Singeltråden

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Nä. Hälsa det till alla brudar, jag är ganska ensam som tjej på rätt avdelning av gymmet.
Fy fan vad jag ska bli stark i år!!!! Bättre form än förra året.

Haha, det låter bra det. Själv tänkte jag försöka nå mina personliga mål i år, får bara ställa upp vikterna i garaget först.

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Varning för too much info.

Kom hem, slängde av mig kläderna och tejpen. Men... Klänningen satt kvar för den orkade jag inte dra av mig. Det tog en stund innan jag tog tag i det och tog av den för att lägga mig i sängen... Jag hoppades på att någon stark karl skulle plötsligt dyka upp och långsamt smeka av mig klänningen. Men jag insåg att det var i mina vildaste fantasi så jag gav upp efter en stund. :näsblod

Klart som fan att jag inte dök upp, du har ju inte berättat var du håller hus! :7peta

BlöjRäsern

Gränsfall
Gick med
19 Feb 2006
Hoj
KTM 1090 ADV-R
Och jag är extra vrickad, jag lovar... Mitt mål under 2013 är att bli frisk från min bulimi. Jag har varit duktig och inte bett till porslinsguden mer än 2 gånger på 5 veckor och även slutat hetsäta. Så mitt 2013 börjar ganska bra :yoparty

Jag har s.k ensidig Bulimi. Hetsäter men spyr inte ;)
Allvarligt talat så låter det ju bra att det verkar reda sig så smått. Kräver ett starkt psyke. Tror inte att du är så vrickad. De flesta av oss har ett kors att bära.

Last edited:

MrsZ

Anpassar farten efter omständigheterna
Gick med
30 Nov 2011
Hoj
Ducati 900SS
Hej Välkommen! :hej
Liten varning för fula ord och risk för att som Kisse-katten (Alleycat) smittas av nydemens (vi har en seniorgrupp på tråden som infiltrerar de unga i brist på egna liv).
Nya tjejer livar alltid upp tråden! :cdevil

Fula ord?????? :va Nääääää! :D Det är bara så att SH-iska är ett lite speciellt språk, och att lära sig stava är inte DirecKt lätt. :gnissla Rockmorsan började med en palör, men jag vet inte vad den blev av. Viktigaste är bara att veta var man gör av sina : :D Så att man inta av misstag tackar ja till att :fika, när man har tänkt att fika. Och om man :rider, så är det inte på en häst... :D :7peta

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Och jag är extra vrickad, jag lovar... Mitt mål under 2013 är att bli frisk från min bulimi. Jag har varit duktig och inte bett till porslinsguden mer än 2 gånger på 5 veckor och även slutat hetsäta. Så mitt 2013 börjar ganska bra :yoparty

Lycka till med det iaf, & hoppas det löser sig för dig! :krama

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Hoj
Plåthäst
Jag har s.k ensidig Bulimi. Hetsäter men spyr inte ;)
Allvarligt talat så låter det ju bra att det verkar reda sig så smått. Kräver ett starkt psyke. Tror inte att du är så virickad. De flesta av oss har ett kors att bära.

Finns mer i bagaget :D Men jag struntar i det, man får ta mig för den jag är. Annars kan man låtsas att jag är en häst som är en frukt som inte finns. Svårare än så behöver det inte bli.

Nyheter
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!