Singeltråden

Kottsson

Får jag vara här?
Gick med
15 Apr 2010
Hoj
KTM 1090 Adventure R
Jag ska inte förstöra tråden ikväll.

För jag ska gå och drömma hojdrömmar i min säng :)

Kottsson

Får jag vara här?
Gick med
15 Apr 2010
Hoj
KTM 1090 Adventure R
Händerna på täcket ... spar dig till premiären ! :tummenupp

:gråta

Ska hämta hem en hoj imorgon förmiddag:brynad

Men jag tror jag låter den sova en stund till faktiskt innan den får bli plågad av mig. Tråkigt om det nu skulle hända något i detta väder. Rätt som det är så kommer man till en isfläck och då är det game over. :död

Godnatt på er era stöllar!

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
RC8/Husaberg 450/Husqvarna 450/HYM698/Honda Monkey King/ ATC125//Navstyrd supermono
Får man tillåtelse att vara i den här tråden nu när man inte är singel längre eller måste man byta till en annan tråd? :va

Asså, Pippi.
Jag har nu försökt att nå dig hela kvällen. Telefon, facebook och rövsignaler.
Då inget av detta har fungerat så känner jag att det här är min enda utväg.

Först när jag såg vad du skrivit så tänkte jag: "Men va kul, det var ju på tiden att hon fick sig lite oxå."

Men så inser jag efter lite undersökningar att du är faktiskt en sjuk människa.

Man kan inte ingå i ett förhållande med en person man knappt känner.
Och som vi har tagit upp i tråden tidigare, det är inte ett förhållande om inte båda människorna är medvetna, och överrens, om förhållandet.

Jag har bara varit hemma hos dig 2 ggr, visst vi har kramats. Men i min värld så var det bara av ren artighet.
Hade jag vetat om din förvridna skalle så hade jag inte gjort det. Jag hade inte satt mig så nära dig i soffan.
Och jag hade definitivt inte skrattat när du sparkade på katten. Trots att hon såg ut som en Mr.Potato Head när hon slog in i väggen.

Jag vill att du ska veta Pippi att jag tycker att du är en... människa, och du förtjänar all den respekt som man ger en sån som dig.

Men...

Hur mycket du än tror det och vill det så kommer aldrig du och jag att vara tillsammans. Det här förhållandet är bara en sjuk projicering ifrån din skruvade skalle.
Så jag ber dig. Sluta ringa min mamma. Sprid inte ut till mina vänner att vi är tillsammans.
Sluta skicka blommor till mig...

Men fortsätt gärna med köttogrammen, det var en grymt fin file jag fick idag. :tummenupp

Jag vill inte vara med dig på det sätt som du inbillar dig att vi ska vara.

Kan du förstå det?

Om du inte tror mig, så har jag köpt en reklamplats i aftonbladet imorrn. Helsida mittuppslaget.
Där kan du läsa alla detaljer om hur jag tycker att dina läkare ska behandla dig.

Gör oss alla en tjänst och uppsök närmaste veterinär.

Så kanske du oxå kan få leva ett normalt liv. Som oss andra...

/Lite rädd och lite ledsen.

Last edited:

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Asså, Pippi.
Jag har nu försökt att nå dig hela kvällen. Telefon, facebook och rövsignaler.
Då inget av detta har fungerat så känner jag att det här är min enda utväg.

Först när jag såg vad du skrivit så tänkte jag: "Men va kul, det var ju på tiden att hon fick sig lite oxå."

Men så inser jag efter lite undersökningar att du är faktiskt en sjuk människa.

Man kan inte ingå i ett förhållande med en person man knappt känner.
Och som vi har tagit upp i tråden tidigare, det är inte ett förhållande om inte båda människorna är medvetna, och överrens, om förhållandet.

Jag har bara varit hemma hos dig 2 ggr, visst vi har kramats. Men i min värld så var det bara av ren artighet.
Hade jag vetat om din förvridna skalle så hade jag inte gjort det. Jag hade inte satt mig så nära dig i soffan.
Och jag hade definitivt inte skrattat när du sparkade på katten. Trots att hon såg ut som en Mr.Potato Head när hon slog in i väggen.

Jag vill att du ska veta Pippi att jag tycker att du är en... människa, och du förtjänar all den respekt som man ger en sån som dig.

Men...

Hur mycket du än tror det och vill det så kommer aldrig du och jag att vara tillsammans. Det här förhållandet är bara en sjuk projicering ifrån din skruvade skalle.
Så jag ber dig. Sluta ringa min mamma. Sprid inte ut till mina vänner att vi är tillsammans.
Sluta skicka blommor till mig...

Men fortsätt gärna med köttogrammen, det var en grymt fin file jag fick idag. :tummenupp

Jag vill inte vara med dig på det sätt som du inbillar dig att vi ska vara.

Kan du förstå det?

Om du inte tror mig, så har jag köpt en reklamplats i aftonbladet imorrn. Helsida mittuppslaget.
Där kan du läsa alla detaljer om hur jag tycker att dina läkare ska behandla dig.

Gör oss alla en tjänst och uppsök närmaste veterinär.

Så kanske du oxå kan få leva ett kormalt liv. Som oss andra...

/Lite rädd och lite ledsen.

Ricken,

Vad kul att du gillar köttogramen, inte så förvånande för du sa ju att du tycker om din mamma mer än mig.

Pippi

BeyondEvil

*****ninja
Gick med
9 May 2012
Hoj
Vita faran!
Nu har det pratats om mig igen känner jag... :crash

Ricken,

Du och jag mot världen. Du och jag.

manlove.jpg

Nu ska jag sova. I morgon ska jag ringa'na. :kär

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Hoj
Plåthäst
Jag har varit vaken i en halvtimme :huvet

Var på en rolig födelsedagsfest igår, men valde att sticka hem någon gång efter tjugo över tolv. Var så sjukt trött samt ville gärna spara pengar eftersom jag åt middag ute. Ska ju ha råd med festen den 23e :fakta

Mår bra idag :D annars hade YipYip väl slagit ihjäl mig eller nåt. Vi hade bestämt att åka o träna lite kanske :p

YipYip

Ny medlem
Gick med
23 Jul 2010
Hoj
2001 TDM 850
Jag har varit vaken i en halvtimme :huvet

Var på en rolig födelsedagsfest igår, men valde att sticka hem någon gång efter tjugo över tolv. Var så sjukt trött samt ville gärna spara pengar eftersom jag åt middag ute. Ska ju ha råd med festen den 23e :fakta

Mår bra idag :D annars hade YipYip väl slagit ihjäl mig eller nåt. Vi hade bestämt att åka o träna lite kanske :p

Lite?
Kanske?

Här ska jag få dej att köra stenhårt! :7peta

Maestro

Ny medlem
Gick med
23 May 2007
Hoj
Engelskt och japanskt
Hörru, era bakfulla studentkräk! Uppställning på Östra stranden kl 10 för en joggingtur längs strandkanten.

Bikerman75

* MAVERICK *
Gick med
21 Jan 2013
Hoj
Drag Star 1100 Classic, 2002
God Morgon Kamrater! :hej

Medan ni har roligt och/eller tränar så gör jag mig klar för att börja jobba kl 12. :tummenupp

Ha en trevlig dag i solskenet.

Agile

Äddsjail
Gick med
12 Jan 2006
Hoj
Dieselkombi AKA Doris
Viker mig för ålderdomen.. Jag är bakfull, SÅ bakfull. Och det blev varken sent eller direkt blött igår :(

Bullen: Vad gör jag för fel?

Grymt kul kväll med närapå surrealistisk avslutning dock. Märkligt.

Men så ont i huvet, och jag jobbar om några timmar :(

Agile

Äddsjail
Gick med
12 Jan 2006
Hoj
Dieselkombi AKA Doris
Och!!!!! :banana

Idag händer det. Jag får nyckeln till frihet! Min nya lägenhet, yaay

Alleycat

Truty
Gick med
26 Dec 2012
Hoj
Struthörning
Viker mig för ålderdomen.. Jag är bakfull, SÅ bakfull. Och det blev varken sent eller direkt blött igår :(

Bullen: Vad gör jag för fel?

Grymt kul kväll med närapå surrealistisk avslutning dock. Märkligt.

Men så ont i huvet, och jag jobbar om några timmar :(

Blandat konstigt? Sovit dåligt? Druckit för fort?

Nyheter
Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tankskydd till GSA