Singeltråden

Tjerringen

Har klampat in igen
Gick med
24 Sep 2011
Hoj
Suzuki GSX 400e, Ninja 300, Ninja 636
Fula ord?????? :va Nääääää! :D Det är bara så att SH-iska är ett lite speciellt språk, och att lära sig stava är inte DirecKt lätt. :gnissla Rockmorsan började med en palör, men jag vet inte vad den blev av. Viktigaste är bara att veta var man gör av sina : :D Så att man inta av misstag tackar ja till att :fika, när man har tänkt att fika. Och om man :rider, så är det inte på en häst... :D :7peta

Nåväl, kommer man från den andra delen av världen så kan språket lätt uppfattas som fult. Du har nog hängt här för länge... :tungan

MrsZ

Anpassar farten efter omständigheterna
Gick med
30 Nov 2011
Hoj
Ducati 900SS
Nåväl, kommer man från den andra delen av världen så kan språket lätt uppfattas som fult. Du har nog hängt här för länge... :tungan

:fakta Du har hängt här längre än mig :) Är man bara med på att det inte är 'vanlig' svenska som används, så tar man nog inte illa upp. :tummenupp Det är nog det bästa med SH, att man inte ska ta det som skrivs på för mkt allvar...:)

Fast jag är nog miljöskadad efter att ha jobbat med grabbar hela yrkeslivet... :rock

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Hoj
Plåthäst
Fan ta små snorungar och hålla på med smällare, tänkte ta en långrunda men min spända vovve visade andra vibbar så det var bara att ta en kortare sväng. Bitterfitta här, 2012 startade med att några ungjävlar kastade smällare en meter från oss. Helvete vad jag ville strypa dem, sen dess har han blivit skotträdd och nervös :( Innan dess var han cool och skottsäker. Tur han inte har problem med att det smäller när vi är inomhus iaf!

Jag ska aldrig bli ett avelsdjur. :huvet

Tjerringen

Har klampat in igen
Gick med
24 Sep 2011
Hoj
Fula ord?????? :va Nääääää! :D Det är bara så att SH-iska är ett lite speciellt språk, och att lära sig stava är inte DirecKt lätt. :gnissla Rockmorsan började med en palör, men jag vet inte vad den blev av. Viktigaste är bara att veta var man gör av sina : :D Så att man inta av misstag tackar ja till att :fika, när man har tänkt att fika. Och om man :rider, så är det inte på en häst... :D :7peta

O btw, själv gillar jag inte användandet av olämpligt språkbruk, jag skulle aldrig för i helvete någonsin svära till exempel. Jag tycker att det är för jävla för att inte säga förbannat otrevligt med folk som använder den typen av språk. mutter... mkt olämpligt, könsord... fan... mutter... :arsele

Tjerringen

Har klampat in igen
Gick med
24 Sep 2011
Hoj
:fakta Du har hängt här längre än mig :) Är man bara med på att det inte är 'vanlig' svenska som används, så tar man nog inte illa upp. :tummenupp Det är nog det bästa med SH, att man inte ska ta det som skrivs på för mkt allvar...:)

Fast jag är nog miljöskadad efter att ha jobbat med grabbar hela yrkeslivet... :rock

Miljöskadad är jag oxå definitivt och trivs väldigt bra me de (vilket jag gissar du oxå gör). Hur som så har de nya pålle-flickorna klarat sig utmärkt hittills. :yoparty

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Hoj
Plåthäst
O btw, själv gillar jag inte användandet av olämpligt språkbruk, jag skulle aldrig för i helvete någonsin svära till exempel. Jag tycker att det är för jävla för att inte säga förbannat otrevligt med folk som använder den typen av språk. mutter... mkt olämpligt, könsord... fan... mutter... :arsele

Jag har förstått att du har Tourettes syndrom. :krama

MrsZ

Anpassar farten efter omständigheterna
Gick med
30 Nov 2011
Hoj
Ducati 900SS
NUUuuuu har jag läst ikapp! OJ!

Kul med fler hästtjejer på SH! Välkomna! :krama Var själv en typisk hästtjej med egen häst, när blivande maken dök upp med sina hojar. Skillnaden mellan "ride a bike" och "ride a horse" är inte så stor. Har läst oväntat många inlägg här med om hur killar lärt sig rida, och tjejer tagit hojkort. Naturlig kombination. :yoparty

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Hoj
Plåthäst
NUUuuuu har jag läst ikapp! OJ!

Kul med fler hästtjejer på SH! Välkomna! :krama Var själv en typisk hästtjej med egen häst, när blivande maken dök upp med sina hojar. Skillnaden mellan "ride a bike" och "ride a horse" är inte så stor. Har läst oväntat många inlägg här med om hur killar lärt sig rida, och tjejer tagit hojkort. Naturlig kombination. :yoparty

Tack för ett varmt välkomnande! :krama

Nyheter
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...