Singeltråden

Biker Bitch

This Bitch Bites!
Gick med
15 Feb 2008
Där landsvägen slutar och oändligheten börjar! Mit
Hoj
Bensinvärdinna till en HONDA CBR600 Repsola.
Wohoo! Tog mod till mig och fick ett telefonnummer från den trevliga tjejen på Circle K ikväll! Om jag inte får tunghäfta när jag ringer så blir det kanske hojrunda framöver. :)

Mysigt!! Bara kör! Mys med er, när ni vill ha kaffe och sällskap vet du vart du ska ta med henne :tummenupp

Lycka till Palle, lycka till :tummenupp

Det är han värd! Han är lika "blind" som mig. Vi skulle behöva en spark i röven alla tre så att vi fattar! :arsele

Last edited:

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Tackar! :)

Och... Va?! Wow! Visste väl att det fanns en liten tälterska djupt inom dig som bara väntade på att få komma ut! :crash Men så är det ju inte, så hur många dagar kommer det ta innan du eldar upp tältet och bygger ett hus? :hihi

Det beror på när clownerna kommer. :brynad

Låt dom hållas så kanske jag får nåt ikväll. Jag har skaffat en utskrift av Peter som jag sätter fast över ansiktet. : hihi

:brynad

:brynad

Gick med
23 Aug 2007
Hoj
Ducati 1198 S -09
Mysigt!! Bara kör! Mys med er, när ni vill ha kaffe och sällskap vet du vart du ska ta med henne :tummenupp

Tack så mycket! Snällt av dig! :) Och tack för kaffet senast! :tummenupp

Kan tipsa singelkillar, att Biker Bitch gör gott kaffe. :brynad

Det är han värd! Han är lika "blind" som mig. Vi skulle behöva en spark i röven alla tre så att vi fattar! :arsele

Ha, ha... Nä, det där med signaler är inte min starka sida. :gnissla Men tack vare Facebook så ordnade det sig! :tummenupp

Biker Bitch

This Bitch Bites!
Gick med
15 Feb 2008
Där landsvägen slutar och oändligheten börjar! Mit
Hoj
Bensinvärdinna till en HONDA CBR600 Repsola.
Tack så mycket! Snällt av dig! :) Och tack för kaffet senast! :tummenupp

Kan tipsa singelkillar, att Biker Bitch gör gott kaffe :brynad

Tack Palle! Det är väldigt basalt att koka kaffe. Speciellt när jag t.o.m både på kemisk, mikrobiologisk och naturvetenskaplig samt kognitiv nivå kan beskriva hur och varför man tycker om kaffe. Det är ingen rocket-science men det är vetenskap :fyllisar

JA! Förväntar mig då inbitna hojåkare eftersom nybörjare undviker kaffe för att slippa stanna... :hihi

Alleycat

Truty
Gick med
26 Dec 2012
Hoj
Struthörning
Tack Palle! Det är väldigt basalt att koka kaffe. Speciellt när jag t.o.m både på kemisk, mikrobiologisk och naturvetenskaplig samt kognitiv nivå kan beskriva hur och varför man tycker om kaffe. Det är ingen rocket-science men det är vetenskap :fyllisar

JA! Förväntar mig då inbitna hojåkare eftersom nybörjare undviker kaffe för att slippa stanna... :hihi

Det kan faktiskt vara rätt avancerat att koka kaffe ibland.

Nyheter
Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom

Sena 60 S med förbättrad Me...

Triumph Speed Triple 30 år

Tiden flyger, som man säger...

Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield

Royal Enfield har tagit ste...

MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION