Singeltråden

Tjerringen

Har klampat in igen
Gick med
24 Sep 2011
Hoj
Suzuki GSX 400e, Ninja 300, Ninja 636
Jag gick till naprapat en gång i veckan förut och det hjälpte inget.

Röntgen avklarad och tester för reumatiska sjukdomar och andra värden utförda idag. Nu får jag vänta på svar och se därefter vad som kan göras. Inga sköna ställningar man fick ligga i på röntgenbordet. :D

Precis som att du påminner om en clown. :D
Va synd med naprapaten. Men jag ville bara försäkra mig. Kram hoppas det löser sig. Reumatism är inte att leka med. :krama

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Jag måste bara fråga! Hur tänker man när man lägger ut en sån här bild? Menar inte att vara elak men alltså?! :va Smaken är som baken, delad som tur är. Men finns det verkligen kvinnor som tycker denna bild är tilltalande nog för att kontakta personen?! -Hey sexy, you got a pussy on your belly.....

badoo.jpg

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Jag måste bara fråga! Hur tänker man när man lägger ut en sån här bild? Menar inte att vara elak men alltså?! :va Smaken är som baken, delad som tur är. Men finns det verkligen kvinnor som tycker denna bild är tilltalande nog för att kontakta personen?! -Hey sexy, you got a pussy on your belly.....

View attachment 400018

Jag förstår inte tanken oavsett hur man ser ut, kille eller tjej.

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)

View attachment 400018
Det finns väl desperata kvinnor också...

Hoppas jag?

Lullen

Ny medlem
Gick med
1 Sep 2012
Hoj
Cbr600rr -05

View attachment 400018

Hahahah detta var fan dagens garv. Vart hittar du dessa?! Ge mig en länk till hemsidan och jag kan låta ett helt företag ha roligt för en stund

Nyheter
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs VM-kva...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!