hmm, tror jag vet vem du var... du stod rättså still vid nått tillfälle... jag var på 04 R1an.. röd o svart.Tåbbä skrev:Det var första gången som jag körde på bana nu i helgen! fy fan va kul, men jag hoppas att ni andra proffs hade lite överseende med att jag låg och vinglade i spåren..
Ni fick ju träna på att köra om iaf!
Swedie skrev:hmm, tror jag vet vem du var... du stod rättså still vid nått tillfälle... jag var på 04 R1an.. röd o svart.
Hoppas ingen som var där tyckte jag körde för taskigt eller dumt vid omkörningar. Försökte ha iaf en bit utrymme för "misstag".
Swedie skrev:hmm, tror jag vet vem du var... du stod rättså still vid nått tillfälle... jag var på 04 R1an.. röd o svart.
Hoppas ingen som var där tyckte jag körde för taskigt eller dumt vid omkörningar. Försökte ha iaf en bit utrymme för "misstag".
Mattias skrev:Då var det klart! Anja vann på Bambi slayer 2000-hojen. Resten var långt bak.
Kommer fler tillfällen nästa säsong!anja skrev:
edit: dethär var nog årets roligaste banåka. tacktack!
Well, får man låna en välpreparerad fullblodsräser så är det klart att det blir kul.anja skrev:
edit: dethär var nog årets roligaste banåka. tacktack!
ja det blev ju sol faktiskt o rättså varmt på eftermiddagen. Synd att det klara vädret kom lite sent på dagen bara. Riktigt skönt att få rasta hojen o mig själv. Idag har jag träningsvärk.Zilversurfer skrev:Joooo, du körde som knast , Ähh - det är lungt jag stod för f*n still med slicks i blöta!! När det blev torrt vid 14.00, började det röra på sig.Lite ovant att köra dom första varven då det var -99 senast jag körde på A-torp ( med fetvurpa på varv 2 ).
Men härligt att få köra en sista gång -04.
Mvh//ZS
app app, på bakhjulet får man inte köra så det kan inte ha varit jagArawak skrev:Snabb som satan tyckte jag du var, sen körde du om mig på bakhjulet
Vilka tider kör du på ungefär?
skit oxå.. en viss person jag hade med dåva.. hon e.. det var hennes fel. hon tog lång tid på sig o pumpa luft i däcken åt migJensen skrev:några till. sorry swedie, tror inte du var igång alls när jag var där, mellan 14-15 cirkus ville ju se R1 -04 in action !!
Välkommen tillbaka till vårenPeppeBus skrev:Ja jäklar i min låda vad köra det blev till slut... 25 mil på 3 timmar
Inte ofta man får köra så mycket. Träningsvärk har man oxå.
Va kul o köra på A-torp igen. Det var säkert 4 år sedan sist. Ducceklubben har ju inga körning på denna banan..... lustigt ;-)
Tack o hej!
//Peppe
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024