Singeltråden

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Hoj
Plåthäst
Jo, det är just det det gör.. De kan va hur sexiga som helst o sen hoppar de ur stället o KAPUFF så var den magin borta. Men det är ju trevligt (för dig) att du har en man som är sexig både med o utan ställ.
Att sitta bak är nice men jag har ingen att åka på så jag får köra själv. :(

Det gäller att syna en kille utan ställ alltså och inte gå på stället. *noterat*

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
:confused: :va :va Men skinnstället gör ju inte killen??? Har sett hur många grabbar som helst i illastillande skinnställ. :fakta Men en läcker kille (som min :)) blir ju inte sämre av att han drar på ett skinnställ. :D Allvädersställ är däremot totalt osexigt, oavsett vem som har det. Racingställ is the shit, på rätt kille! :brinnerup

Men det är en skön känsla att sitta på bönpallen, och tänka att det bara är jag vet vad det är för läcker kille som döljer sig under hjälmen. :kär Beauty is in the eyes of the beholder...

Ehm jo....! :va I 99% av fallen kommer en kille körandes, i snyggt ställ, på snygg hoj, och så stannar han och tar av sig hjälmen, och man inser direkt att neej, det var precis som vanligt, eftersom de flesta killar som kör hoj är antingen töntar eller fula. Knäpper de sedan upp skinnstället brukar misären vara total, för antingen väller det ut eller så är där ingenting innanför.

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Hoj
Plåthäst
Ehm jo....! :va I 99% av fallen kommer en kille körandes, i snyggt ställ, på snygg hoj, och så stannar han och tar av sig hjälmen, och man inser direkt att neej, det var precis som vanligt, eftersom de flesta killar som kör hoj är antingen töntar eller fula. Knäpper de sedan upp skinnstället brukar misären vara total, för antingen väller det ut eller så är där ingenting innanför.

Okej jag lämnar SH nu. :näsblod

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
De är oftast himla trevliga och roliga, men snygga är de inte, inte här i Skåneland iaf. Det finns ju snygga exemplar, men de är utrotningshotade!

Slowroller

Skrämmer små barn
Gick med
9 Jun 2009
Hoj
Näe
Swish säger ju att det bara är fula killar som kör hoj. Resterande 1% är väl redan tingade.

Skrämd? Hur då? :crash

Var det ingen som berättade att vi som häckar här i singeltråden är bottenskrapet bland hojåkare? Vi är de fulaste av de 99% och vi är helt körda. Folk vågar inte se oss i ansiktet eftersom de är rädda att bli förvandlade till sten, eller ialla fall svälja tungan för att få slut på lidandet. :gnissla

Alleycat

Truty
Gick med
26 Dec 2012
Hoj
Struthörning
De är oftast himla trevliga och roliga, men snygga är de inte, inte här i Skåneland iaf. Det finns ju snygga exemplar, men de är utrotningshotade!

Men du kan ju inte jämföra skåningar med övriga, förstår du väl... ;) Det är inte rättvist mot skåningarna!

Men nu vet jag varför jag ska börja köra hoj! Då kan jag glida runt och få alla att tro att jag är snygg! :banana

Slowroller

Skrämmer små barn
Gick med
9 Jun 2009
Hoj
Näe
Men du kan ju inte jämföra skåningar med övriga, förstår du väl... ;) Det är inte rättvist mot skåningarna!

Men nu vet jag varför jag ska börja köra hoj! Då kan jag glida runt och få alla att tro att jag är snygg! :banana

Det är ju därför vi har integralhjälm. Resten av befolkningen slipper se så mycket av oss.

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Hoj
Plåthäst
Var det ingen som berättade att vi som häckar här i singeltråden är bottenskrapet bland hojåkare? Vi är de fulaste av de 99% och vi är helt körda. Folk vågar inte se oss i ansiktet eftersom de är rädda att bli förvandlade till sten, eller ialla fall svälja tungan för att få slut på lidandet. :gnissla

Äh, sånt skrämmer mig mindre än bögar.

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r

Fast jag har varit på Lelleträffen 5 ggr, och där är killar från mer eller mindre hela vårt avlånga land representerade, och utbudet äro icke bättre där! Där är en som är RIKTIGT snygg. Han är från Gävle!

Alleycat

Truty
Gick med
26 Dec 2012
Hoj
Struthörning
Fast jag har varit på Lelleträffen 5 ggr, och där är killar från mer eller mindre hela vårt avlånga land representerade, och utbudet äro icke bättre där! Där är en som är RIKTIGT snygg. Han är från Gävle!

Varför har du inte raggat upp honom då?

MrsZ

Anpassar farten efter omständigheterna
Gick med
30 Nov 2011
Hoj
Ducati 900SS

Så pessimistisk du är. :) Kör KNIX med tre olika distrikt och det finns alltid några fina 'småpojkar' (= under 30 :D) som är med och kör varje gång. :tummenupp Bara för att man inte gillar lammkött så är man ju inte blind. :) Är du väldigt kräsen? :va Dessutom syns det lätt om skinnstället är 'på väg att spricka' eller om det sitter illa för att det inte finns så mycket innanför. Men smaken är ju som baken...

Nyheter
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!