Singeltråden

Alleycat

Truty
Gick med
26 Dec 2012
Hoj
Struthörning
Då rekommenderar jag dig att titta på Stephen Kings "IT". Sakteligen kommer du att sluta ständigt missuppfatta. :D

Fan heller! Jag har sett den med ett halvt öga, för några år sen. Jag tänkte inte utsätta mig för det igen. Jag höll på att skrämma livet ur sällskapet dessutom, så det är knappast någon som vill se den med mig igen. En dag, när jag är vuxen och modig, så ska jag läsa boken har jag tänkt. Typ på dödsbädden eller nåt.

Jag som börjat vänja mig vid att se Clownens avatar varje gång jag kikar in här, så måste du dra upp IT också? :gråta

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Hoj
Plåthäst
Fan heller! Jag har sett den med ett halvt öga, för några år sen. Jag tänkte inte utsätta mig för det igen. Jag höll på att skrämma livet ur sällskapet dessutom, så det är knappast någon som vill se den med mig igen. En dag, när jag är vuxen och modig, så ska jag läsa boken har jag tänkt. Typ på dödsbädden eller nåt.

Jag som börjat vänja mig vid att se Clownens avatar varje gång jag kikar in här, så måste du dra upp IT också? :gråta

Är du en coulrofobiker? :krama

MrsZ

Anpassar farten efter omständigheterna
Gick med
30 Nov 2011
Hoj
Ducati 900SS
Tyvärr är det ju få killar som är sexiga utan skinnställ.. :crash

:confused: :va :va Men skinnstället gör ju inte killen??? Har sett hur många grabbar som helst i illastillande skinnställ. :fakta Men en läcker kille (som min :)) blir ju inte sämre av att han drar på ett skinnställ. :D Allvädersställ är däremot totalt osexigt, oavsett vem som har det. Racingställ is the shit, på rätt kille! :brinnerup

Men det är en skön känsla att sitta på bönpallen, och tänka att det bara är jag vet vad det är för läcker kille som döljer sig under hjälmen. :kär Beauty is in the eyes of the beholder...

Pam33

1.41 på Knutstorp
Gick med
6 Sep 2009
Hoj
Honda CBR Fireblade 929 -01*såld* Honda CBR 600 -97
:confused: :va :va Men skinnstället gör ju inte killen??? Har sett hur många grabbar som helst i illastillande skinnställ. :fakta Men en läcker kille (som min :)) blir ju inte sämre av att han drar på ett skinnställ. :D Allvädersställ är däremot totalt osexigt, oavsett vem som har det. Racingställ is the shit, på rätt kille! :brinnerup

Men det är en skön känsla att sitta på bönpallen, och tänka att det bara är jag vet vad det är för läcker kille som döljer sig under hjälmen. :kär Beauty is in the eyes of the beholder...
Jo, det är just det det gör.. De kan va hur sexiga som helst o sen hoppar de ur stället o KAPUFF så var den magin borta. Men det är ju trevligt (för dig) att du har en man som är sexig både med o utan ställ.
Att sitta bak är nice men jag har ingen att åka på så jag får köra själv. :(

Nyheter
Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...