Singeltråden

Tjerringen

Har klampat in igen
Gick med
24 Sep 2011
Hoj
Suzuki GSX 400e, Ninja 300, Ninja 636
Klart du får skylla på mig! Sen skyller jag på Kärringen som drog igång det här bryggandet! :banana

Haha, det här va nog det bästa jag gjort i den här tråden, ni har underhållit mig hela helgen. Skulle gärna se fler bilder. Finns en lite enklare övning som de som inte vågar sig på brygga kan testa.

Stående hunden. Hälarna i golvet! :banana

hund.jpg

Bröstkorgen ska längre upp och armarna ska va rakare biffen! Kom ihåg att inte skjuta ut bröstbenet ;)

O var e din bild då? :7peta

Last edited:

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Haha, det här va nog det bästa jag gjort i den här tråden, ni har underhållit mig hela helgen. Skulle gärna se fler bilder. Finns en lite enklare övning som de som inte vågar sig på brygga kan testa.

Stående hunden. Hälarna i golvet! :banana

View attachment 394987

O var e din bild då? :7peta

Fällkniven kan vara kul o se killar göra oxå, handflator o fotsulor i golvet men huvet mot fotlederna o bröstet mot knäna.

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Hoj
Plåthäst
Sätt er i bänken nu. Och håll naglarna bort från munnen är ni snälla.

Jag ska numera röra mig bort från mitt hem.

När jag kommer hem har jag antingen bilder eller filmer i högsta hugg! :yoparty

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Det gör inget, jag har ett litet bibliotek med bilder på dig undanstoppat i hjärnan :kär

Sluta! :6surkart :mad
Jag gav upp bilder när jag blev påmind av Blöjan för ett tag sedan vad jag la upp för bild här en kväll på sömnpiller förra vintern/våren. :rodnar
Kan ju inte direkt ångra mig eftersom det ledde till att jag fick en tokig ninja på halsen men jag lärde mig att jag inte behöver lägga upp bilder på mig själv. Behöver inte uppmärksamheten.
Med det menar jag inte att jag ser ner på er tjejer och killar som gör det för jag tycker det är minst lika kul som alla andra. Det räcker för mig att veta att jag kan. :)

Peter1980

Team Ajvar
Gick med
25 Jan 2009
Hoj
Har: R1 -16. Haft R6 -08 , R6 -05, R1 -05, Hornet 600 -06
Det räcker för mig att veta att jag kan. :)

Jag tog precis världsrekord i 100 meter trots att jag gjorde en kvadruppel mollbergare med skruv över mållinjen. (i samband med den tog jag även världsrekordet i höjdhopp). Kommer dock inte lägga upp nån film på det, det räcker för mig att veta att jag kan. :mattias

BlöjRäsern

Gränsfall
Gick med
19 Feb 2006
Hoj
KTM 1090 ADV-R
Jag tog precis världsrekord i 100 meter trots att jag gjorde en kvadruppel mollbergare med skruv över mållinjen. (i samband med den tog jag även världsrekordet i höjdhopp). Kommer dock inte lägga upp nån film på det, det räcker för mig att veta att jag kan. :mattias

Och jag har spenderat dagen med att vara plain awesome! Inga vittnen såklart.

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09

:tummen Kul för dig :D

Tjerringen

Har klampat in igen
Gick med
24 Sep 2011
Hoj
Suzuki GSX 400e, Ninja 300, Ninja 636
Sluta! :6surkart :mad
Jag gav upp bilder när jag blev påmind av Blöjan för ett tag sedan vad jag la upp för bild här en kväll på sömnpiller förra vintern/våren. :rodnar
Kan ju inte direkt ångra mig eftersom det ledde till att jag fick en tokig ninja på halsen men jag lärde mig att jag inte behöver lägga upp bilder på mig själv. Behöver inte uppmärksamheten.
Med det menar jag inte att jag ser ner på er tjejer och killar som gör det för jag tycker det är minst lika kul som alla andra. Det räcker för mig att veta att jag kan. :)

Det finns rätt mycket som jag kan som jag apselut inte skulle lägga ut här... men jag inkluderar inte yoga moves i denna skara... :D

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
RC8/Husaberg 450/Husqvarna 450/HYM698/Honda Monkey King/ ATC125//Navstyrd supermono
Pippi i brygga? :D :hihi

Då hade man verkligen sett allt. :)
Men nä, det grejar hon aldrig...

Nyheter
Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...