Singeltråden

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
RC8/Husaberg 450/Husqvarna 450/HYM698/Honda Monkey King/ ATC125//Navstyrd supermono
Jag är intresserad, kan man ta den på distans? Har du hyrt in 350 som gästföreläsare? Han verkar ju vara en framstående aktör i fältet..

Vi skulle kunna göra det på distans, men då vill jag att du har 3st tonårstjejer i närheten som du kan öva på.
Det ska vara en Emo, en modebloggare och en hippie med hår under armarna. Emoiten kommer, utan att du ber om det, att ta med sig ett basebollträ. Så där har vi utmaning nr.1

Twintorsk

Gudomlig sporthojare
Gick med
24 Apr 2011
Hoj
2004 Triumph Thruxton
Vi skulle kunna göra det på distans, men då vill jag att du har 3st tonårstjejer i närheten som du kan öva på.
Det ska vara en Emo, en modebloggare och en hippie med hår under armarna. Emoiten kommer, utan att du ber om det, att ta med sig ett basebollträ. Så där har vi utmaning nr.1

Utmaning nr.1 är nog att jag är svårt allergisk mot tonårstjejer... :) får frossbrytningar, illamående, spykänslor och panikångest. Slagträet känns närmast som en förmildrande omständighet, haha!

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Hoj
Plåthäst
pippit. alla tjejer här ??. nu tar du i .typisk tjejer.. precis 3 styck. har jag skickat pm till. och fått varning för det. ena pm. pga tjejen ljög mig rakt upp i ansiktet.. då blev jag förbannat.. önskar dig en komisk jul :banana

DU fick en varning för HON ljög rakt upp dig i ansiktet? Nu får du tamejfan ta o kamma till dig.

Som jag ser det har du följande val:
1. Börja skriva begriplig svenska, den behöver inte vara perfekt men begriplig.
2. Försöka ge dig in i något samtalsämne. Hittills har du mest skrivit saker som passar som facebookstatus.
3. Fortsätta på samma vis som du gjort och någon av oss tröttnar och ber om hjälp från moderator.
4. Sluta skriva.

Avslutningsvis - för i helvete, rannsaka dig själv, du har skrivit olämpliga saker och skyller ifrån dig hela tiden. Sådana människor beblandar jag mig inte med.

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
DU fick en varning för HON ljög rakt upp dig i ansiktet? Nu får du tamejfan ta o kamma till dig.

Som jag ser det har du följande val:
2. Försöka ge dig in i något samtalsämne. Hittills har du mest skrivit saker som passar som facebookstatus.
3. Fortsätta på samma vis som du gjort och någon av oss tröttnar och ber om hjälp från moderator.
4. Sluta skriva.

Avslutningsvis - för i helvete, rannsaka dig själv, du har skrivit olämpliga saker och skyller ifrån dig hela tiden. Sådana människor beblandar jag mig inte med.

Det han skrev till mig kom utan att jag tilltalat honom innan eller ljugit om nåt. Så vem ljuger nu? Voine voine

350

Bannad
Gick med
9 May 2013
Hoj
benelli 750sie
plåthinken..ja har skrevit olämpliga saker ja och tagit mitt straff.. avstängt en månad.. tavlan ren nu . då ?????ha en go dag .

Twintorsk

Gudomlig sporthojare
Gick med
24 Apr 2011
Hoj
2004 Triumph Thruxton
plåthinken..ja har skrevit olämpliga saker ja och tagit mitt straff.. avstängt en månad.. tavlan ren nu . då ?????ha en go dag .

Verkar dessvärre som att du gjort ett ganska outplånligt första intryck på flickorna här. Hade jag varit du hade jag hållit mig så långt borta det bara går för att inte göra bort mig ännu mer.

Peter1980

Team Ajvar
Gick med
25 Jan 2009
Hoj
Har: R1 -16. Haft R6 -08 , R6 -05, R1 -05, Hornet 600 -06

tvintorsk föreläsare gärna lära lite vet o etiket :D

7572d1378303487-can-you-hear-any-difference-double_facepalm_by_patchy684-d3cy054.png

350

Bannad
Gick med
9 May 2013
Hoj
benelli 750sie
tvintorsk sååå roligt ska vi nu inte ha det :D jag stannar kvar här 4ever. att tjejerna här . inte har humor inte mitt problem.det.. ps. mc brudar ända inte min kopp te.. skryter m.m. god jul till dig...du verkar da ha lite mellan örona :tummenupp

350

Bannad
Gick med
9 May 2013
Hoj
benelli 750sie
peter 1980 lite rolig du mm gillar det skarpt mm god jul till dig oxå tjejerna gillar dina fina bilder :tummenupp

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Hoj
Plåthäst
tvintorsk sååå roligt ska vi nu inte ha det :D jag stannar kvar här 4ever. att tjejerna här . inte har humor inte mitt problem.det.. ps. mc brudar ända inte min kopp te.. skryter m.m. god jul till dig...du verkar da ha lite mellan örona :tummenupp

Jag är ingen mcbrud, än. Och jag har en jävligt stor portion humor. Det är bara du som inte har humor för jag ser verkligen inte vad som är så roligt i det du skriver.

Nyheter
Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tankskydd till GSA