Singeltråden

47nahoj

Ordnung muss sein!
Gick med
28 Sep 2011
Hoj
2015 CBR650F, 2011 XJ6 ABS*Såld
Fan jag tittade just ut genom fönstret och upptäckte att det snöar här i Linkeboda. :huvet

Jag hade tänkt att det skulle bli vår snart så att jag kan börja använda hojen igen. Men först måste jag bli av med de extrakilon jag fick av allt julgodis så att jag kommer i stället igen.

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Nu ska vi se om jag hittat rätt i alla inlägg och kommentarer och fattat allt fel som vanligt.

Bordsreservation till sporthojsfesten 26:e
1. Swish
2. Money
3. Alleycat
4. Peter1980
5. Ricken
6. Slowroller
7. enrosabil
8. BeyondEvil
9. Agile
10. Shadow
11. Rockmorsan
12. Ulvhamne
13. Kärringen
14. Liquid-Shadow
15. PiHa

(14.) Foccan - kommer kanske... Tycker bestämt du ska komma, Rockmorsans ordination!
(15.) Pisken - kommer kanske, inte 100% ännu? Men ska bli förpassad till de hårda 40+arnas bord... vad nu det innebär? Singelbordet är inte hårt nog?
Carnivore - kommer inte till middagen men kommer senare

Ricken: Lagt till på listan.

Last edited:

BlöjRäsern

Gränsfall
Gick med
19 Feb 2006
Hoj
KTM 1090 ADV-R
Haha, men då är du hederstant, jag är ju tant i bägge bemärkelser...

Rider tom gammelsvenskhästar...

Jösses Amalia! De där kusarna gillar jag! Mötte en när jag var ute och fulgasade Megalomonstret vid Skokloster i somras. Svänger in på en liten grusväg och möter en sån där. Jag fick köra i vägrenen för att kusen var så bred.

Tjerringen

Har klampat in igen
Gick med
24 Sep 2011
Hoj
Suzuki GSX 400e, Ninja 300, Ninja 636
Jösses Amalia! De där kusarna gillar jag! Mötte en när jag var ute och fulgasade Megalomonstret vid Skokloster i somras. Svänger in på en liten grusväg och möter en sån där. Jag fick köra i vägrenen för att kusen var så bred.

Jepp Groooooovis, maffiga grejer... som en liten tanks... o fina i psyket... :kär

oops164

Smed
Gick med
13 Aug 2003
Hoj
Tösernas leksaker,
Har gjort liknande sak några gånger fast har frågat om dom vill följa med och handla(bor rätt nära affären), väl där så visar jag dom vart busshållsplatsen ligger och sen går in och handlar...själv >_< Fast har ju gjort det av andra skäl än att vara trött såklart.....mera att man vaknar upp, vänder på sig och ser något man inte vill ska vara kvar på morgonen :huvet (Jag ÄR en snäll kille!!! egentligen! ni som säger att ni inte gjort samma sak eller velat gjort samma sak en eller flera gånger ljuger!!!) :p

Gjort liknade fler ggr.
tydligen lovat dem att köra hem dem dan efter.
Men hur jävla korkade var de med tanke på hur full jag var på kvällen, var ju inte kapabel att bil alls dan efter.
så det blev att peka upp mot torget.

Fast jag är egentligen snäll.
De fick ju både knulla och sova!!!

Jag har tagit hem någon en enda gång för många år sen, jag vänta inte ens till morgonen utan slängde ut personen mitt i natten. :hihi

På den gamla singeltiden så var mottot.
Näst bästa tjejen har gått innan man vaknar.
Den bästa har man gått ifrån innan honom vaknar.

Gjorde nyss den tragiska upptäckten att min whisky är slut.. :( Skickar du en hutt på posten? :krama

Får ta med lite till Lund imorgon.

Nooo! Om hennes är slut så kan jag skicka min sista lilla slatt... Är snart också utan :eek:

Hur fan prioriterar ni!!!

Om du ska till Tyskland snart får du gärna komma förbi Åhus med lite gotte om två veckor ;)
Om ni hade riktig vinter där nere så hade jag flyttat! Älskar skånska sommarn, hatar skånska "vintern".

Finaste Åhus finns ju i Skåne!!!
Plus världens största producent av vodka utan en massa tillverkning på licens.

Själv har jag bara nödwhisky hemma nu... Famous, men hey, den funkar.

Står faktiskt 2 såna här också, men perfekt fyllewirre precis som en Clan McGregor..

Nu ska vi inte vara såna... Jag har faktiskt varierat mellan trummisar, gitarrister och sångare! :p

Kanske dags att träffa lite riktigt arbetande människor.
En smed eller så.

Nyheter
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

&nbsp;Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...