Singeltråden

Peter1980

Team Ajvar
Gick med
25 Jan 2009
Hoj
Har: R1 -16. Haft R6 -08 , R6 -05, R1 -05, Hornet 600 -06
Skall prova köra tungt ett tag, har velat mjukstarta med många reps men det känns som att det tar tid att komma någon vart på så vis.

Kör inte för tungt om du precis har börjat dock. Då dödar du leder, muskelfästen osv.. sånt som kan vara bra om de fungerar.

Jag skulle säga ett par månader "normal" träning innan man börjar ladda på åtminstone.

BlöjRäsern

Gränsfall
Gick med
19 Feb 2006
Hoj
KTM 1090 ADV-R
Kör inte för tungt om du precis har börjat dock. Då dödar du leder, muskelfästen osv.. sånt som kan vara bra om de fungerar.

Jag skulle säga ett par månader "normal" träning innan man börjar ladda på åtminstone.

Det är väl så. Har lite bräckliga leder naturligt dessutom. Blir inget genotropin iaf. Jag som gillar genvägar annars. :hihi

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
RC8/Husaberg 450/Husqvarna 450/HYM698/Honda Monkey King/ ATC125//Navstyrd supermono
Spännande att köra tungt med gasig kista :näsblod.
Skall prova köra tungt ett tag, har velat mjukstarta med många reps men det känns som att det tar tid att komma någon vart på så vis.

8-10 reps, till fail, sen droppa ner 15-20% 2 ggr på sista 2 seten.

Funkade skitbra för mig ibörjan. :)

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld
Guu nej, det är ungefär 50/50 skulle jag tro..

Jag lär mig så mycket vettigt här. Det där trodde jag inte.

Kan ju tolkas som att du är av en högst skör art som måste fridlysas för de är påväg att dö ut för de pallar inte dagens hårda klimat? :D

Eller så är tolkningen att du är så vacker så folk plockar din art i en så stor utsträckning att ni inte hinner föröka er!

Eller så syftas det helt enkelt på att jag inte är så kramvänlig som många andra, men ska jag välja mellan dina två alternativ så är det sista det troligaste.

Vaselek

Gudomlig sporthojare
Gick med
28 Apr 2008
Hoj
En sån grön.
God morgon alla! Nu sitter man på jobbet, det borde fan vara olagligt att behöva stiga upp såhär tidigt.

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Men om den är sååå liten kanske det händer ändå, pga kommer inte så långt ut.

Jag ger upp! :dummer

Har hört att det finns operationer man kan göra, o så sånna där knipövningar har jag hört rykten om!

Knipövningar äger. :D

Präst och pryd kan du va själv :7peta

Broberg, innebär det att jag... eh... :glömdet

Ja det gör det. :D

Och tack för tipsen. Är ute efter att kunna bära tungt till hösten.

Gravid? :D

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld
God morgon alla! Nu sitter man på jobbet, det borde fan vara olagligt att behöva stiga upp såhär tidigt.

Det är det, men eftersom du redan är på jobbet steg du förmodligen upp sent på natten. Då är det ok.
:hej

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Fan vad jag är bortskämd på jobbet. :D
Nu va företaget som fyller på vår varumaskin här och lämnade in lite godsaker till mig igen. Jag som inte ska äta Delicatobollar. :4skrika Alla försöker jämt göda mig. Gaaaaah. Måste bränna kalorier på nåt roligt sätt. :D

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Hoj
Plåthäst
Fan vad jag är bortskämd på jobbet. :D
Nu va företaget som fyller på vår varumaskin här och lämnade in lite godsaker till mig igen. Jag som inte ska äta Delicatobollar. :4skrika Alla försöker jämt göda mig. Gaaaaah. Måste bränna kalorier på nåt roligt sätt. :D

Det får bli gymmet i några dagar :glömdet

Vaselek

Gudomlig sporthojare
Gick med
28 Apr 2008
Hoj
En sån grön.
Det är det, men eftersom du redan är på jobbet steg du förmodligen upp sent på natten. Då är det ok.
:hej

04:45 stiger jag vanligtvis upp, folk gör nog bäst i att låta mig vara tills jag har fått mitt morgonkaffe. Det positiva är att man jobbar bara till 15:00 om dagarna så man kommer hem och hinner dra till gymmet innan det blir allt för hög anstormning.

Nyheter
Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tankskydd till GSA