Singeltråden

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Hoj
Plåthäst
Ni som skriver att folk är idioter och elaka och allt vad det är (har blivit några sådana epitet nu senaste sidorna), hur många känner ni som faktiskt har en rent elak agenda? Eller är det helt enkelt så att de tycker olika och kanske inte passar just er men kanske då inte elaka eller idioter?

Själv vet jag otroligt få människor jag kommit i kontakt med som är rent elaka, i vuxen ålder skall väl tilläggas.

Det är få som är elaka men å andra sidan visar det sig vara någon som är taskig är det ju lätt löst genom att man bryter upp eller ignorerar personen. Jag har träffat många som varit taskiga/elaka men det är mest på grund av brist på mognad antar jag.

I mitt fall är det så att jag inte är rädd (eller det beror på) för att lägga in en ärlig stöt. Jag får ofta tillbaka intressanta respons. Vissa säger nej. Fine. Andra säger ja. Kanske det händer nåt. Men det finns faktiskt de som säger att de vill man hör av sig och ger sitt nummer men inte ens hör av sig. Jag är sällan ens ute efter ett telefonnummer.

Det finns också killar som säger att jag är sorglig för jag vägrar skaffa mig en pojkvän och vill bara ha roligt. Jag anser att de som lägger sig i mitt liv och hur jag beter mig och ger mig råd för hur jag ska leva mitt liv är idioter.

Nu är jag lite frispråkig men ska vi ta ett exempel, vem fan är någon att döma mig efter hur jag lever mitt liv när det inte skadar någon? Har någon rätt att kalla mig för lösaktig för jag hellre har kk än pojkvän? Jag kallar dem för idioter. Skulle jag lägga in en stöt och han låtsas vara intresserad är han en mes, varför kan inte folk i allmänhet bara stå för det de gör?

Summa summarum: Jag är så förbannat trött på att folk tror att de har rätt i att tycka om hur jag lever mitt liv. Jag brukar säga att de får leva sina liv för jag tänker dö min egen död själv.

Peter1980

Team Ajvar
Gick med
25 Jan 2009
Hoj
Har: R1 -16. Haft R6 -08 , R6 -05, R1 -05, Hornet 600 -06
Det här med förhållanden och uppförsbackar... börjar det i uppförsbacke så kommer det nog fortsätta vara uppförsbacke.

Word!

Jag har aldrig förstått de där som har sånt otroligt behov av att vara tillsammans med nån, eller iaf inte vara ensamma, så att det fortsätter traggla i ett förhållande som typ efter en vecka redan innehållit minst ett storgräl, efter en månad har de redan haft sin första "paus"..

Vafan, håller det inte ens problemfritt när man precis träffats.. vad är då oddsen att det håller "för alltid"?

Shadow

"Bhyggde?!.. nää!..."
Gick med
7 Aug 2008
Hoj
2007 Honda CBR600RR
Hade jag känt han absolut... men pallar inte surfa så mycket SH nu på vintern och köra PM :)

No disrespect

Ja då får han ju lära sig själv lite då. Fan nu har vi bidragit rätt bra här ändå
m_highfive.gif

YipYip

Ny medlem
Gick med
23 Jul 2010
Hoj
2001 TDM 850
Alltså jag har alldeles för långsamt internet för sånt här :p

Men ja Alleycat jag skojade. Jag har bara snälla tjejkompisar.

Shadow: Ja skicka dina guidelines i PM så ska jag prova till helgen. Återkommer med rapport :p

Och Flytande Shadow: Ja jag får be Plåthinken ge mej en lektion i framåthet (finns det ordet)
Hon verkar vara mycket bättre än jag på det där :)

Men är det okej att vara lite mer som ett svin först och sen bli snäll igen? Eller måste jag vara lite osnällare resten av livet då? :tungan

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Nä tant är bara uråldrig så hon inte hänger med längre ;)

Jag syfta mer på att du är barnrumpa och pratar som om du har världens erfarenhet. :D Johan, visst. Han är ju gammal, men du har precis slutat använda blöja. :hihi

:hihi :krama :rofl

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
RC8/Husaberg 450/Husqvarna 450/HYM698/Honda Monkey King/ ATC125//Navstyrd supermono
Kan nån ringa mig när den här tråden börjar bli rolig igen?

:brinnerup

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Word!

Jag har aldrig förstått de där som har sånt otroligt behov av att vara tillsammans med nån, eller iaf inte vara ensamma, så att det fortsätter traggla i ett förhållande som typ efter en vecka redan innehållit minst ett storgräl, efter en månad har de redan haft sin första "paus"..

Vafan, håller det inte ens problemfritt när man precis träffats.. vad är då oddsen att det håller "för alltid"?

Jag har som sagt träffat Killen, som allt bara kändes skitbra med från början. Det är ju den känslan jag letar efter nu, och något som startar med uppförsbacke är INTE samma sak.

Jag tyckte ju detta här började i uppförsbacke och tyckte det fick räcka där. Men det har jag redan fått en del skit för. Tydligen är det mitt fel att det är uppförsbacke, för att jag "inte vill släppa in någon". Men den dagen det känns rätt kommer jag visst släppa in personen i fråga. Just denna personen kändes det inte rätt med helt enkelt. Det ska vara "The Feeling".

Vafan, skulle ju citera Carnivore.. Jaja, nu får det va så här!

Last edited:

stecktech

Har bara kraschat en gång än så länge!
Gick med
2 Apr 2011
Hoj
Bandit -09
Nu en fråga till veteranerna på forumet. Har det någonsin blivit en lyckad matchning i denna tråd som har genererat små
pocketbike0069ad.jpg

av två stycken
2003-Suzuki-TL1000Ra.jpg

Som gjort :banana:banana:banana:fyllisar:fyllisar:fyllisar:kär:kär:kär:kär:kär:7peta:7peta:7peta:7peta:hej:hej:hej:fakta:fakta:zpy:zpy:rodnar:rodnar

Last edited:

stecktech

Har bara kraschat en gång än så länge!
Gick med
2 Apr 2011
Hoj
Bandit -09
Ligga?

2013-02-04 14.08.28-1.jpg

Inte färdig outfit, men jag tänkte se ut så här inför en sittning (Zelda för alla som inte vet vem det är använd google.)

Princess_Zelda_(Spirit_Tracks).jpg

Last edited:

Shadow

"Bhyggde?!.. nää!..."
Gick med
7 Aug 2008
Hoj
2007 Honda CBR600RR
Jag syfta mer på att du är barnrumpa och pratar som om du har världens erfarenhet. :D Johan, visst. Han är ju gammal, men du har precis slutat använda blöja. :hihi

:hihi :krama :rofl

Tant har inte så långt kvar till blöja igen så! Du får gnälla på min ålder hur mycket du vill ;)

Du vet inte hur mycket man kan uppnå på de 4 åren mellan 18 och 22 ;) Sen lär jag mig fortfarande. Men det gör man alltid. Men om du inte tror mig får du väll fråga Johan, som du faktiskt tror på att han kan något om detta ämne(vilket han kan), om jag snackar skit.

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Ok, men vad är ditt mål i den här tråden då? Trodde detta var en tråd för folk som faktiskt vill träffa någon partner? Av min uppfattning iaf. Menar självklart inte att någon inte skulle vara välkommen. Mer bara nyfiken vad du vill få ut med tanke på att du ändå har, som många andra, visat upp vem du är i denna tråd och är med i alla diskussioner om vad du vill ha för sorts kille etc.

Är inte tråden för de som är singlar? Eller är tråden för de som inte vill vara singlar? Om det var en raggningstråd kanske den skulle heta just Raggningstråden? ;)

Liquid_shadow

100% Awesome!
Gick med
8 Aug 2008
Hoj
2008 Kawasaki ZX6R
Men är det okej att vara lite mer som ett svin först och sen bli snäll igen? Eller måste jag vara lite osnällare resten av livet då? :tungan
Beror på din definition av svin.

Jag skulle aldrig medvetet såra eller vara taskig med en tjej. Det är svinigt.

Att däremot vara sexuell tidigt med en tjej är inte svinigt. Ja... om du går fram och tar henne på brösten direkt så får du skylla dig själv om du åker på en smäll, men att snacka i ett par minuter med en tjej och sen säga "shit vilken sexig nacke du har, jag blir ju bra sugen att bita den... det är nästan så du borde gå härifrån" Det är inte svinigt.

well, GL iaf. Pallar inte skriva mer nu :)

Last edited:

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Tant har inte så långt kvar till blöja igen så! Du får gnälla på min ålder hur mycket du vill ;)

Du vet inte hur mycket man kan uppnå på de 4 åren mellan 18 och 22 ;) Sen lär jag mig fortfarande. Men det gör man alltid. Men om du inte tror mig får du väll fråga Johan, som du faktiskt tror på att han kan något om detta ämne(vilket han kan), om jag snackar skit.

Ta det nu lugnt gullet, jag skojar med dig! ;)

Tjerringen

Har klampat in igen
Gick med
24 Sep 2011
Hoj
Suzuki GSX 400e, Ninja 300, Ninja 636
Fast förövaren kanske går ingång extra mycket på att bli överkörd?

Nä du ska fan inte gå till nån mek-tråd!!! :4skrika

Jo... det är nog dags... detta har blivit bitterhets- och långa-som-man-inte-orkar-läsa-meddelande-tråden... ja måste nog kila vidare... *du får övertala mig att stanna om du vill* :tungan

Jag minns en gång när en av mina avlagda damer sade att "hennes mage pirrade av kärlek". Då kontrade jag med att hon nog bara var bajsnödig. ETT VARNINGENS FINGER FÖR DETTA!! Mången kärlekskrank kvinna blir rosenrasande som svultna rovdjur om man icke finner den rätta andakten för dylika spörsmål.

Mycket kan min ringa person anklagas för, men knappast för att vara romantisk i öfverkant. :)

Ja är ofta bajsnödig o förvirras att tro att det är kärlek, sen går ja på toa o förstår bättre, därför är jag glad att jag är gift. :crash

Helt plötsligt känns det helt okej att vara moppefjunis :hihi
Pllease elaborate! :näsblod

Nu försvinner jag en stund.

Jag, glass och en film. Enda som fattas: Någon som kan sitta och klappa på mig lite. Känner för ögonblicket att allt kan ta o dra åt helvete.

PS. Ni får gärna skicka lite cyberkramar ;)

De e ju de ja säger, man får kram om man är öppen för kram, är man cynisk = ingen kram! Puss tjejen! :krama

Wow, från världens flamstråd till dödsseriös på två röda. Jaja, allt är som vanligt med andra ord så jag kan försvinna igen. :tummenupp
Just de...

hahaha nänä nu blev det intressant, Dr Löv äntra precis scenen! :D
Trodde du ja... de gick ju direkt tillbaka igen... dr Lööööövs magic is not happening! :4skrika

Jag har varit och köpt högtalare nu, och är nu en glad prick igen! :banana
Heja glad Swisha! Me like! :kär

Kan nån ringa mig när den här tråden börjar bli rolig igen?
:brinnerup
Va sägs om ett par år eller två? :confused:

Nyheter
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S