Singeltråden

Peter1980

Team Ajvar
Gick med
25 Jan 2009
Hoj
Har: R1 -16. Haft R6 -08 , R6 -05, R1 -05, Hornet 600 -06
Istället? Och!

Egentligen skulle jag dock ha velat svara "nej" på den frågan, för rolighetens skull, men det är fel dag för det för just idag har det visat sig lite för många FANTASTISKA människor i vissa trådar och jag skulle vilja bo i kollektiv med hela högen. :D

Jag gillar inte kollektiv, däremot så får jag ett "grattis på födelsedagen"-mail från bukefalos, så det är ju en anledning att ha kvar kontot :crash

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
RC8/Husaberg 450/Husqvarna 450/HYM698/Honda Monkey King/ ATC125//Navstyrd supermono
Se där ja. Jag hittade visst ett avslöjande från Ricken tack vare det.

"Peter är den värste av oss. Han kan bara en ställning i sovrummet. Enkelspårig...

Men söt."

Öh, var det en hemlighet eller vad?

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Jag trodde de va tvErtom: att satserna bodde i pung(t)en... :arsele

Tja du dejtar honom ju såatte... :glömdet

Nu tänker han snusk, inte kan det vara väskan som får honom att göra den där minen... :näsblod

Wooot? Har hon blivit av med den? Må makterna vara goda. I händerna på fel person kan väskan ställa till med vad som helst!!! :död

Pungen? Trodde dom bodde i munnen? Gör jag fel? :va

Preciiiiis. ;)

Klart han tänker snusk.

MacGyver har hittat den. :D

Snart tar du över citeringstronen från PippiT.. Kärringen, vår nya Queen of Quotes! :banana

Kjerringen har då alltid varit citeringsdronningen sen jag började hänga härinne. :kär

Idag har jag en sån där dag då allt gått emot mig.

Skitnödig på gympasset imorse. Men inte riktigt skitnödig. Så där så att det ligger lite bakom och väntar men inte bryter ut.
Tänkte jag skulle gå hem och sexa lite men kom sen på att hantverkarna är ju inne på muggen och grejar så det är lite för mycket publik.
Sen var det pulled pork till lunch enligt matsedeln, men det var inte pulled, bara pork...

Japp, nu är det synd om mig.
Vart kan jag vända mig för att reta upp nån, förslag?

:rofl

Dom nappar ju inte...

Bukefalos?

Bukefalos. De verkar stingsliga där inne.

Damn you! :4skrika

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Tråkigt... :( Hatar att vara förkyld, jävla meningslöst är det :mad:

Tjerringen

Har klampat in igen
Gick med
24 Sep 2011
Hoj
Suzuki GSX 400e, Ninja 300, Ninja 636
Pungen? Trodde dom bodde i munnen? Gör jag fel? :va

Preciiiiis. ;)

Klart han tänker snusk.

MacGyver har hittat den. :D

Kjerringen har då alltid varit citeringsdronningen sen jag började hänga härinne. :kär

Haha, nä du gör så rätt så Pippit! :kär

Last edited:

Peter1980

Team Ajvar
Gick med
25 Jan 2009
Hoj
Har: R1 -16. Haft R6 -08 , R6 -05, R1 -05, Hornet 600 -06

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Se till att krya på dig till nästa helg då, annars A_NN_A kanske villar bort sig helt...:7peta
:skrämd

Så kan vi ju inte ha det, någon får fan ha koll :D

Låter ingen förkylnign stoppa mig från SH-partajet:tummenupp

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Hoj
Plåthäst
Värsta beachen! :yoparty

Men det hade varit roligare om du snubblat, ramlat och ett gäng sandkrabbor hade sprungit iväg med din kamera samtidigt som den filmade dig medans du försöker fånga dem! :banana

Stranden förstördes av den där jävla stormen eller nåt. Tång, algrester osv överallt :crash

Och tyvärr, inga landkrabbor :( Snubbelrisk var däremot stor. Kvicksand här och var nära vattnet, jag sjönk lite här och var innan jag valde att springa över tången istället för att sjunka i min ensamhet. INGET SKIT SKA DRA NER MIG :4skrika

Alleycat

Truty
Gick med
26 Dec 2012
Hoj
Struthörning
Stranden förstördes av den där jävla stormen eller nåt. Tång, algrester osv överallt :crash

Och tyvärr, inga landkrabbor :( Snubbelrisk var däremot stor. Kvicksand här och var nära vattnet, jag sjönk lite här och var innan jag valde att springa över tången istället för att sjunka i min ensamhet. INGET SKIT SKA DRA NER MIG :4skrika

Helt seriös fråga: Är det bra för människors leder att springa på så mjukt underlag? Vet ju att det är dåligt för hästar, men människan kan jag mindre om, av nån anledning...

Nyheter
Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tankskydd till GSA