Singeltråden

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Hoj
Plåthäst
Sitter med en lite lättare fundering.

Varför är ni singlar? Är det några här som dejtar seriöst?

Jag svarar för mig själv. Jag är ett skadat gods och orkar inte med ett förhållande så jag varken letar efter nån eller dejtar. Dessutom är jag förjävla nöjd med att göra som jag vill när det passar mig.

Slowroller

Skrämmer små barn
Gick med
9 Jun 2009
Hoj
Näe

Jag svarar för mig själv. Jag är ett skadat gods och orkar inte med ett förhållande så jag varken letar efter nån eller dejtar. Dessutom är jag förjävla nöjd med att göra som jag vill när det passar mig.

Jag är på ungefär samma nivå. Singel sedan ett år tillbaks och trivs väldigt bra med det. Visst hade det varit trevligt att träffa någon kanske men jag har blivit jävligt kräsen.

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Hoj
Plåthäst
Jag är på ungefär samma nivå. Singel sedan ett år tillbaks och trivs väldigt bra med det. Visst hade det varit trevligt att träffa någon kanske men jag har blivit jävligt kräsen.

Jag tror jag är dömd till att leva i ensamhet ända till min död. På grund av min kräsenhet. :gnissla
Men tur det att jag inte lider av det. :D

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe

Jag är inte singel. Jag bara hänger här och är dryg ändå. :näsblod
Hittade mig en tös här på SH faktiskt. På självaste SH-festen. :D

Pam33

1.41 på Knutstorp
Gick med
6 Sep 2009
Hoj
Honda CBR Fireblade 929 -01*såld* Honda CBR 600 -97
Jaaaa!!!!!!!!! :D :kär

Ja, det krävs nog en chey som är säker och tuff för att följa med på en plastraket i 200! :D
Om jag kör själv i 'lagom' fart, eller liftar på bönpallen med maken, eller lånar ridskolans värsting för att galoppera skogvägar spelar ingen roll. Man känner att mn lever. :) Härligt.

Men vill man ha mer än bara adrenalin så ska man ta bönpallen. Få saker överträffar att få hålla om en sexig kille. :kär :tummenupp

Tyvärr är det ju få killar som är sexiga utan skinnställ.. :crash

Pam33

1.41 på Knutstorp
Gick med
6 Sep 2009
Hoj
Honda CBR Fireblade 929 -01*såld* Honda CBR 600 -97
Visst är han, underbart sjuk. O helt plötsligt kommer jag på mig själv med att undra hur det är med paddan idag. Har den fått frukost tro? :rolleyes:
OM han är... Tänk att leva med en så man? Hade man skrattat dygnet runt tro? Paddan har förmodligen raidat kylskåpets salladslåda..

Alleycat

Truty
Gick med
26 Dec 2012
Hoj
Struthörning
NUUuuuu har jag läst ikapp! OJ!

Kul med fler hästtjejer på SH! Välkomna! :krama Var själv en typisk hästtjej med egen häst, när blivande maken dök upp med sina hojar. Skillnaden mellan "ride a bike" och "ride a horse" är inte så stor. Har läst oväntat många inlägg här med om hur killar lärt sig rida, och tjejer tagit hojkort. Naturlig kombination. :yoparty

Hur lång tid tog det? :D Och tack!

Nyheter
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...