Tjerringen
Har klampat in igen
Och händer!
Lårhöga?
Och händer!
Lårhöga?
Det är inte alls omöjligt.
Har vi haft den här konversationen förut...!?!?
Härligt! Meh, woooot, vilken hemlighet... fan har den lilla gubben i badrummskåpet skvallrat nu igen, den där... mutter... morr... Men tack!
Sitter med en lite lättare fundering.
Varför är ni singlar? Är det några här som dejtar seriöst?
Jag svarar för mig själv. Jag är ett skadat gods och orkar inte med ett förhållande så jag varken letar efter nån eller dejtar. Dessutom är jag förjävla nöjd med att göra som jag vill när det passar mig.
Jag är på ungefär samma nivå. Singel sedan ett år tillbaks och trivs väldigt bra med det. Visst hade det varit trevligt att träffa någon kanske men jag har blivit jävligt kräsen.
Jag tror jag är dömd till att leva i ensamhet ända till min död. På grund av min kräsenhet.
Men tur det att jag inte lider av det.
Troll!!!
Sitter med en lite lättare fundering.
Varför är ni singlar? Är det några här som dejtar seriöst?
Jag svarar för mig själv. Jag är ett skadat gods och orkar inte med ett förhållande så jag varken letar efter nån eller dejtar. Dessutom är jag förjävla nöjd med att göra som jag vill när det passar mig.
Jag är inte singel. Jag bara hänger här och är dryg ändå.
Hittade mig en tös här på SH faktiskt. På självaste SH-festen.
Ja men jag anser att det är bättre att leva ensam än att leva med någon bara för att inte vara ensam.
Jaaaa!!!!!!!!!
Ja, det krävs nog en chey som är säker och tuff för att följa med på en plastraket i 200!
Om jag kör själv i 'lagom' fart, eller liftar på bönpallen med maken, eller lånar ridskolans värsting för att galoppera skogvägar spelar ingen roll. Man känner att mn lever. Härligt.
Men vill man ha mer än bara adrenalin så ska man ta bönpallen. Få saker överträffar att få hålla om en sexig kille.
Du får vara här eftersom du är en hjälte för oss andra surkukar här.
Jag är inte singel. Jag bara hänger här och är dryg ändå.
Hittade mig en tös här på SH faktiskt. På självaste SH-festen.
Svikare. Ska sluta svara dig. TROLL!!!
OM han är... Tänk att leva med en så man? Hade man skrattat dygnet runt tro? Paddan har förmodligen raidat kylskåpets salladslåda..Visst är han, underbart sjuk. O helt plötsligt kommer jag på mig själv med att undra hur det är med paddan idag. Har den fått frukost tro?
Det är nog det bästa med SH, att man inte ska ta det som skrivs på för mkt allvar...
NUUuuuu har jag läst ikapp! OJ!
Kul med fler hästtjejer på SH! Välkomna! Var själv en typisk hästtjej med egen häst, när blivande maken dök upp med sina hojar. Skillnaden mellan "ride a bike" och "ride a horse" är inte så stor. Har läst oväntat många inlägg här med om hur killar lärt sig rida, och tjejer tagit hojkort. Naturlig kombination.
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|