Plåthinken
Tappat barn
Ja men du vet ju att jag är högerhänt med vissa saker
NU vet jag det. En sak åtminstone, vill du berätta mer då?
Ja men du vet ju att jag är högerhänt med vissa saker
NU vet jag det. En sak åtminstone, vill du berätta mer då?
På krogen är ju volymen hög runtomkring och då får jag skrika om jag ska säga någonting. Utan allt ljud omkring mig kan jag prata hyfsat normalt.
Och ja jag är döv sedan födseln.
Jag trodde att riktiga hockeylag var såna som vann..? Men jag ska vara snäll, tror ni mår dåligt som det är ändå. Men å andra sidan lär ni väl vara vana...
Följ med mig ut så ska du nog se hur det funkar. På köpet kan jag lära dig teckenspråk
Du, YipYip och jag får väl ses hör jag (Öh, jag hörde ju inte... )
Haha det där känns igen!
När jag bodde i Halmstad så var jag och tjejerna på ett uteställe med en scen som man fick dansa på. Man hamnade då ganska nära taket, där det fanns lite roliga rör och ledningar, hyfsat små och smala sådana. Min tjejkompisar hoppar upp och gör helt sonika några chin ups, till vår stora glädje.
Det dröjer inte länge innan nåt knappt myndigt backslick kommer med bröstig gång och ger oss en ond blick, sen ska han också upp och göra chins. Sjuktigt viktigt att inte rubba hierarkin på klubben!
Det tog dock ungefär fem sekunder innan vakten kommer och är sjukt förbannad och ska slänga ut killen, medan min vän (som gjorde ett gäng chins både före och efter killen kommer dit) inte ens får en blick.
Jag är ingen jättestor hockeyfantast men jag håller lite koll på HV och det är kul att tracka folk som håller på andra lag. På jobbet är det många som är hockeyintresserade och håller på något konstigt lag härifrån stan och det är alltid kul att påpeka när de har fått stryk.
Taget, säg tid och plats.
Däckade alla nu? Jag som försöker supa bort det här viruset!
Det får bli i februari antar jag med tanke på att han ska installera sig själv här i staden i slutet av månaden har jag för mig. Ska vi vara tillsammans på Alla hjärtans dag då?
Däckade alla nu? Jag som försöker supa bort det här viruset!
Bok nr 2. Går ju inte sluta läsa men nu måste jag sova.
Är på tredje hehe
Följ med mig ut så ska du nog se hur det funkar. På köpet kan jag lära dig teckenspråk
Du, YipYip och jag får väl ses hör jag (Öh, jag hörde ju inte... )
Oj här blir man bjuden på dejt utan att ens vara med i samtalet
Men ja jag dyker nog ner tills nästa helg. Ska bara kolla med mitt tillfälliga boende om nycklar och dylikt.
Sen får jag förhoppningsvis min egna lägenhet i början av mars nångång och då får alla som vill vara med och bära.
Sure. Jag försuper några helger innan dess.
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|