Singeltråden

tkdrille

Guest
På krogen är ju volymen hög runtomkring och då får jag skrika om jag ska säga någonting. Utan allt ljud omkring mig kan jag prata hyfsat normalt. :D

Och ja jag är döv sedan födseln.

Okej :) För vissa kan inte tala, om de beror på att de inte brytt sig så mycket så. Men de är ju skönt =) Men tur mobilerna finns med. För de är ju inte vem som helst som kan teckenspråk.

47nahoj

Ordnung muss sein!
Gick med
28 Sep 2011
Hoj
2015 CBR650F, 2011 XJ6 ABS*Såld
Jag trodde att riktiga hockeylag var såna som vann..? ;) Men jag ska vara snäll, tror ni mår dåligt som det är ändå. Men å andra sidan lär ni väl vara vana... :såjaponken

Jag är ingen jättestor hockeyfantast men jag håller lite koll på HV och det är kul att tracka folk som håller på andra lag. På jobbet är det många som är hockeyintresserade och håller på något konstigt lag härifrån stan och det är alltid kul att påpeka när de har fått stryk. :)

Shadow

"Bhyggde?!.. nää!..."
Gick med
7 Aug 2008
Hoj
2007 Honda CBR600RR
Haha det där känns igen!

När jag bodde i Halmstad så var jag och tjejerna på ett uteställe med en scen som man fick dansa på. Man hamnade då ganska nära taket, där det fanns lite roliga rör och ledningar, hyfsat små och smala sådana. Min tjejkompisar hoppar upp och gör helt sonika några chin ups, till vår stora glädje. :fyllisar

Det dröjer inte länge innan nåt knappt myndigt backslick kommer med bröstig gång och ger oss en ond blick, sen ska han också upp och göra chins. Sjuktigt viktigt att inte rubba hierarkin på klubben!
Det tog dock ungefär fem sekunder innan vakten kommer och är sjukt förbannad och ska slänga ut killen, medan min vän (som gjorde ett gäng chins både före och efter killen kommer dit) inte ens får en blick. :p

Eller så slängde de ut han för att han hade backslick? :zpy

Haha men att killar ska visa sig mer alfa en vad de är men även att killar blir diskriminerade av vakter på krogen är ju i sin vanliga ordning :tummenupp

But good times!

Alleycat

Truty
Gick med
26 Dec 2012
Hoj
Struthörning
Jag är ingen jättestor hockeyfantast men jag håller lite koll på HV och det är kul att tracka folk som håller på andra lag. På jobbet är det många som är hockeyintresserade och håller på något konstigt lag härifrån stan och det är alltid kul att påpeka när de har fått stryk. :)

Samma här faktiskt. Inte alls lika kul utan nån att tracka ju...

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Däckade alla nu? Jag som försöker supa bort det här viruset!

YipYip

Ny medlem
Gick med
23 Jul 2010
Hoj
2001 TDM 850
Följ med mig ut så ska du nog se hur det funkar. :crash På köpet kan jag lära dig teckenspråk :tummenupp

Du, YipYip och jag får väl ses hör jag ;) (Öh, jag hörde ju inte... :glömdet)

Oj här blir man bjuden på dejt utan att ens vara med i samtalet :p

Men ja jag dyker nog ner tills nästa helg. Ska bara kolla med mitt tillfälliga boende om nycklar och dylikt.

Sen får jag förhoppningsvis min egna lägenhet i början av mars nångång och då får alla som vill vara med och bära. :banana

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Hoj
Plåthäst
Oj här blir man bjuden på dejt utan att ens vara med i samtalet :p

Men ja jag dyker nog ner tills nästa helg. Ska bara kolla med mitt tillfälliga boende om nycklar och dylikt.

Sen får jag förhoppningsvis min egna lägenhet i början av mars nångång och då får alla som vill vara med och bära. :banana

Härligt :tummenupp

Känns fel att förkasta dig och bara träffa Maestro :gnissla

Nyheter
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S