såNr:18 skrev:Kan inte denna tråden stanna längst upp
Kungligt!! TackarSwedie skrev:
Kostar inget att titta, vi kommer dessutom att ha ett informationsmöte om ERF-serien 2005Kraschpucken skrev:Kostar det nåt o åka o kolla eller? man har ju inte fått sitt kort än.. men det vore lattjo o se lite gathojar in action!
Prova att hålla fullt på fyran in i karusellen, Brink säger att det gårZilversurfer skrev:Vi ses på A-torp!!!! ( Om det inte snöar )
Mvh//ZS
Han säger att det ska gå, men det är inte bevisat än.Nr:18 skrev:Prova att hålla fullt på fyran in i karusellen, Brink säger att det går
Nr:18 skrev:Prova att hålla fullt på fyran in i karusellen, Brink säger att det går
Fürsten provade att åka på 5:an istället för 4:an med samma varvtal, det gick inte heller braZilversurfer skrev:Det går allt..men sen hur det går är en helt annan sak
Grattis!anja skrev:
mitt körkort fyller tungt på söndag.
Annars finns det regndäckSwedie skrev:Kan va alla dansa nån sorts dans så att det blir torrt?
jo jag har det, jag kommer hursomhelst dit. Men jag är väl inte nån direkt hejare på regn. Sist jag körde på anderstorp i regn så fick jag byte ram på hojen. Sen är regn o +5 väldigt kallt.Nr:18 skrev:Annars finns det regndäck
Då är det dags att lära sej regnkörning! Ta rygg på nån gammal b-gubbe, så kanske det lossnarSwedie skrev:jo jag har det, jag kommer hursomhelst dit. Men jag är väl inte nån direkt hejare på regn. Sist jag körde på anderstorp i regn så fick jag byte ram på hojen. Sen är regn o +5 väldigt kallt.
Zeb_Macahan skrev:+10 och regn med mörka moln säger prognosen... Var det imorgon ni bestämde om det skulle ställas in eller ej? Har tyvärr inga regndäck till motarden...
//jaG
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |