Singeltråden

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Vad sa doktorn? Kom du ihåg att be hen undersöka prostatan?

"Det är nog inte så mycket att göra... Händer det igen (här flikade jag in att detta är tredje gången det händer) så får du kontakta tandläkare och slutligen käkkirurgiska... I övrigt, tja, ät mjuk mat":huvet Fem timmar väntan i akutens väntrum, fem minuter doktorsbesök där han bara konstaterar att "vi gör inget, ta en alvedon och avvakta" typ... Slöseri med tid, hatar att gå till doktorn. Ska inte gå dit mer, reder mig fan bättre själv:mad:

Inte prostatabesvär denna gången:hihi

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86

Alleycat

Truty
Gick med
26 Dec 2012
Hoj
Struthörning
Ahh, ute på Löten? Undrar vem som har stallen därute, tänkte ifall du skulle hälsa någon från mig :p men du vet nog ändå inte vilka dom är. Fan vad jag saknar Strömsholm. Älskade att rida därborta. Får ta och hälsa på mina gamla lärare någon dag känner jag.

Nej, i ridhuset. Lite svårt att vara på utomhusbana den här tiden på året. ;)

Har äntligen kommit hem nu i alla fall. Har varit oförskämt pigg hela dagen faktiskt, bara under de sista två timmarna som jag råkade nicka till några gånger på läktaren. :gnissla Ska bli såååååå skönt med sängen nu, var alldeles för länge sen senast. :tungan Min nacke behöver lite vila också, gör förbannat ont och jag har en känsla av att jag inte kommer ha så mycket rörlighet i den imorgon. Men det var värt det, som alltid.

Nyheter
Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tankskydd till GSA