Fast rohypnol färgar drinkar blåa och jag drack blåa drinkar :O
Jag skyller allt på dej
Givetvis vet du det
Igår va man drottningen av Två Hjul. Idag Drottning av att lyfta 200 kilo ur gruset. Tjolahopp...
Igår va man drottningen av Två Hjul. Idag Drottning av att lyfta 200 kilo ur gruset. Tjolahopp...
Jaha, det var ju tyst här
För en gångs skull ser jag till att ha ridit 2 hästar och sprungit innan lunch så jag skulle vara ledig ikväll så händer det inte ett skit här
Var håller alla hus?
Jag har den här som "bibel":
View attachment 382786
Jag drack också blåa drinkar.
Ja bevisen hopar sig mot dig...vi drack likadana drinkar men bara jag blev roppad....
Plåthinken är inte den enda.
http://www.svd.se/nyheter/inrikes/forskare-storleken-har-visst-betydelse_8067584.svd
För att organet ska spela någon roll måste alltså kroppen i övrigt upplevas som sexig.
Eller så var det så att jag höll mig till begränsat antal drinkar. Du var ju inne på din tredje när jag inte druckit upp min första
Eller så var det så att jag höll mig till begränsat antal drinkar. Du var ju inne på din tredje när jag inte druckit upp min första
Hoppsan, större press på er herrar
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |