Singeltråden

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Hoj
Plåthäst
Jag säger att jag försovit mig med några timmar men jag har ingenting att göra.

Har jag då försovit mig? Är 11 timmars sömn för mycket begärt?

Jag ska nog gå och sova lite till tror jag. Slötitta på nån kass film också. Fredag idag och alla i min omgivning hurrar medan jag känner att det är en dag i blindo. Det måste vara så att det är på grund av allt som går dåligt för mig just nu :död

Tjerringen

Har klampat in igen
Gick med
24 Sep 2011
Hoj
Suzuki GSX 400e, Ninja 300, Ninja 636
Och att sätta punkterna inne i satserna.

3,2,1...

Jag trodde de va tvErtom: att satserna bodde i pung(t)en... :arsele

Min stalker är inte alls alltid där jag är. Han har speciella tider han får stalka. :banana
Tja du dejtar honom ju såatte... :glömdet

Nu tänker han snusk, inte kan det vara väskan som får honom att göra den där minen... :näsblod

Men släpp pippits väska nu :hihi
Wooot? Har hon blivit av med den? Må makterna vara goda. I händerna på fel person kan väskan ställa till med vad som helst!!! :död

Jag börjar dagen med att försova mig 1.5h. Det är liksom inte mycket man kan göra åt det :glömdet
Blev inte dina stalkers lite smått överraskade då, de kanske hade tänkt att ställa sig o vänta på din farstukvist redan när du normalt sett åker från jobbet! :brynad

Jag säger att jag försovit mig med några timmar men jag har ingenting att göra.

Har jag då försovit mig? Är 11 timmars sömn för mycket begärt?

Jag ska nog gå och sova lite till tror jag. Slötitta på nån kass film också. Fredag idag och alla i min omgivning hurrar medan jag känner att det är en dag i blindo. Det måste vara så att det är på grund av allt som går dåligt för mig just nu :död
Jag har legat i sängen i 13 h ska nog ut o springa på det. Men innan jag gör så så skickar jag en kram till dig! :krama

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Hoj
Plåthäst
Då kan det bara gå bättre! :tummenupp

Grejen är att det är saker jag inte kan påverka. Klasskamrater som inte ställer upp när man behöver deras hjälp för man fastnat i sitt examensarbete. Det om något gör mig ledsen, faktiskt. Alla tycks ställa upp för alla men jag syns inte. Att hunden är halt utan anledning (eller så har han gått för mycket promenader vilket är helt fel det också) kan jag inte heller påverka. Det har varit lite bekymmer kring hunden också i andra avseenden.

Men det blir väl bättre snart. Men just nu får jag väl vara ledsen eller nåt. Jag orkar inte vara den perfekta som är glad 24/7 och vara bekymmerslös. Stackars den människan ;)

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
RC8/Husaberg 450/Husqvarna 450/HYM698/Honda Monkey King/ ATC125//Navstyrd supermono
Idag har jag en sån där dag då allt gått emot mig.

Skitnödig på gympasset imorse. Men inte riktigt skitnödig. Så där så att det ligger lite bakom och väntar men inte bryter ut.
Tänkte jag skulle gå hem och sexa lite men kom sen på att hantverkarna är ju inne på muggen och grejar så det är lite för mycket publik.
Sen var det pulled pork till lunch enligt matsedeln, men det var inte pulled, bara pork...

Japp, nu är det synd om mig.
Vart kan jag vända mig för att reta upp nån, förslag?

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld
Bra jobbat!! Innebär det att du får jobba 1.5 timmar längre ikväll? :va

Nej.

.. tror hon bara blev typ 10 min sen då hon är en såndär oförskämd morgonmänniska som går upp 2-3h innan hon börjar jobba..

Om jag kommit till jobbet när jag ringde till jobbet hade det stämt :D
Mina medarbetare uppmuntrade mig att dricka en kopp kaffe innan jag körde någonstans.
Kanske gillar de inte mig tidigt på morgonen :näsblod

Va? Kommer man sent så går man ju tidigt. Det vet ju alla! :4mattias

Vettigt inlägg nr 2 :fakta

Peter1980

Team Ajvar
Gick med
25 Jan 2009
Hoj
Har: R1 -16. Haft R6 -08 , R6 -05, R1 -05, Hornet 600 -06
Upptäckte att jag glömt mitt protein hemma, gick ner till hälsokosten och köpte en..

Stod en skåning i kassan och frågade om jag ville ha en "pääuwse".. Så nu ska jag lära alla er skåningar en sak.. pÅÅse heter det! :4skrika

ImageUploadedByTapatalk1385123571.359788.jpg

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
RC8/Husaberg 450/Husqvarna 450/HYM698/Honda Monkey King/ ATC125//Navstyrd supermono
Det kanske löser sig. popcorn.gif

Alleycat

Truty
Gick med
26 Dec 2012
Hoj
Struthörning
Finns det nånting vettigt kvar på buke nu när ni hänger här istället?

Istället? Och!

Egentligen skulle jag dock ha velat svara "nej" på den frågan, för rolighetens skull, men det är fel dag för det för just idag har det visat sig lite för många FANTASTISKA människor i vissa trådar och jag skulle vilja bo i kollektiv med hela högen. :D

Nyheter
Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tankskydd till GSA