dikt som jag skrev när ja va typ 15...

Våta blad av grönska rister
droppar klara skimra till
fåglar (Pippi) efter regn utbrister
i skön sång men sitter still

Sjunger still i sommarhamn
grön o frodig sommargrönska
fågel sjung i sommars namn
vad mer kan än männska önska?

Än att få uppleva sommartid
mätt o nöjd på alla vis
fågel sjunger ger oss frid
bland grenar kilar sommarbris...

Sen har ja döpt skiten till Självbedrägeri... tydligen... hur är det nu med fåglarna... igen? :(

Fin dikt....men herregud vad tänkte du när du döpte den? :hihi

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Japp! Det är det som är det fina med 3 öls-regeln :tummenupp

Nix 3 öl är det som gäller. :fakta

Men 5 är för mycket för biljard. Då blir det bara snett :åttanihålet :crash

Inte då, biljard och öl går mycket bra ihop. 5 är ingenting heller. :öl :finland

Hade vart mycket skojj om man inte var strandad på andra sidan sundet. :)

Pam33

1.41 på Knutstorp
Gick med
6 Sep 2009
Hoj
Honda CBR Fireblade 929 -01*såld* Honda CBR 600 -97
Haha, men det är ju det ja menar att om man inte är så glad i fölk oavsett deras livscykelstadie så brukar det ändå finnas en handfull som man tycker är rätt härliga då även inkluderat de småväxta typerna som brukar gå under benämningen barn. :tungan
För övrigt gillar jag djur rent generellt sett, men inte heller det betyder att jag nödvändigtvis gillar alla andras djur, vilket iofs inte är det stackars djurets fel utan antagligen ägarens, men det förändrar inte mina känslor för kräket... :rodnar
Jo, det finns trevliga människor oxå. Har dock aldrig stött på ett barn jag gillat. De kan liksom verka ok en stund sen kommer det alltid nåt som gör att man vill ... dom. De börjar skrika, kräkas, göra nåt man sagt åt dom 80 gånger att de inte får eller jävlas på nåt annat sätt. Verkligen vidrigt. :gnissla

Slowroller

Skrämmer små barn
Gick med
9 Jun 2009
Hoj
Näe
Jo, det finns trevliga människor oxå. Har dock aldrig stött på ett barn jag gillat. De kan liksom verka ok en stund sen kommer det alltid nåt som gör att man vill ... dom. De börjar skrika, kräkas, göra nåt man sagt åt dom 80 gånger att de inte får eller jävlas på nåt annat sätt. Verkligen vidrigt. :gnissla

Men.....de har ju bara DAMP. ;)

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Orkar inte läsa ifatt på mobilen, men jag kan ana att plåtis sjuka bikiniskidåkningsbild ligger uppe här med! Sjukt ball! :-D

Jag sitter i taxin och hinkar kaffe för fulla muggar. Är helt galet trött, och klockan är bara barnet.

Tjerringen

Har klampat in igen
Gick med
24 Sep 2011
Hoj
Suzuki GSX 400e, Ninja 300, Ninja 636
Innan jag hittade hit så var jag inne på Jehanders hemsida, var bergsäker på att dom hade en singeltråd men där grusades mina förhoppningar rejält

Då gilla la du Singel malt då... ? :D

Haha fortfarande skitroligt :p

Och jag som hörde kommentarerna från liften medans hinken bytte om också.

Som ni ser valde hon den strategiska platsen för ombytet preciiiis nedanför den mest trafikerade sittliften :rofl

Ja det gjorde absolut min dag. Och inte bara för att jag fick se en bikinibrud :yoparty

BÄST idag. Plåtis regerar! :yoparty

Enkom därför kan jag begripa hur din hjärna inte heller fungerar som den borde. :krama

När månggifte återintroduceras enligt svensk lag så ber jag dig bli min lagvidga hustru! :7peta:kär

Fin dikt....men herregud vad tänkte du när du döpte den? :hihi

Självinsikt tror ja det kallas... man r ju inte Fröding direkt... piiiiiiiiiiiiiiiiiip! :näsblod

Guess you gotta have one to like even one... :banana

Nyheter
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping