Dom där små colaburkarna man kan köpa i utlandet då?
Är inte det lite sött? s
Jag såg sådana på Maxi häromdagen så de finns i Sverige nu också om ni vill jämföra storleken med er egen.
Dom där små colaburkarna man kan köpa i utlandet då?
Är inte det lite sött? s
En dolme och en ölburk är inte samma sak. En ölburk används endast som mått då jag inte litar på mätaren i fråga.
Sexpacket går att förhandla om. Men en stor dolme är INTE förhandlingsbart. Allt mindre än en 50 cl ölburk undanbedes.
För man vet hur mycket som får plats i ölburken?
Men kissen då, du är ju kvinna. Vi blir uppfistade, skiter soffor (föder barn). Jag är ledsen men vi är rätt jävligt töjbara därnere.
Just denna clownen är väldigt snäll. Han är bara lite bittersarkastisk. Och en smula skadeglad.Varför tror alla att jag är elak?
Ha ha, antingen är du för ytlig och hooked på posörfaktorn. Eller saknar du självinsikt, möjligen. Vi människor är de vi är redan innan vi pressar in arslet i den där svindyra bilen/skinnstället/ eller laddar den där enorma plånboken. Det kan inga pengar eller häftiga tillbehör ändra på. Tvärtom är ju folk som lever för sådan smörja ganska beiga och trista utan all rekvisita. Om man i stället lär känna varelsen i fråga innan den där dyra hjälmen döljer roten eller whatever så kommer besvikelsen att bli mindre när den åker av nästa gång.
Just denna clownen är väldigt snäll. Han är bara lite bittersarkastisk. Och en smula skadeglad.
Töjbara, absolut. De jag pratat med som fött barn påstår dock att det inte är direkt skönt och jag vågar nog påstå att njutningen övergår till obehag för mig tidigare än storlek bebishuvud.
Du läser som vanligt aldrig hela inlägget ordentligt.
Jag har skrivit att de oftast är väldigt trevliga och roliga, men om du inte redan visste det, så behöver de flesta människor någon form av ATTRAKTION i ett förhållande. Jag behöver iaf det, och då kan killen vara hur jävla trevlig han vill, vi kommer ändå aldrig längre än till kompisstadiet.
Eureka ! Där satt den! Jag har nu utvecklats till en helt ny organism. 10000 metersklubben?! Är det dom som leker perversa lekar i stratosfären med uppsvällda tandkött och grodfötter?
Sexpacket går att förhandla om. Men en stor dolme är INTE förhandlingsbart. Allt mindre än en 50 cl ölburk undanbedes.
Ha ha, för böveln du måste ha ett fortplantningsorgan stort som Berga Örlogsbas
Jag tror jag ska lägga minst en vecka av min semester hos dig o paddan i kåkjävul ..
Såna människor går/kör ingenstans utan sin svindyra bil/i sitt svindyra skinnställ /i sin svindyra hjälm. Just för att de inte har nåt att tillföra annars.Ha ha, antingen är du för ytlig och hooked på posörfaktorn. Eller saknar du självinsikt, möjligen. Vi människor är de vi är redan innan vi pressar in arslet i den där svindyra bilen/skinnstället/ eller laddar den där enorma plånboken. Det kan inga pengar eller häftiga tillbehör ändra på. Tvärtom är ju folk som lever för sådan smörja ganska beiga och trista utan all rekvisita. Om man i stället lär känna varelsen i fråga innan den där dyra hjälmen döljer roten eller whatever så kommer besvikelsen att bli mindre när den åker av nästa gång.
Å fan.
Nå, vi vet ju redan att jag köpt för alldeles stor bil, och att min penis således blivit jätteliten & obrukbar.
Men jag kanske har nått på panthyllan åt dig?
Föreställ dig det
Det är inte speciellt snällt att hålla på som ni gör i den här tråden, ni får ta lite hänsyn till oss som fortfarande är singlar.
Om man råkar köra i din kommun och det plötsligt blir mörkt, då vet man var man kom hän, alltså.
En ölburk är som tur inte lika grov som ett bebishuvud
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari