Sista bankörningen innan man lägger på dubbdäck!

Nr:18

Snabbare än Don Queer
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSXR 1000
Kommer att finnas möjligheter att provköra min räser om man är seriös spekulant! :tummenupp

Skalman1

Ny medlem
Gick med
19 Oct 2004
Hoj
Fivers moped
Hojbytardag

Fluxir skrev:
måste det va original?? om ja har vance and hines dämpare som landar på 100db kan ja glömma åkning då???
Fan då, sätt på orginalpipan och kör tills du fryser fast i styret.

Skalman1

Ny medlem
Gick med
19 Oct 2004
Hoj
Fivers moped
hojbytardag

Mulles skrev:
Licensgrupp ?????
Alla kör samtidigt hela tiden i sträck utan att fjanta och stanna och tanka och pissa och annat frikyrkligt skit riktig endurance den som fryser fast sist vinner och får en affisch av niklas wahlgren.

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
Strider skrev:
Aha, du skall träna på att köra snyggt. :7peta
ska vi köra jämnte varann o studera varandras stil? jag får iaf plats på min hoj... :7peta

men ja, varför inte... om det är vad som krävs för att få din kärlek :lol

valmers

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
E-Wheels E2S V2 MAX
Nr:18 skrev:
Kommer att finnas möjligheter att provköra min räser om man är seriös spekulant! :tummenupp
Äsch, du har ju en gathoj, med dyngslött chassi och underlägset vikt/effekt-förhållande. :7peta

Zilversurfer

Så, in i träsket igen
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
RSV4 Factory
Skalman1 skrev:
Alla kör samtidigt hela tiden i sträck utan att fjanta och stanna och tanka och pissa och annat frikyrkligt skit riktig endurance den som fryser fast sist vinner och får en affisch av niklas wahlgren.

Då kan man inte låta bli att komma, hoppas på vädergudarna inte skall förstöra denna dag, då jag kör med reggad hoj.Hmmm man kanske skulle ta med regndäck, det finns väl alltid någon trevlig putte som har däck krängar utr. med sig som man kan låna. Det var längesedan jag körde körde på A-torp så jag ser verkligen fram emot det.

Är det som andra bandagar - att man inte får köra om föråkare? ( om man kan dvs ) det står på hemsidan att föråkare kommer att finnas i varje grupp.

Mvh//ZS

Snabbare än Don Queer
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSXR 1000
Zilversurfer skrev:
Då kan man inte låta bli att komma, hoppas på vädergudarna inte skall förstöra denna dag, då jag kör med reggad hoj.Hmmm man kanske skulle ta med regndäck, det finns väl alltid någon trevlig putte som har däck krängar utr. med sig som man kan låna. Det var längesedan jag körde körde på A-torp så jag ser verkligen fram emot det.

Är det som andra bandagar - att man inte får köra om föråkare? ( om man kan dvs ) det står på hemsidan att föråkare kommer att finnas i varje grupp.

Mvh//ZS
Kör om om du kan :tungan

Snabbare än Don Queer
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSXR 1000
valmers skrev:
Äsch, du har ju en gathoj, med dyngslött chassi och underlägset vikt/effekt-förhållande. :7peta
Jajust det :död

Har förresten aldrig förstått hur chassit kan vara slött, jag trodde det var motorn som var slö....

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln