Men som sagt, ensidig styrketräning. Brudar tycker ju att de styrketränar när de bicepscurlar med 2 kgs hantlar...
Jo, fan, lyfter man inte sin egen vikt åtminstone så styrketränar man ju inte.
Men som sagt, ensidig styrketräning. Brudar tycker ju att de styrketränar när de bicepscurlar med 2 kgs hantlar...
Jo, fan, lyfter man inte sin egen vikt åtminstone så styrketränar man ju inte.
Nä. Hälsa det till alla brudar, jag är ganska ensam som tjej på rätt avdelning av gymmet.
Fy fan vad jag ska bli stark i år!!!! Bättre form än förra året.
Varning för too much info.
Kom hem, slängde av mig kläderna och tejpen. Men... Klänningen satt kvar för den orkade jag inte dra av mig. Det tog en stund innan jag tog tag i det och tog av den för att lägga mig i sängen... Jag hoppades på att någon stark karl skulle plötsligt dyka upp och långsamt smeka av mig klänningen. Men jag insåg att det var i mina vildaste fantasi så jag gav upp efter en stund.
Klart som fan att jag inte dök upp, du har ju inte berättat var du håller hus!
Jag förväntar mig att den starka och snygga karln tar reda på det!
Och jag är extra vrickad, jag lovar... Mitt mål under 2013 är att bli frisk från min bulimi. Jag har varit duktig och inte bett till porslinsguden mer än 2 gånger på 5 veckor och även slutat hetsäta. Så mitt 2013 börjar ganska bra
Jag förväntar mig att den starka och snygga karln tar reda på det!
Hej Välkommen!
Liten varning för fula ord och risk för att som Kisse-katten (Alleycat) smittas av nydemens (vi har en seniorgrupp på tråden som infiltrerar de unga i brist på egna liv).
Nya tjejer livar alltid upp tråden!
Du ska nog vara försiktig med sådana önskemål här på sidan, för det är inte helt omöjligt att du får besök.
Stalkning är så förbannat tradigt.
Och jag är extra vrickad, jag lovar... Mitt mål under 2013 är att bli frisk från min bulimi. Jag har varit duktig och inte bett till porslinsguden mer än 2 gånger på 5 veckor och även slutat hetsäta. Så mitt 2013 börjar ganska bra
Jag har s.k ensidig Bulimi. Hetsäter men spyr inte
Allvarligt talat så låter det ju bra att det verkar reda sig så smått. Kräver ett starkt psyke. Tror inte att du är så virickad. De flesta av oss har ett kors att bära.
Lycka till med det iaf, & hoppas det löser sig för dig!
Citerar SJP!!!
Förlåt för jag är en sån lazy lady, SJP.
Jo, jag är på samma sida staketet som SJP, stalking är en sån jävla massa jobb.
Citerar SJP!!!
Förlåt för jag är en sån lazy lady, SJP.
Du skall inte tro att alla sporthojjare är lika sansade som mig.
Det är inte så svårt... Med dagens sociala medier är det rätt jävligt enkelt
Finns mer i bagaget Men jag struntar i det, man får ta mig för den jag är. Annars kan man låtsas att jag är en häst som är en frukt som inte finns. Svårare än så behöver det inte bli.
Tror inte att du är så vrickad. De flesta av oss har ett kors att bära.
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|