Sist i Sverige med smartphone, hjälp med val av lur!

HELLFIRE666

Med lem
Gick med
11 Jul 2006
Hoj
Hayabusa -00
Finns nokia n9 ute än och har nån isåfall testat den? Den verkar rätt gedigen i gjuten plast.

Sent from my telephone using Fingers

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Att Symbian också antagligen är en återvändsgränd, gör att jag nog inte skulle välja den privat (då hade det nog blivit en Android-lur i den dyrare skalan).

Symbian blev en återvändsgränd för att ledningen hela tiden avslog alla "ploj-grejor" som utvecklarna tog fram med hänvisningen att Symbianlurarna skulle vara "Buissness-lurar" och inte behövde roliga plojfunktioner.

Gissa hur många rena buisnisslurar det säljs i dag?

Alla vill ha möjligheten att fördriva en stund med angry birds och wordfeud, även buisnessfolket, så därför köper dom high end Android eller Apple produkter om dom får välja själva och Symbianlurarna köps av inköpsavdelningar på förtag...

Jag kände en Symbianutvecklare i England och hon berättade om massor av roliga grejor som utvecklarna gick omkring med i sina lurar men aldrig fick implementera.

KGK

1200
Gick med
1 Jan 2006
Hoj
KGK
-Itunes. Ett program från helvetet som är omöjlig att förstå sig på. Jag är liksom inte dum i huvudet vad gäller teknik och data, men där mötte jag min överman.

Haha, tror jag installerade Itunes första gången sent 1900 eller tidigt 2000, det liknade mest ett virus då och det verkar inte blivit bättre de senaste 10 åren :näsblod

Nyheter
Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tankskydd till GSA

ULTIMATE tankskyddWunderlic...

Körkortet får nytt utseende

Det var åtta år sen sist, m...

Specialmodellen Triumph Bonneville Bobber TFC