Tjerringen
Har klampat in igen
Oh här tänkte jag lägga mig i ett bad med Fifty Shades of Grey, men nu har ju Plåthinken öppnat för fullt drag på tråden, måste nog hänga kvar en stund...
Nej.
Är det då man ska konstatera att det här året började sämre än förra..?
Oh här tänkte jag lägga mig i ett bad med Fifty Shades of Grey, men nu har ju Plåthinken öppnat för fullt drag på tråden, måste nog hänga kvar en stund...
Nej det är bara att konstatera att det här året började sexfritt.
Jag började iallafall året med en massa pussar på vänner och en bögkompis. Haha jag stod jämte honom i baren "NÄMEN HEEEEEJ!!!! GOTT NYTT ÅR!!! *onykter*" Och snabbt snack efter det. Sen skulle jag dra vidare efter att ha fått mina öl "Jag måste gå nu, men... PUSS!" och plutar munnen mot honom. Det är nog ganska onormalt att göra sånt när man är ute på krogen tror jag.
Onormalt? Hurdå?
1. Bögkompisen är nån bekant, ingen vän om man säger så. Jag har aldrig kommit på tanken att pussa honom. Men inatt stod jag i baren och skrek "PUSS!" till honom.
2. Jag gör verkligen inte sånt.
Åh sånt gör ja jämt, men ja kommer inte alltid ihåg det...
Verkar som jag dödade tråden med uttalandet om min nakna kropp under klänningen. Eller sprang grabbarna iväg nånstans med en rulle toalettpapper?
Verkar som jag dödade tråden med uttalandet om min nakna kropp under klänningen. Eller sprang grabbarna iväg nånstans med en rulle toalettpapper?
A lot of naughty thoughts here
Tror jag ska ta och gå en sväng med hunden snart så jag orkar fortsätta slappa sen.
Jag hade kunnat prata om min nakna kropp. Hade förmodligen dödat stämningen med en bild. Samma för dig?
Att köra bana eller ta ett träningspass med hästen är "same same but different". Funkar på samma sätt för mig. Speciellt när man upptäcker att det nog är bäst att man gasar sig ut ur kurvan, om det ska gå bra. Det är ungefär som sista sprången mot ett hinder. Det finns ingen återvändo.
Styrketräning???? Prova att mocka 10 boxar. Då får man anstränga sig, och det är alldeles gratis!
De flesta blir som eld och lågor när de får se min nakna kropp (mest för jag bär på ett par överraskningar). Men jag har inte för avsikt att lägga upp den här på forumet. Mest för jag har annorlunda syn på min kropp jämfört med andra som ser den.
Äsch, mocka... Då är styrketräning mer givande.
Kvinnor brukar ha det av någon anledning. Även vad gäller min lekamen
Mockning ger en ensidig styrketräning.
Gymmet ger en allsidig styrketräning.
Vänliga hälsningar
Styrkelyftande hästbrud.
Tja, jag har mockat så in i helvete under rätt många år. Det är ju inte speciellt jobbigt, bara tråkigt. Köra in hö är isf mer styrketräning.
Hälsningar styrketränande före detta bondpojk.
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|