Singeltråden

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09

Agile

Äddsjail
Gick med
12 Jan 2006
Hoj
Dieselkombi AKA Doris
Jag är smålänning som råkar bo i Östergötland och jag anser att Broberg har helt rätt. Vem fan har hört uttrycket kartig, det låter som någon som är omogen typ äppelkart. Ordet katig däremot är helt normalt att använda.

Jag har bott i östergötland i 5 år nu. Det finns INGET normalt med det användandet!

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld
Jag som tyckte att en själv missbrukade smilies.. men jag ligger i lä i det här fallet..

Du missbrukar inte smilies. Du missbrukar punkter. De kommer att ta slut.
:tungan

Last edited:

Broberg

Sporthojsnörd
Gick med
1 Sep 2007
Hoj
BMW K1100 -93
Du missbrukar inte smilies. Du missbrukar punkter. De kommer att ta slut.
:tungan

jamen det är ju lugnt, det är bara att jag byter in mina stora bokstäver mot punkter ^_^
................................................................................................................

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Hoj
Plåthäst
jamen det är ju lugnt, det är bara att jag byter in mina stora bokstäver mot punkter ^_^
................................................................................................................

Det finns bara 29 versaler i det latinska alfabetet, de tar slut fortare än punkter. :crash

Broberg

Sporthojsnörd
Gick med
1 Sep 2007
Hoj
BMW K1100 -93
Det finns bara 29 versaler i det latinska alfabetet, de tar slut fortare än punkter. :crash

och det finns bara en punkt!

Fast man får ju en stor bokstav i början på varje mening, och i namn.. så på det viset så får vi ju nya hela tiden, det är bara att jag använder fler punkter än versaler ;) så därför byter jag in dom mot punkter för att hålla min kvot!

och punkter är bra mycket viktigare än versaler ^_^

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld
och det finns bara en punkt!

Fast man får ju en stor bokstav i början på varje mening, och i namn.. så på det viset så får vi ju nya hela tiden, det är bara att jag använder fler punkter än versaler ;) så därför byter jag in dom mot punkter för att hålla min kvot!

och punkter är bra mycket viktigare än versaler ^_^

Många punkter är viktiga när man vill vara nedlåtande och dryg. Givetvis ska du ha dina punkter.
Du behöver många punkter.....

Nyheter
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs VM-kva...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...