Nr:18
Snabbare än Don Queer
Kommer att finnas möjligheter att provköra min räser om man är seriös spekulant!
Alibaba fixar pizza för 60:- till dpånNr:18 skrev:Kommer att finnas möjligheter att provköra min räser om man är seriös spekulant!
Allt som klarar 95db och inte sprutar olja är ok, jag bestämmerHuck skrev:Vad är det för relger som gäller?
Får vem som helst åka dit o åka?
Vore kul o köra ett par varv =)
Fan då, sätt på orginalpipan och kör tills du fryser fast i styret.Fluxir skrev:måste det va original?? om ja har vance and hines dämpare som landar på 100db kan ja glömma åkning då???
Alla kör samtidigt hela tiden i sträck utan att fjanta och stanna och tanka och pissa och annat frikyrkligt skit riktig endurance den som fryser fast sist vinner och får en affisch av niklas wahlgren.Mulles skrev:Licensgrupp ?????
ska vi köra jämnte varann o studera varandras stil? jag får iaf plats på min hoj...Strider skrev:Aha, du skall träna på att köra snyggt.
Strider skrev:Varför vill du ha min kärlek?
Ingen idé, dagens ungdom lyssnar inte på oss äldre....Strider skrev:Aha, du skall träna på att köra snyggt.
Äsch, du har ju en gathoj, med dyngslött chassi och underlägset vikt/effekt-förhållande.Nr:18 skrev:Kommer att finnas möjligheter att provköra min räser om man är seriös spekulant!
Skalman1 skrev:Alla kör samtidigt hela tiden i sträck utan att fjanta och stanna och tanka och pissa och annat frikyrkligt skit riktig endurance den som fryser fast sist vinner och får en affisch av niklas wahlgren.
jag är där med paraplyflicka!!!!Jay-Jay skrev:5-dygns prognosen säger +11 och molnigt på söndag.
Skalman1 skrev:Allt som klarar 95db och inte sprutar olja är ok, jag bestämmer
Kör om om du kanZilversurfer skrev:Då kan man inte låta bli att komma, hoppas på vädergudarna inte skall förstöra denna dag, då jag kör med reggad hoj.Hmmm man kanske skulle ta med regndäck, det finns väl alltid någon trevlig putte som har däck krängar utr. med sig som man kan låna. Det var längesedan jag körde körde på A-torp så jag ser verkligen fram emot det.
Är det som andra bandagar - att man inte får köra om föråkare? ( om man kan dvs ) det står på hemsidan att föråkare kommer att finnas i varje grupp.
Mvh//ZS
Jajust detvalmers skrev:Äsch, du har ju en gathoj, med dyngslött chassi och underlägset vikt/effekt-förhållande.
Låter bra!Jay-Jay skrev:5-dygns prognosen säger +11 och molnigt på söndag.
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|