Nr:18 skrev:Kom dit ska jag åka 8r runt dej, gubbe
Kommer...Banhoj/Licensgrupp
Kan man föranmäla sig? Lite surt gå upp i ottan och köra dit och så ingen plats. Tack för svar/ Johan
Nr:18 skrev:Kom dit ska jag åka 8r runt dej, gubbe
Nr:18 skrev:Nu har ni årets sista chans att åka på bana! Anderstorps banan, den 24/10, heldagskörning från 9-17, pris endast 400:- för en heldag! Ingen föranmälan, betala på plats. Tänk på ljudnivån, originalsystem är det som gäller!
Fixar du transport? Jag vill oxå...sege skrev:Hojkort på en banmoped då? Det måste bli dubbelt så bra och alltså helt ok?
pvcraketen skrev:Fixar du transport? Jag vill oxå...
Å vem fan petar du på? Mig, Sege eller nån annan?Nr:18 skrev:
Hurså? Känner du dej skyldig till nåtpvcraketen skrev:Å vem fan petar du på? Mig, Sege eller nån annan?
Ja, som när man ser en polis... alltid skyldig till nåt, lixom. Naä, undrade bara...Nr:18 skrev:Hurså? Känner du dej skyldig till nåt
Jag bara uppade lite snyggt!!pvcraketen skrev:Ja, som när man ser en polis... alltid skyldig till nåt, lixom. Naä, undrade bara...
Jaha, bra uppat, då!Nr:18 skrev:Jag bara uppade lite snyggt!!
Varför finns det inga Licenskurser nu?I våras så var det en hel del personer som fixade sina licenser ganska tätt in på det första racet.Och i somras så fanns det ingen bantid för Licenskurser,och eftersom vädret inte spelar någon större roll så borde det väl vara en bra tid för Licenskurser nu-eller?Nr:18 skrev:Tillgång och efterfrågan som styr. Nu är det låg efterfrågan, då blir priset lågt
Samma som i somras. Kör man inte nytt banrekord har det marginellt sämre greppet ingen större betydelse.Tc skrev:Nr:18-vilket tryck kör du med nu när det -väder?
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|