Singeltråden

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Hoj
Plåthäst
Är du säker på att du inte varit medlem här förut?
För jag gillar hur du tänker. :tummenupp

Mitt ex har snott mitt namn och mail för ett konto här, så indirekt har jag väl varit medlem förr. (Jag får fortfarande gratulationsmail när han fyller år, fyra år senare...)

Men skrivit, det har jag inte gjort. Och jag borde kallas för miss Tabu för jag är den jag är... :D

Pam33

1.41 på Knutstorp
Gick med
6 Sep 2009
Hoj
Honda CBR Fireblade 929 -01*såld* Honda CBR 600 -97
Fast jag har varit på Lelleträffen 5 ggr, och där är killar från mer eller mindre hela vårt avlånga land representerade, och utbudet äro icke bättre där! Där är en som är RIKTIGT snygg. Han är från Gävle!
Glöm inte de där SJUKT snygga killarna (utan hjärnhalvorna ihopkopplade med varann) som vi såg på MC mässan!

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
RC8/Husaberg 450/Husqvarna 450/HYM698/Honda Monkey King/ ATC125//Navstyrd supermono
Mitt ex har snott mitt namn och mail för ett konto här, så indirekt har jag väl varit medlem förr. (Jag får fortfarande gratulationsmail när han fyller år, fyra år senare...)

Men skrivit, det har jag inte gjort. Och jag borde kallas för miss Tabu för jag är den jag är... :D

Hm, jag kommer ihåg ett nick där en kille hade tjejnamn. Han åkte TL1000. Kan vara 2-3 år sen?
Kommer du ihåg Swisch?

Pam33

1.41 på Knutstorp
Gick med
6 Sep 2009
Hoj
För att där är en trådsmal blondin som hänger honom i armen alltid utom när han sitter på hojen. :gnissla
Passa på när han sitter på hojen? Hon har ju uppenbarligen ingen egen. Där borde du ligga hästlängder före.. :Bugar

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Hoj
Plåthäst
Hm, jag kommer ihåg ett nick där en kille hade tjejnamn. Han åkte TL1000. Kan vara 2-3 år sen?
Kommer du ihåg Swisch?

Han använde inte mitt namn till nicket på nåt vis. Och Swish vet mitt riktiga namn, hon kan nog dementera att det inte är mitt namn också då jag har ett ganska ovanligt namn :D

Pam33

1.41 på Knutstorp
Gick med
6 Sep 2009
Hoj
Det hade troligast skrattats en hel del OM humor sjuk humor finnes högt på uppskattningslistan. Annars gör man bäst i att försegla syn och hörselorgan och öka takten när jag kommer inom räckhåll, ha ha
Jag tror jag ska lägga minst en vecka av min semester hos dig o paddan i kåkjävul .. :banana

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
RC8/Husaberg 450/Husqvarna 450/HYM698/Honda Monkey King/ ATC125//Navstyrd supermono
Sexpacket går att förhandla om. Men en stor dolme är INTE förhandlingsbart. Allt mindre än en 50 cl ölburk undanbedes.

Dom där små colaburkarna man kan köpa i utlandet då?
Är inte det lite sött? :hoppas

47nahoj

Ordnung muss sein!
Gick med
28 Sep 2011
Hoj
2015 CBR650F, 2011 XJ6 ABS*Såld
Sexpacket går att förhandla om. Men en stor dolme är INTE förhandlingsbart. Allt mindre än en 50 cl ölburk undanbedes.

Jag kan inte påstå att jag har gjort någon studie av detta men min känsla är att det borde vara svårare att hitta än en snäll clown.

Ziip59

Kollar så att allt går rätt till
Gick med
7 Jul 2006
Hoj
Triumph bobber -57 / Suzuki 125 cross / Yamaha Dragstar 1100/ 2x Hyosung Exceed 125cc (penis edition) Suzuki GSX1400
Grattis. Jag noterade nu att du gjorde inlägg #10000 i den här tråden igår. Frågan är om detta kommer att få in dig i 10000m-klubben?

Eureka ! Där satt den! Jag har nu utvecklats till en helt ny organism. 10000 metersklubben?! Är det dom som leker perversa lekar i stratosfären med uppsvällda tandkött och grodfötter?

Nyheter
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!