Mitt favorituttryck tillsammans med att det knullar i munnen när man äter nåt gudomligt gott.
Munnen, även kallad brödfittan.......
Mitt favorituttryck tillsammans med att det knullar i munnen när man äter nåt gudomligt gott.
Jag ska inte förstöra tråden ikväll.
För jag ska gå och drömma hojdrömmar i min säng
Händerna på täcket ... spar dig till premiären !
Får man tillåtelse att vara i den här tråden nu när man inte är singel längre eller måste man byta till en annan tråd?
Asså, Pippi.
Jag har nu försökt att nå dig hela kvällen. Telefon, facebook och rövsignaler.
Då inget av detta har fungerat så känner jag att det här är min enda utväg.
Först när jag såg vad du skrivit så tänkte jag: "Men va kul, det var ju på tiden att hon fick sig lite oxå."
Men så inser jag efter lite undersökningar att du är faktiskt en sjuk människa.
Man kan inte ingå i ett förhållande med en person man knappt känner.
Och som vi har tagit upp i tråden tidigare, det är inte ett förhållande om inte båda människorna är medvetna, och överrens, om förhållandet.
Jag har bara varit hemma hos dig 2 ggr, visst vi har kramats. Men i min värld så var det bara av ren artighet.
Hade jag vetat om din förvridna skalle så hade jag inte gjort det. Jag hade inte satt mig så nära dig i soffan.
Och jag hade definitivt inte skrattat när du sparkade på katten. Trots att hon såg ut som en Mr.Potato Head när hon slog in i väggen.
Jag vill att du ska veta Pippi att jag tycker att du är en... människa, och du förtjänar all den respekt som man ger en sån som dig.
Men...
Hur mycket du än tror det och vill det så kommer aldrig du och jag att vara tillsammans. Det här förhållandet är bara en sjuk projicering ifrån din skruvade skalle.
Så jag ber dig. Sluta ringa min mamma. Sprid inte ut till mina vänner att vi är tillsammans.
Sluta skicka blommor till mig...
Men fortsätt gärna med köttogrammen, det var en grymt fin file jag fick idag.
Jag vill inte vara med dig på det sätt som du inbillar dig att vi ska vara.
Kan du förstå det?
Om du inte tror mig, så har jag köpt en reklamplats i aftonbladet imorrn. Helsida mittuppslaget.
Där kan du läsa alla detaljer om hur jag tycker att dina läkare ska behandla dig.
Gör oss alla en tjänst och uppsök närmaste veterinär.
Så kanske du oxå kan få leva ett kormalt liv. Som oss andra...
/Lite rädd och lite ledsen.
Jag har varit vaken i en halvtimme
Var på en rolig födelsedagsfest igår, men valde att sticka hem någon gång efter tjugo över tolv. Var så sjukt trött samt ville gärna spara pengar eftersom jag åt middag ute. Ska ju ha råd med festen den 23e
Mår bra idag annars hade YipYip väl slagit ihjäl mig eller nåt. Vi hade bestämt att åka o träna lite kanske
Lite?
Kanske?
Här ska jag få dej att köra stenhårt!
Hörru, era bakfulla studentkräk! Uppställning på Östra stranden kl 10 för en joggingtur längs strandkanten.
Nu har det pratats om mig igen känner jag...
Ricken,
Du och jag mot världen. Du och jag.
View attachment 380180
Nu ska jag sova. I morgon ska jag ringa'na.
Får man tillåtelse att vara i den här tråden nu när man inte är singel längre eller måste man byta till en annan tråd?
Men hallå... Vad har jag missat nu?!
Viker mig för ålderdomen.. Jag är bakfull, SÅ bakfull. Och det blev varken sent eller direkt blött igår
Bullen: Vad gör jag för fel?
Grymt kul kväll med närapå surrealistisk avslutning dock. Märkligt.
Men så ont i huvet, och jag jobbar om några timmar
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |