Varför tror alla att jag är elak?
För att du är clown?
Varför tror alla att jag är elak?
Äh du får väl be grabbarna slänga in lite bar-bringa-bilder.
Börjar du redan planera din nästa?
För att du är clown?
Alla clowner är inte elaka ju.
Nä, bara 99.3%.
Alla clowner är inte elaka ju.
Ehm jo....! I 99% av fallen kommer en kille körandes, i snyggt ställ, på snygg hoj, och så stannar han och tar av sig hjälmen, och man inser direkt att neej, det var precis som vanligt, eftersom de flesta killar som kör hoj är antingen töntar eller fula. Knäpper de sedan upp skinnstället brukar misären vara total, för antingen väller det ut eller så är där ingenting innanför.
Jag har aldrig sagt att det inte vore desperat. Är han snygg och stark borde han ha ragg redan men kommer han hem till MIG blir jag smickrad
Och då tänker du: "Det måste vara nåt fel på honom som inte är upptagen" och sparkar ut honom?
Ahj-juste, så jag kan tolka det som att ditt tak för vad som kan avses icke-desperat är rätt högt då alltså?
Jag var nog tillräckligt onykter för att bara tänka ""
Och då tänker du: "Det måste vara nåt fel på honom som inte är upptagen" och sparkar ut honom?
Jaha. Det är då det blir en pinsam tystnad på morgonen när man inte kommer ihåg vad personen heter?
Ehm jo....! I 99% av fallen kommer en kille körandes, i snyggt ställ, på snygg hoj, och så stannar han och tar av sig hjälmen, och man inser direkt att neej, det var precis som vanligt, eftersom de flesta killar som kör hoj är antingen töntar eller fula. Knäpper de sedan upp skinnstället brukar misären vara total, för antingen väller det ut eller så är där ingenting innanför.
Det verkar ju för övrigt vara ett vanligt tankesätt hos dom där kvinnorna.
Varför är det så för?
Det verkar ju för övrigt vara ett vanligt tankesätt hos dom där kvinnorna.
Varför är det så för?
Apropå eufemismer...
Det låter antagligen lite suspekt för utomstående med "Jag ska :fika dig så du inte kan sitta ordentligt på en vecka"
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari