Singeltråden

Tjerringen

Har klampat in igen
Gick med
24 Sep 2011
Hoj
Suzuki GSX 400e, Ninja 300, Ninja 636
Jamen det gnället är ju helt befogat:D

Som du säger så är det väl mer en adaptering snarare än ordets ursprungliga betydelse som åsyftas, men lite roligt kan man väl tycka att det är:D
Är väl fortfarande gnäll... lille vesp! :7peta:)

Jag hatar bio. :brynad

:rofl[/SIZE]

Våffådådå, där behöver du ju inte vara social...!??! :tungan

Vad är pangkaka? :dummer
Det är när Ricken lagar kaka me MYCKET bakpulver (läs bukspänning) sen pangar det... han bör inte bjuda en dejt på pangkaka mao... :D

:glömdet

Hej!

Kan ni underhålla mig lite? Inget folk alls och har redan gjort allt som finns att göra. Hatar tisdagar! :(
Höll på att säga hångla? Men det har vi ju redan gjort o du tyckte det va lite läskit så... öh... äh... :rodnar

Last edited:

Alleycat

Truty
Gick med
26 Dec 2012
Hoj
Struthörning
Seriöst? Jag har haft migrän en gång i livet. Helt passiviserad blev jag. Inte kul.

Beror väl på hur illa det är och om man har medicin mot det eller inte. Jag fick migrän första gången förra hösten, och starkaste smärtlindringen jag hade hemma var alvedon... :rolleyes: Lite svårt att jobba när man inte ens kan öppna ögonen utan att spy. Men med rätt medicin kan man ju lyckas lindra besvären helt och hållet, så då går det ju. ;)

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Hej!

Kan ni underhålla mig lite? Inget folk alls och har redan gjort allt som finns att göra. Hatar tisdagar! :(

Jag sitter ändå bara här och är sjuk så... Vad vill du prata om? :)

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Milf = Mother I would Like to Fuck (ingen åldersgräns, bara dom har >=1 barn)
Cougar = 40+ (barn oväsentligt)

:tummenupp

Vänta, så... Slowroller är en cougar?:va :3freak :zpy

BlöjRäsern

Gränsfall
Gick med
19 Feb 2006
Hoj
KTM 1090 ADV-R
Beror väl på hur illa det är och om man har medicin mot det eller inte. Jag fick migrän första gången förra hösten, och starkaste smärtlindringen jag hade hemma var alvedon... :rolleyes: Lite svårt att jobba när man inte ens kan öppna ögonen utan att spy. Men med rätt medicin kan man ju lyckas lindra besvären helt och hållet, så då går det ju. ;)

Är det mildare är det huvudvärk tänker jag.

Jag är så van även fast jag blir helt väck....med andra ord som vanligt...så tvingar jag mig själv att jobba. Man är ju ingen pussy...eller vänta nu?:va
Då ses vi imorgon då :brynad

Last edited:

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09

Jag har papperskorg på jobbet...:zpy
Jag har i vanliga fall citodon mot min migrän då ingen av de vanliga migränmedicinerna hjälper men idag hade jag inga så det var helt enkelt bara o sitta där med ett leende och leka att allt var jättebra. Sen vad som hände på toaletten ska vi inte tala om. (Ja citodon får mig oxå konstig).:banana

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Kärringen; det tyckte jag inte alls. ;)

BE; tur ja surfar på mobilen...

Tjerringen

Har klampat in igen
Gick med
24 Sep 2011
Hoj
Inte sjuk...?!? Hur tänkte du nu?!? :D

Jag är så van även fast jag blir helt väck....med andra ord som vanligt...så tvingar jag mig själv att jobba. Man är ju ingen pussy...eller vänta nu?:va
Men du HAR en... själv sa ja på jobbet vid ett tillfälle att det var stake i mig... var tvungen att lägga till "ibland i alla fall" innan nån annan jävel tog den vitsen... :rodnar

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
Är väl fortfarande gnäll... lille vesp! :7peta:)

Jamen det är ju skillnad på att gnälla utan anledning och att gnälla över något man har fog till:D

ad betyder vesp förresten? Testade att googla men hittade inget...:rodnar

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*

Kan prata om varför du inte blivit vän med mig på fejjan. Tycker det är sjukt dålig stil.

Tjerringen

Har klampat in igen
Gick med
24 Sep 2011
Hoj
Vänta, så... Slowroller är en cougar?:va :3freak :zpy
Mjuhum... du får väl fråga honom: "Cougar is a slang term referring to a woman who seeks sexual relations with considerably younger men." :crash

Kärringen; det tyckte jag inte alls. ;)
QUOTE] Jamen dåså! Hångla? :)
PS ja har redan flera flickvänner som hånglar här: Kissen, Plåtis o Pippi... ja o så Slöis förstås... :va

Nyheter
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!