Plåthinken
Tappat barn
Nä nu kastar jag in handduken, ska vara uppe i tid så jag kan vakta min telefon.
Natti
Natti
Men då håller jag med. Du är för ung! Jag ska slå tdkrille på käften när jag möter upp honom på lördag!
Och skit i nyårsafton. Jag har många kvällar att inte vilja minnas. Senast var i höstas. Och jag är för gammal för att spåra ur på fester
Nä nu kastar jag in handduken, ska vara uppe i tid så jag kan vakta min telefon.
Natti
Men då håller jag med. Du är för ung! Jag ska slå tdkrille på käften när jag möter upp honom på lördag!
Och skit i nyårsafton. Jag har många kvällar att inte vilja minnas. Senast var i höstas. Och jag är för gammal för att spåra ur på fester
Slå du mig. Men då kommer jag hångla upp dig mot väggen och stenhångla...... Nu är de min egna balkong som gungar UTAN orm i baken. Var tog den vägen ?
Slå du mig. Men då kommer jag hångla upp dig mot väggen och stenhångla...... Nu är de min egna balkong som gungar UTAN orm i baken. Var tog den vägen ?
God morgon Plåtis!
Skickar en lycka till på tentan-kakbild (min yngsta som bakat)!
View attachment 381283
Nu jäklar har jag fått känna på riktiga hästkrafter!
Lycklig tjej!
Fick du rida ett fullblod?
Nä haha. De var mycket sammanhängandeÖj, öj, öj, o folk tycker jag e osammanhängande när jag tar piller. Voine voine.
jaså nu slipper jag ett slag . De är du som skulle haft . Var är de där 6 kilo laxen?Hahaha, nu är jag förvarnad
Så mkt för alkolås på SH...
Utan orm i baken? Please do tell more!Nä haha. De var mycket sammanhängande
. Fast de var inte så farligt
Öj, öj, öj, o folk tycker jag e osammanhängande när jag tar piller. Voine voine.
Hahaha, nu är jag förvarnad
Utan orm i baken? Please do tell more!
High heels på. Minikjol och linne på.
Nu ska jag leka maid och få det glänsande rent hemma!
High heels på. Minikjol och linne på.
Nu ska jag leka maid och få det glänsande rent hemma!
Här med?
Pics both of ya or it didn´t....
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2