Singeltråden

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Nä det är nog inte så hemskt. Men JAG mår ändå inte bra. :) Jag är trots allt en tjej och vi har såna dära hormoner som spökar. Nyårsafton verkar vara en sån dag då jag får en total dipp. Tycker om att festa och brukar festa jävligt hårt när jag väl gör det, men idag kunde jag inte få mig själv att rycka upp mig för att glädjas in det nya året. :) Ibland är det bara så. Hoppas på att sömn och att jag kan börja jobba igen löser problemet.

Nå, man ska väl va bitter ibland som det verkar.
Jobbigt när det blir en vana bara.

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Nå, man ska väl va bitter ibland som det verkar.
Jobbigt när det blir en vana bara.

Bitter kan jag nog inte säga att jag är iaf. :) Bara lite deppig. Gott nytt år på dig! Nu ska jag sova. :krama

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
RC8/Husaberg 450/Husqvarna 450/HYM698/Honda Monkey King/ ATC125//Navstyrd supermono
Nä det är nog inte så hemskt. Men JAG mår ändå inte bra. :) Jag är trots allt en tjej och vi har såna dära hormoner som spökar. Nyårsafton verkar vara en sån dag då jag får en total dipp. Tycker om att festa och brukar festa jävligt hårt när jag väl gör det, men idag kunde jag inte få mig själv att rycka upp mig för att glädjas in det nya året. :) Ibland är det bara så. Hoppas på att sömn och att jag kan börja jobba igen löser problemet.

Jag säger som jag brukar.
Det finns ingen anledning att hänga kvar i det som varit.

Händer det nåt dåligt, lös det och gå vidare.

Ingen mår bättre av att älta.

Så gott nytt på er och väl mött på Allstars den 26:e. ;)

Peter1980

Team Ajvar
Gick med
25 Jan 2009
Hoj
Har: R1 -16. Haft R6 -08 , R6 -05, R1 -05, Hornet 600 -06
Jag har kommit på att jag inte gillar nyårsafton, blir så jävla deprimerad just den dagen. Vet inte vad det beror på. Vaknar redan jävligt ledsen. Kanske för att man kommer på att detta är årets sista dag och att man lägger det bakom sig. Både på ont och gott.

Önskar er alla ett riktigt gott nytt år! Ser fram emot detta året men kan ändå inte låta bli att blicka tillbaka på det som varit.

Den enkla förklaringen är att du är kvinna.
Jag har haft ett kanonbra 12 och räknar med ett minst lika bra 13!

Skål på er alla!

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
RC8/Husaberg 450/Husqvarna 450/HYM698/Honda Monkey King/ ATC125//Navstyrd supermono
Var det nån som fick ligga in det nya året?

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Jag säger som jag brukar.
Det finns ingen anledning att hänga kvar i det som varit.

Händer det nåt dåligt, lös det och gå vidare.

Ingen mår bättre av att älta.

Så gott nytt på er och väl mött på Allstars den 26:e. ;)

Håller med till fullo! :)

MrsZ

Anpassar farten efter omständigheterna
Gick med
30 Nov 2011
Hoj
Ducati 900SS
För att hantera en häst måste man vara väldigt tydlig, säker och tuff, tror du en sån tjej vill sitta o åka på bönpallen som ett annat våp älle?!?!? :7peta

Jaaaa!!!!!!!!! :D :kär

Ja, det krävs nog en chey som är säker och tuff för att följa med på en plastraket i 200! :D
Om jag kör själv i 'lagom' fart, eller liftar på bönpallen med maken, eller lånar ridskolans värsting för att galoppera skogvägar spelar ingen roll. Man känner att mn lever. :) Härligt.

Men vill man ha mer än bara adrenalin så ska man ta bönpallen. Få saker överträffar att få hålla om en sexig kille. :kär :tummenupp

Tjerringen

Har klampat in igen
Gick med
24 Sep 2011
Hoj
Suzuki GSX 400e, Ninja 300, Ninja 636
Ha ha, jag käkar för fullt, min höna. Men det tar liasom inte skruv i min skallbas. :D

Farbror knaprar på så gott han kan, utav medicinen som försöker hitta vettet som försvann. Med näbbar och klor försöker hjärnan att finnas, men hur tabletten än försöker kan den inte få farbrorn att minnas.

Haha, du är helt underbart knasig! :tummenupp

Tjerringen

Har klampat in igen
Gick med
24 Sep 2011
Hoj
Suzuki GSX 400e, Ninja 300, Ninja 636
Jaaaa!!!!!!!!! :D :kär

Ja, det krävs nog en chey som är säker och tuff för att följa med på en plastraket i 200! :D
Om jag kör själv i 'lagom' fart, eller liftar på bönpallen med maken, eller lånar ridskolans värsting för att galoppera skogvägar spelar ingen roll. Man känner att mn lever. :) Härligt.

Men vill man ha mer än bara adrenalin så ska man ta bönpallen. Få saker överträffar att få hålla om en sexig kille. :kär :tummenupp

Åh, du tänker så... :rolleyes:

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Hoj
Plåthäst
Det var desperata dudes så jag tackade vänligt bestämt tack men nej... :glömdet

En av dem låg bra till tills han hittade sitt ex sedan fyra år och han trodde han kunde komma tillbaka när hon tackat nej till honom. DOH. :huvet

Jag är jättenöjd med att få tillbringa min natt helt ensam i min egna säng. Jag hinner knulla under året så jag känner mig inte speciellt stressad.

Nyheter
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!