Singeltråden

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Så pessimistisk du är. :) Kör KNIX med tre olika distrikt och det finns alltid några fina 'småpojkar' (= under 30 :D) som är med och kör varje gång. :tummenupp Bara för att man inte gillar lammkött så är man ju inte blind. :) Är du väldigt kräsen? :va Dessutom syns det lätt om skinnstället är 'på väg att spricka' eller om det sitter illa för att det inte finns så mycket innanför. Men smaken är ju som baken...

Jag är rätt kräsen ja. Men de som är lammkött för dig är ju i min ålder.

47nahoj

Ordnung muss sein!
Gick med
28 Sep 2011
Hoj
2015 CBR650F, 2011 XJ6 ABS*Såld
Ehm jo....! :va I 99% av fallen kommer en kille körandes, i snyggt ställ, på snygg hoj, och så stannar han och tar av sig hjälmen, och man inser direkt att neej, det var precis som vanligt, eftersom de flesta killar som kör hoj är antingen töntar eller fula. Knäpper de sedan upp skinnstället brukar misären vara total, för antingen väller det ut eller så är där ingenting innanför.

Okej jag lämnar SH nu. :näsblod

Äh du får väl be grabbarna slänga in lite bar-bringa-bilder. :D

Jag har testat bar-bringa-bilder i den här tråden och det bekräftade Swish tes. :D

Rockmorsan

Långsamtgående fordon
Gick med
28 Aug 2011
Hoj
Suzuki gsx-s1000fz
För att där är en trådsmal blondin som hänger honom i armen alltid utom när han sitter på hojen. :gnissla

Äsch då... trådsmala blondiner utan egen hoj... de brukar väl inte bli långlivade utan byts friskt ut då och då? Det är i alla fall min erfarenhet... På't igen bara och TOTALÄG!

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Mehhh... sluta lägg upp mina porrbilder på dig älskade, du sätter mig i brand :kär:kär:kär
... (sen kom jag på en sån slutkläm som jag tyvärr var tvungen att censurera själv) :rofl:rofl:rofl
Hehe, den där avslutningen låter bra. :drool
Kom just på att det inte är min hoj som syns i bakgrunden där heller. Eller jaaa, man ser ju en backspegel av min hoj. :näsblod

Nyheter
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!