BlöjRäsern
Gränsfall
Genotropin.
Jag är bara delvis småvuxen, så läkarna ville inte ge mig någe.
Genotropin.
Skall prova köra tungt ett tag, har velat mjukstarta med många reps men det känns som att det tar tid att komma någon vart på så vis.
Kör inte för tungt om du precis har börjat dock. Då dödar du leder, muskelfästen osv.. sånt som kan vara bra om de fungerar.
Jag skulle säga ett par månader "normal" träning innan man börjar ladda på åtminstone.
Spännande att köra tungt med gasig kista .
Skall prova köra tungt ett tag, har velat mjukstarta med många reps men det känns som att det tar tid att komma någon vart på så vis.
Guu nej, det är ungefär 50/50 skulle jag tro..
Kan ju tolkas som att du är av en högst skör art som måste fridlysas för de är påväg att dö ut för de pallar inte dagens hårda klimat?
Eller så är tolkningen att du är så vacker så folk plockar din art i en så stor utsträckning att ni inte hinner föröka er!
God morgon alla! Nu sitter man på jobbet, det borde fan vara olagligt att behöva stiga upp såhär tidigt.
Men om den är sååå liten kanske det händer ändå, pga kommer inte så långt ut.
Har hört att det finns operationer man kan göra, o så sånna där knipövningar har jag hört rykten om!
Präst och pryd kan du va själv
Broberg, innebär det att jag... eh...
Och tack för tipsen. Är ute efter att kunna bära tungt till hösten.
Gravid?
God morgon alla! Nu sitter man på jobbet, det borde fan vara olagligt att behöva stiga upp såhär tidigt.
Du kan va'
Nääää änglar håller inte på med snusk.
Det är väl en obefläckad tillkommelse. Alla syndare gör klokt i att ändra på sitt onda leverne. Gören i bättring!
Jag syndar inte, evva.
Det är det. March till finkan, utan att passera gå.
Japp det innebär det.. Vad du nu ville få fram.. men så är det förmodligen med allra högsta sannolikhet!
Ja det gör det.
Fan vad jag är bortskämd på jobbet.
Nu va företaget som fyller på vår varumaskin här och lämnade in lite godsaker till mig igen. Jag som inte ska äta Delicatobollar. Alla försöker jämt göda mig. Gaaaaah. Måste bränna kalorier på nåt roligt sätt.
Det är det, men eftersom du redan är på jobbet steg du förmodligen upp sent på natten. Då är det ok.
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|