Singeltråden

Ziip59

Kollar så att allt går rätt till
Gick med
7 Jul 2006
Hoj
Triumph bobber -57 / Suzuki 125 cross / Yamaha Dragstar 1100/ 2x Hyosung Exceed 125cc (penis edition) Suzuki GSX1400
Sexpacket går att förhandla om. Men en stor dolme är INTE förhandlingsbart. Allt mindre än en 50 cl ölburk undanbedes.

Ha ha, för böveln du måste ha ett fortplantningsorgan stort som Berga Örlogsbas :D

Alleycat

Truty
Gick med
26 Dec 2012
Hoj
Struthörning
Men kissen då, du är ju kvinna. Vi blir uppfistade, skiter soffor (föder barn). Jag är ledsen men vi är rätt jävligt töjbara därnere.

Töjbara, absolut. De jag pratat med som fött barn påstår dock att det inte är direkt skönt och jag vågar nog påstå att njutningen övergår till obehag för mig tidigare än storlek bebishuvud. ;)

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Ha ha, antingen är du för ytlig och hooked på posörfaktorn. Eller saknar du självinsikt, möjligen. Vi människor är de vi är redan innan vi pressar in arslet i den där svindyra bilen/skinnstället/ eller laddar den där enorma plånboken. Det kan inga pengar eller häftiga tillbehör ändra på. Tvärtom är ju folk som lever för sådan smörja ganska beiga och trista utan all rekvisita. Om man i stället lär känna varelsen i fråga innan den där dyra hjälmen döljer roten eller whatever så kommer besvikelsen att bli mindre när den åker av nästa gång. :)

Du läser som vanligt aldrig hela inlägget ordentligt.

Jag har skrivit att de oftast är väldigt trevliga och roliga, men om du inte redan visste det, så behöver de flesta människor någon form av ATTRAKTION i ett förhållande. Jag behöver iaf det, och då kan killen vara hur jävla trevlig han vill, vi kommer ändå aldrig längre än till kompisstadiet.

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
RC8/Husaberg 450/Husqvarna 450/HYM698/Honda Monkey King/ ATC125//Navstyrd supermono
Du läser som vanligt aldrig hela inlägget ordentligt.

Jag har skrivit att de oftast är väldigt trevliga och roliga, men om du inte redan visste det, så behöver de flesta människor någon form av ATTRAKTION i ett förhållande. Jag behöver iaf det, och då kan killen vara hur jävla trevlig han vill, vi kommer ändå aldrig längre än till kompisstadiet.

Man ska vara kräsen, annars blir det bara skit i alla fall. :banana

47nahoj

Ordnung muss sein!
Gick med
28 Sep 2011
Hoj
2015 CBR650F, 2011 XJ6 ABS*Såld
Eureka ! Där satt den! Jag har nu utvecklats till en helt ny organism. 10000 metersklubben?! Är det dom som leker perversa lekar i stratosfären med uppsvällda tandkött och grodfötter?

Jag tror inte grodfötter är absolut nödvändigt.

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Sexpacket går att förhandla om. Men en stor dolme är INTE förhandlingsbart. Allt mindre än en 50 cl ölburk undanbedes.

Å fan.
Nå, vi vet ju redan att jag köpt för alldeles stor bil, och att min penis således blivit jätteliten & obrukbar. :(

Men jag kanske har nått på panthyllan åt dig? :)

Ziip59

Kollar så att allt går rätt till
Gick med
7 Jul 2006
Hoj
Triumph bobber -57 / Suzuki 125 cross / Yamaha Dragstar 1100/ 2x Hyosung Exceed 125cc (penis edition) Suzuki GSX1400
Jag tror jag ska lägga minst en vecka av min semester hos dig o paddan i kåkjävul .. :banana

Ha ha, du är välkommen, eventuellt. Men du får tömma grillen varannan gång och rasta paddan mellan varven. :)

Pam33

1.41 på Knutstorp
Gick med
6 Sep 2009
Hoj
Honda CBR Fireblade 929 -01*såld* Honda CBR 600 -97
Ha ha, antingen är du för ytlig och hooked på posörfaktorn. Eller saknar du självinsikt, möjligen. Vi människor är de vi är redan innan vi pressar in arslet i den där svindyra bilen/skinnstället/ eller laddar den där enorma plånboken. Det kan inga pengar eller häftiga tillbehör ändra på. Tvärtom är ju folk som lever för sådan smörja ganska beiga och trista utan all rekvisita. Om man i stället lär känna varelsen i fråga innan den där dyra hjälmen döljer roten eller whatever så kommer besvikelsen att bli mindre när den åker av nästa gång. :)
Såna människor går/kör ingenstans utan sin svindyra bil/i sitt svindyra skinnställ /i sin svindyra hjälm. Just för att de inte har nåt att tillföra annars. :fakta

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Hoj
Plåthäst
Å fan.
Nå, vi vet ju redan att jag köpt för alldeles stor bil, och att min penis således blivit jätteliten & obrukbar. :(

Men jag kanske har nått på panthyllan åt dig? :)

Din penisstorlek i huvudet har krympt men den verkliga storleken består. Jag tar dock inget från panthyllan, jag är hellre fortfarande oskuld.

Nyheter
Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...