Singeltråden

skruttiz

Ny medlem
Gick med
5 May 2011
Hoj
Yamaha R1-01,
Jag vill inte jinxa något här nu men jag har fan en dejt på Lördag!! :confused: Lyckönskningar någon? Är det oförskämt att dofta någon i stjärten på första daten? Eller är det bara hundar som gör sånt? Vad fan ska jag lukta på?

Uppdatering, Berätta nu huuuur gick det?! Fick du lukta damen i rumpan? (nyfiken):banana

Jag börjar i övrigt fundera på om det är nått fel på mig, Min måndagsångest är som bortblåst.. jag hatar måndagar,, verkligen HATAR... men mina måndagar är numer helt ok, om inte mer än ok.. till och med bra!...:va

Några av er har jag redan fått feedback ifrån, Men jag vill ändå har mer förslag, Har bytt kåpor på hojen i helgen och vet ännu inte hur jag skall lacka om tanken?! förslag?!

View attachment 380266

Last edited:

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
RC8/Husaberg 450/Husqvarna 450/HYM698/Honda Monkey King/ ATC125//Navstyrd supermono
Några av er har jag redan fått feedback ifrån, Men jag vill ändå har mer förslag, Har bytt kåpor på hojen i helgen och vet ännu inte hur jag skall lacka om tanken?! förslag?!

View attachment 380266

Den röda linjen på toppkåpan, svart tank och samma lika röda. Det strecket som är i hojens färdriktning, långt upp på tanken. Den sneda går ner på sidan om tanken.

Stompgrips, svarta, svarta på sidorna.

skruttiz

Ny medlem
Gick med
5 May 2011
Hoj
Yamaha R1-01,
Den röda linjen på toppkåpan, svart tank och samma lika röda. Det strecket som är i hojens färdriktning, långt upp på tanken. Den sneda går ner på sidan om tanken.

Stompgrips, svarta, svarta på sidorna.

tack för förslag. har funderat med nått liknande, men vet inte om den blir för svart om man bara har lite rött, (?) framskärmen är ju helröd och även underkåpan ( syns inte så bra på bilden)

Tjerringen

Har klampat in igen
Gick med
24 Sep 2011
Hoj
Suzuki GSX 400e, Ninja 300, Ninja 636
Insåg precis att min titel är något tvetydig...
Säg EC Manager högt... woooooot moi? Not so much noooo! :3freak

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Försök hantera en marsian med PMS själv kvinna.. :4skrika

Jag gör det faktiskt utan problem. Bor med två stycken PMS-kossor. :) Gäller bara att inte trycka på fel knappar o läsa av dom. Visserligen kan jag tycka att det är kul att jävlas ibland. Mohahaha. :D

Zinik

Kaizen
Gick med
29 Apr 2009
Hoj
GSX-R med tankväska K6 & ZX12-R 2002
Jag gör det faktiskt utan problem. Bor med två stycken PMS-kossor. :) Gäller bara att inte trycka på fel knappar o läsa av dom. Visserligen kan jag tycka att det är kul att jävlas ibland. Mohahaha. :D

MEN ni talar ju samma språk!!!! (Marsianska) :död

Nyheter
Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...