Klockringaren
nissenys
Oh no you didn't!
PippiT har sövt den gamla Gubben och pippat han död i han nån källare
Snart ser vi leifGw beskriva det hemska på tv.
Många här kommer sig manade att ringa polisens tipstelefon - vi vet vem hon är
Oh no you didn't!
Kan tillägga att han fick dubbla fingrar tillbaka plus att jag höjde med en hel klase till. Tog med mig pepparspray, överfallslarmet o knogjärn på löprundan idag.
Är det creepy när grannen i huset mitt emot står i farstun och stirra rakt in i min lägenhet. Jag gick o släckte o då står han o visar med tecken att han ser mig o pekar finger o visar att han räknar vart jag bor?
Kan tillägga att han fick dubbla fingrar tillbaka plus att jag höjde med en hel klase till. Tog med mig pepparspray, överfallslarmet o knogjärn på löprundan idag.
Är det creepy när grannen i huset mitt emot står i farstun och stirra rakt in i min lägenhet. Jag gick o släckte o då står han o visar med tecken att han ser mig o pekar finger o visar att han räknar vart jag bor?
Kan tänka mig att löprundan var långsam, med tanke på all den extra vikt. Bättre att springa PB istället.
Det låter ju som en fullt normal granne...
Jag skulle bli rätt skraj om en karl klamrade sig fast runt midjan på mig och slog "klorna" i mina armar!Så här vid närmare eftertanke förstår jag att han satte klorna i dig med ett stadigt grepp, det skulle jag också gjort.
Öh, slå ut tänder, har jag missat nåt?Jag ska bara slå ut tänderna på honom så har vi en än mer en given vinnare
Nåja, det finns många koalor i Australien och förr eller senare åker du väl dit? Då blir det kramfest!Men ÅH vad avundsjuk jag blir!! Jag vill också, den får sätta klorna i mig hur mycket den vill!
Ja Slöis, klar han finns...Klart han finns!!!
Ja det är faktiskt jefligt kreeeeeepy! USCH!Är det creepy när grannen i huset mitt emot står i farstun och stirra rakt in i min lägenhet. Jag gick o släckte o då står han o visar med tecken att han ser mig o pekar finger o visar att han räknar vart jag bor?
Nåja, det finns många koalor i Australien och förr eller senare åker du väl dit? Då blir det kramfest!
Jaa, det hoppas jag! Även om jag inte får krama en koala så lär jag få åka Maserati i alla fall och bara det gör det ju värt resan!
Det är kanske någon härifrån?Är det creepy när grannen i huset mitt emot står i farstun och stirra rakt in i min lägenhet. Jag gick o släckte o då står han o visar med tecken att han ser mig o pekar finger o visar att han räknar vart jag bor?
Sugar daddy?
En SNÅL sugar daddy dådå?Nä, en sugar daddy hade köpt mig en Maserati, inte bara låtit mig åka i en.
Pippis gärningsman bär någons signatur. Tror inte det var ty-raps som användes...
Grannarna verkar vara otrevliga
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |