BlöjRäsern
Gränsfall
Jag fick sån jävla migrän så jag blir nog hemma imorgon.
I get that a lot
Jag fick sån jävla migrän så jag blir nog hemma imorgon.
Hej!
Kan ni underhålla mig lite? Inget folk alls och har redan gjort allt som finns att göra. Hatar tisdagar!
Tyvärr så tror jag det är BeyondEvil som ska dit. Men han är inte så elak, o tjejer vill ha elaka pojkar.
Så han får ha händerna på täcket.
I get that a lot
Är väl fortfarande gnäll... lille vesp!Jamen det gnället är ju helt befogat
Som du säger så är det väl mer en adaptering snarare än ordets ursprungliga betydelse som åsyftas, men lite roligt kan man väl tycka att det är
Jag hatar bio.
[/SIZE]
Det är när Ricken lagar kaka me MYCKET bakpulver (läs bukspänning) sen pangar det... han bör inte bjuda en dejt på pangkaka mao...Vad är pangkaka?
Yeah you are!
Höll på att säga hångla? Men det har vi ju redan gjort o du tyckte det va lite läskit så... öh... äh...Hej!
Kan ni underhålla mig lite? Inget folk alls och har redan gjort allt som finns att göra. Hatar tisdagar!
Jag skulle aldrig stanna hemma från jobbet för migrän.
hej!
Seriöst? Jag har haft migrän en gång i livet. Helt passiviserad blev jag. Inte kul.
Hej!
Seriöst? Jag har haft migrän en gång i livet. Helt passiviserad blev jag. Inte kul.
Milf = Mother I would Like to Fuck (ingen åldersgräns, bara dom har >=1 barn)
Cougar = 40+ (barn oväsentligt)
Beror väl på hur illa det är och om man har medicin mot det eller inte. Jag fick migrän första gången förra hösten, och starkaste smärtlindringen jag hade hemma var alvedon... Lite svårt att jobba när man inte ens kan öppna ögonen utan att spy. Men med rätt medicin kan man ju lyckas lindra besvären helt och hållet, så då går det ju.
Då ses vi imorgon dåJag är så van även fast jag blir helt väck....med andra ord som vanligt...så tvingar jag mig själv att jobba. Man är ju ingen pussy...eller vänta nu?
Beror väl på hur illa det är och om man har medicin mot det eller inte. Jag fick migrän första gången förra hösten, och starkaste smärtlindringen jag hade hemma var alvedon... Lite svårt att jobba när man inte ens kan öppna ögonen utan att spy. Men med rätt medicin kan man ju lyckas lindra besvären helt och hållet, så då går det ju.
Inte sjuk...?!? Hur tänkte du nu?!?Jag sitter ändå bara här och är sjuk så... Vad vill du prata om?
Men du HAR en... själv sa ja på jobbet vid ett tillfälle att det var stake i mig... var tvungen att lägga till "ibland i alla fall" innan nån annan jävel tog den vitsen...Jag är så van även fast jag blir helt väck....med andra ord som vanligt...så tvingar jag mig själv att jobba. Man är ju ingen pussy...eller vänta nu?
Vänta, så... Slowroller är en cougar?
Vänta, så... Slowroller är en cougar?
Kärringen; det tyckte jag inte alls.
BE; tur ja surfar på mobilen...
Är väl fortfarande gnäll... lille vesp!
Jag sitter ändå bara här och är sjuk så... Vad vill du prata om?
Mjuhum... du får väl fråga honom: "Cougar is a slang term referring to a woman who seeks sexual relations with considerably younger men."Vänta, så... Slowroller är en cougar?
Kärringen; det tyckte jag inte alls.
QUOTE] Jamen dåså! Hångla?
PS ja har redan flera flickvänner som hånglar här: Kissen, Plåtis o Pippi... ja o så Slöis förstås...
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|