Singeltråden

Peter1980

Team Ajvar
Gick med
25 Jan 2009
Hoj
Har: R1 -16. Haft R6 -08 , R6 -05, R1 -05, Hornet 600 -06
Fan va dött det är här, kollar alla på melodifestivalen? Det enda som verkar hända här är att Peter1980 småstöter på Alleycat som vanligt.

Jag småstöter på alla :banana
Men har lite svårt att lura på PippiT bullar just nu bara...

Jag hoppas verkligen att färg-TV kommit till Karlskoga.. kommer va på det där sunkiga hotellet ikväll när hockeyn går :gnissla

Alleycat

Truty
Gick med
26 Dec 2012
Hoj
Struthörning

Peter1980

Team Ajvar
Gick med
25 Jan 2009
Hoj
Har: R1 -16. Haft R6 -08 , R6 -05, R1 -05, Hornet 600 -06
Annars finns det färg-TV 50 minuter bort... ;)

Och det säger du nu Klantycat? Hade jag vetat det så hade jag tagit egen bil ner, men nu åker jag snålskjuts med två andra som jag är osäker på om dom vill ta den där extra 50 minuterstrippen... :huvet

Däremot ska jag ner dit flera gånger i sommar, och det lär regna varje gång så då är det bra med alternativ :crash

Men jag ska drömma om dig på mitt budgetrum i Karlskoga Hotel ikväll... :fyllisar

edit: ser ut att kunna behöva en paraplyflicka imorn annars, om Ricken är upptagen med annat.

Last edited:

Alleycat

Truty
Gick med
26 Dec 2012
Hoj
Struthörning
Och det säger du nu Klantycat? Hade jag vetat det så hade jag tagit egen bil ner, men nu åker jag snålskjuts med två andra som jag är osäker på om dom vill ta den där extra 50 minuterstrippen... :huvet

Däremot ska jag ner dit flera gånger i sommar, och det lär regna varje gång så då är det bra med alternativ :crash

Men jag ska drömma om dig på mitt budgetrum i Karlskoga Hotel ikväll... :fyllisar

edit: ser ut att kunna behöva en paraplyflicka imorn annars, om Ricken är upptagen med annat.

Inte mitt fel att du meddelar så sent att du ska häråt! Den här flickan ska försöka övertala ryggen till att kunna jobba imorgon, vilket hon visserligen tvivlar på att den vill egentligen. Den hade nog varit gladare av att hålla i ett paraply, men jag tror mina bröst är för små för att jag ska kvalificera in som paraplyflicka. :tungan

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Jag var ute och AW:ade för första gången sen AW:n på Malmen för flera månader sen. PippiT kallade mig alkoholist, så jag avrundade efter 2 starköl och en mellanöl.

Nu är jag hemma i soffan som en kung!

Tog du åt dig så lätt. :p

Jag småstöter på alla :banana
Men har lite svårt att lura på PippiT bullar just nu bara...

Jag hoppas verkligen att färg-TV kommit till Karlskoga.. kommer va på det där sunkiga hotellet ikväll när hockeyn går :gnissla

Just nu? Jag har aldrig varit så lättlurad att jag går på ditt bullmamma trick. :D

Last edited:

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld
Igår gjorde vi Tyringe :fyllisar

Det gick rätt snabbt :brinnerup

Roligt hade vi :yoparty
Nån trilla :näsblod Nån fick gå en sväng :rofl
Några dansade järnet :banana
Nån köpte en sjukt äcklig korv :zpy

Vi tittade på film där de skällde som fan :4skrika
Vi skrattade så vi grät :rofl :gråta

Plåtis tror att jag har superhörsel och kan höra vad folk säger när jag står precis framför en högtalare.
Eller så tror hon att jag kan läsa på läppar :va

Vi hade inte tid med vare sig er eller någon konstigt musiktävling :7peta

Fina va vi allesamman!! :krama

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Hoj
Plåthäst

Plåtis tror att jag har superhörsel och kan höra vad folk säger när jag står precis framför en högtalare.

HAHA!!! Var jag så full? :crash (jag ska inte säga hur mycket jag drack, det var bra mycket mer jämfört med förra festen)

Uppdatera mig, vem trillade? Vem gick en extra sväng? Känns som jag inte riktigt har minne där.

Korven gick ju ner hos mig åtminstone, tack för du bjöd på den :D :glömdet

PS. Jag fick känna på en rumpa, jag gillade den, Anna.

PS nr 2. Det var en så vild fest att katten rev mig. Och jag pumpade SATAN när jag skulle fylla min luftmadrass. Resultat: En blåsa i varje handflata.

Nu ska jag gå och gymma :näsblod

Slowroller

Skrämmer små barn
Gick med
9 Jun 2009
Hoj
Näe

HAHA!!! Var jag så full? :crash (jag ska inte säga hur mycket jag drack, det var bra mycket mer jämfört med förra festen)

Uppdatera mig, vem trillade? Vem gick en extra sväng? Känns som jag inte riktigt har minne där.

PS nr 2. Det var en så vild fest att katten rev mig. Och jag pumpade SATAN när jag skulle fylla min luftmadrass. Resultat: En blåsa i varje handflata.

Ja kul hade vi! :tummenupp
Tack för igår och idag era jävla dårar! :)

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld

:rofl Du vet ju inte nåt! EGO! :kär
Jag tror du var en sophink under minuterna du åt korven. :zpy Den var sjukt äcklig.

Min rumpa är gillbar. Rumpan jag kände på är också gillbar. :fart Förutom när den gör sånt då.

Kattfan är opålitlig. :fakta

Ja kul hade vi! :tummenupp
Tack för igår och idag era jävla dårar! :)

Se upp för DÅRARNA! DÅRARNA stängs!
Tack själv :D

:Bugar :clown

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
RC8/Husaberg 450/Husqvarna 450/HYM698/Honda Monkey King/ ATC125//Navstyrd supermono
Sexeh

Bifogat

• ImageUploadedByTapatalk HD1368985345.161824.jpg
    ImageUploadedByTapatalk HD1368985345.161824.jpg
    23.7 KB · Visningar: 102

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Hoj
Plåthäst
:rofl Du vet ju inte nåt! EGO! :kär
Jag tror du var en sophink under minuterna du åt korven. :zpy Den var sjukt äcklig.

Min rumpa är gillbar. Rumpan jag kände på är också gillbar. :fart Förutom när den gör sånt då.

Kattfan är opålitlig. :fakta

Se upp för DÅRARNA! DÅRARNA stängs!
Tack själv :D

:Bugar :clown

Men alltså, jag kan inte hjälpa att jag inte märkte allt. JAG VAR JU FULL!!!!!! :4skrika

Oh min rumpa, den är väldigt populär :hihi

Jag brukar i vanliga fall inte gilla korv så mycket. Nu när du säger att den var äcklig är jag ännu mer övertygad om att jag verkligen var full :crash

Alleycat

Truty
Gick med
26 Dec 2012
Hoj
Struthörning
VM GULD WOOHOOO!!! du katten killar i hockeykläder är inte så dumma ändå;):banana:banana:banana

Haha det har jag inte sagt, bara att man ser mer av fotbollsspelarna. ;) Jag har allt suttit här och studsat i soffan själv. Men nu är ju hockeyn klar, så nu är det dags att ladda för Champions League-finalen på lördag! :D

Nyheter
Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tankskydd till GSA