Singeltråden

Rockmorsan

Långsamtgående fordon
Gick med
28 Aug 2011
Hoj
Suzuki gsx-s1000fz
Börjar du redan planera din nästa? :smasha

Planerar min nästa tur till Ringen, räknas det?
Ulvhamnen behåller jag helst oavsett skostorlek... herrejävlar va rätt han är i mitt pussel. Men visst, jag är tillräckligt livserfaren för att det mesta inte varar för evigt. Lärt mig njuta i nuet istället. Och jag höll på att garva ihjäl mig när jag lånade Ulvhamnes kängor häromdagen för att springa ut till frysboxen i garaget... höll på att slå ihjäl mig i hans 48or då jag har 37 på fossingarna i vanliga fall... trappen blev som ett nytt tvspel...

Ziip59

Kollar så att allt går rätt till
Gick med
7 Jul 2006
Hoj
Triumph bobber -57 / Suzuki 125 cross / Yamaha Dragstar 1100/ 2x Hyosung Exceed 125cc (penis edition) Suzuki GSX1400
Ehm jo....! :va I 99% av fallen kommer en kille körandes, i snyggt ställ, på snygg hoj, och så stannar han och tar av sig hjälmen, och man inser direkt att neej, det var precis som vanligt, eftersom de flesta killar som kör hoj är antingen töntar eller fula. Knäpper de sedan upp skinnstället brukar misären vara total, för antingen väller det ut eller så är där ingenting innanför.

Ha ha, antingen är du för ytlig och hooked på posörfaktorn. Eller saknar du självinsikt, möjligen. Vi människor är de vi är redan innan vi pressar in arslet i den där svindyra bilen/skinnstället/ eller laddar den där enorma plånboken. Det kan inga pengar eller häftiga tillbehör ändra på. Tvärtom är ju folk som lever för sådan smörja ganska beiga och trista utan all rekvisita. Om man i stället lär känna varelsen i fråga innan den där dyra hjälmen döljer roten eller whatever så kommer besvikelsen att bli mindre när den åker av nästa gång. :)

Pam33

1.41 på Knutstorp
Gick med
6 Sep 2009
Hoj
Honda CBR Fireblade 929 -01*såld* Honda CBR 600 -97
Ehm jo....! :va I 99% av fallen kommer en kille körandes, i snyggt ställ, på snygg hoj, och så stannar han och tar av sig hjälmen, och man inser direkt att neej, det var precis som vanligt, eftersom de flesta killar som kör hoj är antingen töntar eller fula. Knäpper de sedan upp skinnstället brukar misären vara total, för antingen väller det ut eller så är där ingenting innanför.

HA HA HA HA HA!!!!! :rofl

Nyheter
Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...